Прикрий випадок став поштовхом для створення нового соціального проекту «Почуй мене»: глухий чоловік не зміг викликати пожежно-рятувальну службу і загинув. Тому компанія «Київстар» звернулася до міського голови Житомира Віри Шелудченко з пропозицією приєднатися до міської програми «Турбота» та обладнати пульти екстрених служб міста спеціальним смс-обладнанням. Віднині усі житомиряни, які мають вади слуху та мовлення, мають можливість самостійно і безперешкодно викликати екстрені служби «101», «102», «103» та «104».
Усі житомиряни, які мають вади слуху та мовлення, мають можливість самостійно викликати допомогу в разі виникнення екстреної ситуації.
«Вдруге компанія «Київстар» пропонує допомогу у реалізації соціальноважливих міських програм. Так, навесні, у рамках програми «Творимо місто разом» за підтримки «Київстару» у місті з’явилася алея магнолій. Тепер компанія долучилася до міської програми «Турбота» та запропонувала встановити спеціальне обладнання на службах «101», «102», «103» та «104», щоб глухонімі люди могли викликати екстрені служби без сторонньої допомоги», - поінформувала міський голова Віра Шелудченко.
Голова обласної громадської організації УТОГ Віра Евіна подякувала всім організаторам проекту за життєвоважливу ініціативу.
«Проект надзвичайно важливий та своєчасний: глухі люди, не тільки у місті Житомирі, а й в Україні, щоб викликати екстрену службу, мають звернутися в організацію УТОГ. Уявіть, що у квартирі сталася аварія: глухонімий біжить в УТОГ, перекладач телефонує в екстрену службу і повідомляє про небезпеку. Глухонімий біжить назад додому, щоб зустріти аварійну службу. А за цей час може статися трагедія, і може загинути не лише ця людина, а й мешканці сусідніх квартир. Тому ми, як ніхто, розуміємо важливість даного проекту, та повністю його підтримуємо», - зазначила В.Евіна.
Радник міського голови Ігор Клименко пояснив, як працюватиме проект: «У кожній службі буде встановлено комп’ютер з базою даних людей з вадами слуху. До комп’ютера буде приєднано мобільний телефон, на який надходитиме шаблон смс-повідомлення. У службі, отримавши повідомлення, на моніторі з’являються дані про людину, яка телефонує: домашня адреса та фізіологічні особливості, діагноз. Завдяки отриманій інформації бригада виїжджатиме у за вказаною в базі даних адресою».
На разі у місті Житомирі створюється база даних людей із вадами слуху та мовлення: прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, група крові, хронічні захворювання тощо.
Проект «Почуй мене» успішно діє у міста Вінниці, Чернігові, Білій Церкві та Козятині.
Управління по зв’язках з громадськістю міської ради