Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 431
візитів сьогодні: 5
візитів всього: 115723
Прогноз погоди
30.05.2017 - Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА 
РІШЕННЯ
 
                         
 
 
від  _________  №  _____
         м. Житомир
                             
                                      
Про внесення змін до рішення міської ради
від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»
 
Відповідно до Бюджетного кодексу України, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 травня 2017р. № 310-р «Деякі питання розподілу у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»,  міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік» зі змінами внесеними рішеннями міської ради від 29.12.2016 №513 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»», від 16.02.2017 №531 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»»,  від 09.03.2017 № 574 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»», від 20.04.2017  № 614 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»», від 25.05.2017  «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 №491 «Про міський бюджет на 2017 рік»»та викласти рішення в новій редакції, а саме:
 
«1. Визначити на 2017 рік:
 
-  доходи міського бюджету у сумі 2 529 842 912 гривень 19 копійок, в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 2 425  969 387 гривень 19 копійок, доходи спеціального фонду міського бюджету 103 873 525 гривень, у тому числі бюджету розвитку 24 561 706 гривень згідно з додатком №1 до цього рішення;
 
-  видатки міського бюджету у сумі 2 544 249 946 гривень 71 копійка, в тому числі видатки загального фонду міського бюджету 2 122 439 501  гривня 58 копійок та видатки спеціального фонду міського бюджету  421 810 445 гривень 13 копійок, згідно з додатком №3 до цього рішення;
 
- надання кредитів з міського бюджету у сумі 36 098 593 гривні згідно з додатком №4 до цього рішення, у тому числі:
 – надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам в сумі 1 196 138 гривень;
– надання платних поворотних кредитів із спеціального фонду міського бюджету комунальному підприємству «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради в сумі 34 902 455 гривень, які можуть надаватися в разі нестачі власних коштів підприємства на виконання зобов’язань по кредитним договорам з Європейським банком реконструкції та розвитку та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО);
- повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету у сумі   35 017 566 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення;
- профіцит міського бюджету у сумі 311 188 788 гривень 61 копійка згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
–  профіцит загального фонду міського бюджету 307 063 762 гривні 13 копійок, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду);
- дефіцит загального фонду міського бюджету у сумі 4 613 476 гривень 52 копійки, джерелом якого є використання вільного залишку бюджетних коштів міського бюджету - 4 078 717 гривень 96 копійок, освітньої субвенції – 282 752 гривні 25 копійок, медичної субвенції – 252 006 гривень 31 копійка;
– профіцит спеціального фонду міського бюджету 8 738 503 гривні, напрямом використання якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО;
- дефіцит спеціального фонду міського бюджету в сумі 326 676 850 гривень 13 копійок згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
- надходження (передача) коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) в сумі 301 063 762 гривні 13 копійок;
- використання залишків коштів спеціального фонду міського бюджету на 01.01.17 року в сумі 16 277 938 гривень, в тому числі бюджету розвитку – 12 221 779 гривень 69 копійок, міського фонду охорони навколишнього природного середовища – 3 799 000  гривень, надходжень спеціального фонду на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг місцевого значення – 27 031 гривня  31 копійка, надходжень спеціального фонду від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 230 127 гривень;
- залучення до бюджету розвитку кредитних коштів місцевих запозичень від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО)  у сумі  3 335 150 гривень.
 
Кредитні кошти в сумі 3 335 150 гривень, безповоротного гранту  -  47 250 000 гривень, в загальному обсязі 50 585 150 гривень спрямувати на реалізацію інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира».
 
2. Спрямувати на проведення видатків  4 613 476 гривень 52 копійки вільних залишків бюджетних коштів загального фонду міського бюджету , в тому числі освітньої субвенції – 282 752 гривні 25 копійок, медичної субвенції -  252 006 гривень 31 копійку та 16 277 938 гривень  залишків коштів спеціального фонду міського бюджету.
 
Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2017 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету, у тому числі по загальному фонду  2 122 439 501  гривня 58  копійок та спеціальному фонду 421 810 445 гривень 13 копійок згідно з додатком №3 до цього рішення.
 
3.  Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 10 000 000 гривень.
4. Затвердити на 2017 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №5 до цього рішення в сумі 745 740 125 гривень, в тому числі:
 
- реверсна дотація з міського бюджету державному бюджету в сумі 38 570 100 гривень;
- субвенції загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 660 211 000 гривень;
 - інші субвенції загального фонду в сумі 46 209 025 гривень на виконання повноважень, делегованих міською радою:
 - Богунській районній у м.Житомирі раді – 23 082 053 гривні, з них на виконання доручень виборців Богунського району – 420 000 гривень;
 - Корольовській районній у м.Житомирі раді – 23 126 972 гривні, з них на виконання доручень виборців Корольовського району – 360 000 гривень.
 - субвенція загального фонду з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів Житомирському міському відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області в сумі 500 000 гривень;
- інші субвенції  спеціального  фонду з міського бюджету обласному бюджету на капітальний ремонт фасаду будівлі облдержадміністрації та благоустрій території із встановленням пам’ятного знаку на честь Героїв Небесної Сотні за адресою: майдан  ім.С.П.Корольова 3/14 в м.Житомирі  (в т.ч. ПКД) в сумі 250 000 гривень.
5.  Затвердити на 2017 рік резервний фонд міського бюджету у сумі   2 000 000 гривень.        
6. Визначити на 2017 рік перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету на:
- оплату праці працівників бюджетних установ (КЕКВК 2111, 2282);
- нарахування на заробітну плату (КЕКВК 2120, 2282);
- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (КЕКВК 2220, 2282);
- забезпечення продуктами харчування (КЕКВК 2230, 2282);
- оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВК 2270, 2282);
- обслуговування місцевого боргу (КЕКВК 2420);
- поточні трансферти населенню (КЕКВК 2700);
- поточні трансферти місцевим бюджетам (КЕКВК 2620);
- забезпечення  інвалідів  технічними  та  іншими  засобами  реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування (КЕКВК 2700, 2282);
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури (КЕКВК 2240);
- оплату послуг енергосервису (КЕКВК 2276).
 
7. Затвердити в складі видатків міського бюджету:
- перелік міських цільових програм, які фінансуватимуться за рахунок коштів міського бюджету у 2017 році в сумі 1 225 661 609 гривень 83 копійки згідно із додатком №6;
- перелік об’єктів, видатки на які у 2017 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку в сумі 69 075 219  гривень 98 копійок згідно з додатком №7;
- видатки міського фонду охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік в сумі 4 619 000 гривень згідно з додатком №8.
 
8. Визначити граничний розмір місцевого боргу міського бюджету станом на 31.12.2017 року в сумі 96 922 000 гривень.
 
9. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
 
 - забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
 - передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
 - затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках  для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.
 
10. Надати право виконавчому комітету міської ради упродовж бюджетного року, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій, здійснювати розподіл та перерозподіл субвенцій і дотацій з державного та обласного бюджетів з наступним внесенням змін до міського бюджету на сесії міської ради. 
 
11. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків та збільшення доходів міського бюджету надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
 
 - отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
- здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
 
12. Внески у статутний капітал комунальних підприємств Житомирської міської ради здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.
 
13. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
Поточне преміювання міського голови, секретаря міської ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат; преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
 
14. Затвердити загальну чисельність виконавчих органів ради в кількості 395 одиниць. Житомирському міському голові надається право:
 
-  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів міської ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
15. Установити, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, перераховується комунальними підприємствами Житомирської міської ради щоквартально до 19 травня за   І квартал, до 19 серпня за І півріччя, до 19 листопада за 9 місяців та до  19 лютого за рік.
         
16. Визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості у м. Житомирі (крім об’єктів державної та комунальної власності) на 2017 рік:
  -       9,40 грн. – для провадження некомерційної діяльності, у тому числі  для проживання фізичних осіб;
 -  18,80 грн. – для провадження виробничої діяльності;
 -  28,20 грн. – для провадження іншої комерційної діяльності.
 
17. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2017 році (додаток №9).
 
18. Установити, що пільги інвалідам по зору I - II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
 
Пільги    щодо   плати  за   житло,   комунальні  послуги,   тверде   паливо і скраплений  газ  надавати  інвалідам  по  зору I - II групи та  членам  їх  сім'ї ,  які проживають  разом  з  ними,  незалежно  від  виду  житла  та  форми  власності  на нього.  При наданні   пільг  до  членів  сімей   інвалідів  по   зору   належить:   дружина     (чоловік),    їхні     неповнолітні діти    (до 18 років);   неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає  разом з інвалідом I  групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
 
19. Додатки  № 1-9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
20. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.».
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.
        
Міський голова                                                                    С.І.Сухомлин    


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове