Прикрий випадок став поштовхом для створення нового соціального проекту «Почуй мене»: глухий чоловік не зміг викликати пожежно-рятувальну службу і загинув. Тому компанія «Київстар» звернулася до міського голови Житомира Віри Шелудченко з пропозицією приєднатися до міської програми «Турбота» та обладнати пульти екстрених служб міста спеціальним смс-обладнанням. Віднині усі житомиряни, які мають вади слуху та мовлення, мають можливість самостійно і безперешкодно викликати екстрені служби «101», «102», «103» та «104».
Усі житомиряни, які мають вади слуху та мовлення, мають можливість самостійно викликати допомогу в разі виникнення екстреної ситуації.
«Вже вдруге Житомирська міська рада успішно реалізовує спільний проект з компанією «Київстар». У квітні цього року ми разом з громадою міста висаджували Алею магнолій, а сьогодні презентуємо дуже важливий проект «Почуй мене!», в рамках якого люди з вадами слуху та мовлення зможуть без зайвої допомоги викликати екстрені служби, отримати допомогу. Я хочу подякувати компанії «Київстар» за таку благородну ініціативу, також висловити вдячність екстреним службам Житомира, які з готовністю долучилися до проекту та всіляко сприяли його реалізації. Я переконана, що активність та участь компанії «Київстар» в житті нашого міста стануть чудовим прикладом для представників бізнесу, які працюють у Житомирі», - зазначила міський голова Віра Шелудченко.
Голова обласної громадської організації УТОГ Віра Евіна подякувала всім організаторам проекту за життєвоважливу ініціативу.
«Проект «Почуй мене» для нас дуже важливий та своєчасний. Чесно скажу, що ми вже не раз чули про його реалізацію у містах-сусідах і були дуже раді дізнатися, що нарешті він буде впроваджений і для житомирських людей з вадами слуху. Раніше для того, щоб викликати лікаря або газову службу людина приходила спочатку до нас, де з допомогою перекладача розповідала про проблему, а ми вже викликали відповідну службу. Завдяки компанії «Київстар» житомиряни з вадами слуху отримали такі необхідні можливості самостійно викликати екстрені служби без втрати особливо важливого в таких ситуаціях час», - зазначила В.Евіна.
У місті Житомирі створена база даних людей із вадами слуху та мовлення: прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, група крові, хронічні захворювання тощо. У центрах операторської підтримки екстрених служб міста встановлені технічні й програмні засоби, забезпечені комутація та транслювання повідомлень до центрів операторської підтримки на виділені спеціальні номери. Відправивши SMS на спеціальний номер, люди з вадами слуху та мовлення зможуть викликати екстрені служби без сторонньої допомоги. Водночас диспетчери служб порятунку отримуватимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента
Як це відбувається практично, присутні на прес-конференції з даного приводу журналісти разом з міським головою Вірою Шелудченко мали змогу побачити в оперативно-диспетчерському центрі ГУ МНС.
Черговий диспетчер, отримавши SMS повідомлення, по пошуковій базі даних швидко знаходить адресу й іншу інформацію про відправника та висилає найближче розташований до нього черговий пожежно-рятувальний підрозділ.
Проект «Почуй мене» успішно діє у міста Вінниці, Чернігові, Білій Церкві та Козятині, а від сьогодні – ще й у Житомирі.
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради