Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 21
візитів сьогодні: 5583
візитів всього: 505395
Прогноз погоди
від 18.01.16 № 4 Про  затвердження Положення та складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті  районної ради

                                                                                                                                                                                                           

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 18.01.16 № 4

 

Про  затвердження Положення та

складу адміністративної комісії при

виконавчому комітеті  районної ради

 

Відповідно до статті 215 Кодексу України про адміністративні правопорушення, рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 “Про визначення обсягів та меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад в м. Житомирі та їх виконавчих органів”, пункту 15 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира Житомирської області, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Богунської районної ради м. Житомира згідно з додатком 1.

 

         2. Затвердити  склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті  Богунської районної ради м. Житомира згідно з додатком 2.

 

         3. Визнати такими що втратили чинність рішення виконавчого комітету районної ради від 21.12.11  № 132 «Про затвердження Положення та складу адміністративної комісії при  виконавчому комітеті  районної ради»,  рішення виконавчого комітету районної ради від 19.05.15 № 55  «Про  затвердження нового складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної ради»

 

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Ілючка С.А.

 

 

Голова ради                                                       О.С. Блощинський

 

 

 

 

                                                             Додаток 1

                                                                                     до рішення виконавчого

                                                                                           комітету районної ради

                                                                                     від 18.01.16 № 4

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про адміністративну комісію при виконавчому комітеті

Богунської районної ради м.Житомира

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

          1. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Богунської районної ради м.Житомира ( далі – адміністративна комісія) утворюється на підставі рішення виконавчого комітету районної ради і в своїй діяльності підзвітна виконавчому комітету районної  ради.

          2. Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням, а також рішеннями обласної, міської, районної  рад та їх виконавчих комітетів.

            3. Завданням адміністративної комісії є розгляд справ про адміністративні правопорушення.

           4. Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, які віднесені до її повноважень відповідно до чинного законодавства.

Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з чинним законодавством, виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень.

          5. Адміністративна комісія діє в складі голови, заступника голови, відповідального секретаря та членів комісії. До складу комісії можуть входити компетентні працівники виконавчого комітету районної ради, підприємств надавачів житлово-комунальних послуг, депутати районної ради, підприємств та навчальних закладів району за попереднім погодженням із керівниками зазначених підприємств, установ та організацій.

          До складу адміністративної комісії не можуть входити представники державних органів, службові особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і адвокати.

         Для здійснення поточної роботи і контролю за виконанням постанов комісії в межах існуючого штатного розпису за рахунок перерозподілу обов'язків серед працівників апарату ради та виконкому може вводитись посада звільненого відповідального секретаря комісії.

  6. Адміністративна комісія в своїй діяльності спирається на широкий актив громадськості, взаємодіє з постійними комісіями районної ради та комісіями  утвореними при виконавчому комітеті районної ради.

         7.Справи про адміністративні правопорушення розглядаються адміністративною комісією відносно громадян зареєстрованих в Богунському районі м. Житомира.

          8. Адміністративна комісія організовує облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, узагальнює практику цих розглянутих справ у межах району.

Адміністративна комісія, встановивши при розгляді конкретних справ, або в результаті узагальнення практики їх розгляду, причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, вносить у відповідний державний орган, громадську організацію або службовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов.  Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено орган (посадову особу), який вніс пропозицію.

 9. Діловодство в справах, що розглядаються адміністративною комісією, ведеться відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів чинного законодавства про адміністративні правопорушення. Відповідальність за стан діловодства комісії покладається на секретаря комісії, який затверджується рішенням виконавчого

комітету районної ради.

       10.Справа, що заводиться адміністративною комісією, повинна містити протокол, дані про сповіщення осіб, які беруть участь у справі, про день і час засідання комісії, вручення або надіслання до виконання постанови, хід і результати її виконання та інші документи у цій справі.

       11. Голова адміністративної комісії, а під час його відсутності заступник голови:

       11.1. Керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на комісію завдань.

       11.2. Головує на засіданнях комісії.

       11.3. Забезпечує регулярне проведення засідань комісії, визначає коло питань, що належить розгляду на черговому засіданні.

       11.4. Вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів комісії.

       11.5. Підписує протокол і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення.

       12. Відповідальний секретар адміністративної комісії:

12.1. Заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення окрему справу.

12.2 Здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення.

       12.3.  Вирішує організаційні питання проведення засідань комісії.

       12.4. Веде по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії.

12.5. Разом з головою комісії підписує протоколи і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення.

       12.6. Звертає, до виконання постанови про накладання адміністративного стягнення і контролює їх виконання.

       12.7. Веде діловодство комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує схоронність цих справ.

       13. Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення адміністративної комісії покладається на виконавчий комітет районної ради.

       14. Адміністративна комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету районної ради.

15. Протоколи засідань адміністративної комісії та інші матеріали адміністративної комісії є документами постійного зберігання і через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).

 

2.ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ.

 

      2.1 Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, зазначені в статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

      2.2. Підставою для розгляду адміністративною комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою органів державної влади, органів місцевого самоврядування або представником органу самоорганізації населення чи членами громадських формувань відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

       2.3. Адміністративною комісією розглядаються справи на засіданнях, що проводяться по мірі надходження протоколів. Засідання комісії є правомочним при наявності не менш як половини загального складу комісії.

2.4. Адміністративна комісія розглядає справи в п'ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.

      2.5. Справи розглядаються відкрито. З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження в справах про адміністративні правопорушення такі справи можуть розглядатися на виїзних засіданнях комісії.

      2.6. Справа розглядається в присутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, у разі відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадку, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

     2.7. При підготовці до розгляду, справи відповідальний секретар адміністративної комісії вирішує такі питання:

     2.7.1. Чи належить до компетенції адміністративної комісії розгляд даної справи.

     2.7.2. Чи правильно складений протокол та інші матеріали справи.

     2.7.3. Чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і  місце її розгляду.

    2.7.4. Чи витребувані необхідні додаткові матеріали.

    2.7.5.Чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

     2.8. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу адміністративної комісії, яка розглядає дану справу. Головуючий на засіданні адміністративної комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягується до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, відповідно до статей 268-274 Кодексу України про адміністративні правопорушення, їх права ї обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокурора заслуховується його висновок.

    2.9. Адміністративна комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язана з'ясувати:

    2.9 1. Чи було вчинене адміністративне правопорушення.

    2.9.2. Чи винна дана особа в його вчиненні.

    2.9.3. Чи підлягає вона адміністративній відповідальності.

    2.9.4. Чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

    2.9.5. Чи заподіяно майнову шкоду.

    2.9.6. Чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу.

    2.9.7. Чи є можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення.

    2.9.8. Інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

     2.10. При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення адміністративною комісією ведеться протокол, в якому зазначаються:

    2.10.1. Дата і місце засідання.

    2.10.2. Найменування і склад комісії.

    2.10.3. Зміст справи, що розглядається.

    2.10.4. Відомості про явку осіб, які беруть участь у розгляді справи.

    2.10.5. Пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання і результати розгляду.

    2.10.6. Документи і речові докази, досліджені при розгляді справи.

    2.10 7. Відомості про оголошення прийнятої постанови і роз'яснення порядку та строків її оскарження.

Протокол засідання адміністративної комісії підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем.

2.11. По справі про адміністративне правопорушення адміністративна комісія виносить одну з таких постанов:

2.11.1. Про накладання адміністративного стягнення.

      2.11.2. Про закриття справи.

      2.12. За вчинення правопорушення адміністративна комісія може застосувати такі адміністративні стягнення:

2.12.1. Попередження.

  1.  

 При вирішенні питання про накладання адміністративного стягнення адміністративна комісія накладає його в межах, установленого відповідною статтею Кодексу України про адміністративні правопорушення та іншими актами, які передбачають відповідальність за адміністративні правопорушення.

При накладанні стягнення адміністративна комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення однією особою кількох порушень, адміністративна комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше, як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення.

      2.13. Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів громадської організації чи трудовому колективу або передачі їх прокурору, органу попереднього слідства чи дізнання, а також при наявності обставин, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення, зазначених у статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

      2.14. Постанова комісії повинна містити:

     2.14.1. Найменування адміністративної комісії, яка винесла постанову.

     2.14.2. Дату розгляду справи.

     2.14.3 Відомості про особу, щодо якої розглядається справа.

     2.14.4. Викладання обставин, установлених при розгляді справи.

     2.14.5. Визначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення.

     2.14.6. Прийняте по справі рішення.

Постанова повинна містити вирішення питання про вилученні речі і документи, а також вказівки про порядок і строки її оскарження.

       Постанова адміністративної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії від загального її складу.

Постанова підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем комісії.

      2.15. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається потерпілому на його прохання. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається про це робиться відповідна відмітка у справі.

      2.16. Постанова адміністративної комісії може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення особою, щодо якої винесено, а також потерпілим до виконавчого комітету ради, або до районного суду. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк може бути поновлено органом,  який розглядає скаргу  за заявою особи, щодо якої винесено постанову. Скарга на постанову подається в адміністративну комісію, яка винесла постанову, якщо інше не встановлено чинним законодавством.

     2.17. Подання у встановлений строк скарги на постанову, за винятком постанови про накладання адміністративного стягнення у вигляді попередження, зупиняє виконання постанови до розгляду скарги.

    2.18. Постанова адміністративної комісії про накладання адміністративного стягнення звертається до виконання відповідно до правил, установлених Кодексом України про адміністративні правопорушення.

    2.19. Постанова адміністративної комісії про накладання адміністративного стягнення є обов'язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, службовими особами і громадянами.

   2.20. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар адміністративної комісії робить на постанові відповідну відмітку. 

 

 

Керуючий справами виконкому                                             Л.В. Согріна

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток 2

                                                                                            до рішення виконавчого

                                                                                            комітету районної ради

                                                                                            від 18.01.16 № 4

 

Склад адміністративної комісії

 при виконавчому комітеті Богунської районної ради

м. Житомира

 

Ілючок Сергій Анатолійович

 

голова комісії, заступник голови ради

 

Согріна

Любов Василівна

 

заступник голови комісії,  керуючий справами виконкому

Оверкович

Галина Василівна

секретар комісії, головний спеціаліст– юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

Члени комісії:

 

Дворницька Надія

Іванівна

заступник начальника фінансового відділу- завідувач сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради

 

Загоруйко Марія

Іванівна

головний спеціаліст-юрисконсульт управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Коломійчук

Тетяна Володимирівна

 

заступник завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради

 

Муліш

Тамара Миколаївна

 

 

завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради

Ніколайчук Олег

Леонідович

заступник голови Благодійного фонду «Зігрій любов’ю дитину», член виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира (за згодою)

 

Поліщук

Олена Олександрівна

 

головний спеціаліст організаційного відділу апарату ради та виконкому

 

Харчук Лариса

Петрівна

 

директор КЗ «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради, депутат Богунської районної ради м. Житомира (за згодою)

 

Цівончук

Микола Олександрович

завідувач організаційного відділу апарату ради

та виконкому

 

Керуючий справами виконкому                                  Л.В.Согріна



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare