Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 13
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505242
Прогноз погоди
від 18.01.16 № 3 Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.02.2015 № 15 „Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції”

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

     Р І Ш Е Н Н Я

 

від   18.01.16    №   3

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.02.2015 № 15 „Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції”

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника  управління-начальника відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. про хід виконання рішення райвиконкому від 17.02.2015 № 15 „Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції” виконавчий комітет районної ради відмічає, що роботу відділу соціальних допомог організовано на належному рівні.

З метою вдосконалення організації роботи відділу щодо обліку та надання щомісячної адресної допомоги тимчасово переміщеним особам, на виконання  постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.14 № 505 „Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”  та № 509 „Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції”  створено належні умови для комфортного прийому громадян зазначеної категорії.

Організовано окреме робоче місце для прийому, постановки на облік, видачі відповідних довідок, формування особових справ, акцентується увага на вирішенні  соціально - побутових проблем,  проводиться широка інформаційно-

2

роз’яснювальна робота щодо права на отримання адресної грошової допомоги, інших  пільг   та  допомог,   подальшого   навчання,   працевлаштування,   забезпечення санаторно-курортними  путівками, технічними та іншими засобами реабілітації, передбачено позачерговий прийом в Приймальні громадян.

З жовтня 2014 року по грудень 2015 року до управління звернулось 35 сімей (59 осіб) з Автономної Республіки Крим та 1108 сімей (1574 особи) з районів проведення антитерористичної операції.

Станом на 01 січня 2016 року на обліку перебуває 914 сімей (1407 осіб), із них: 638 працездатних осіб, 357 дітей, 396 пенсіонерів різних категорій, в тому числі 26 осіб, які отримують пенсію по інвалідності, 17 осіб, які отримують державну соціальну допомогу по інвалідності.

За призначенням адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг до управління звернулось 1093 сім’ї, із них призначено допомогу 1074 сім’ям на загальну суму 8559,5 тис. грн. Забезпечено своєчасне призначення та проведення перерахунків щомісячної адресної допомоги, заборгованості по виплаті немає.

На підставі зазначеного вище та з метою забезпечення гарантованої державної підтримки особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1.  Інформацію про хід виконання рішення райвиконкому від 17.02.2015 № 15 „Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції” взяти до відома.

 

2. Відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради (Живанюк Н.С.):

 

2.1. Здійснювати контроль та зосередити увагу працівників відділу соціальних допомог на персональній відповідальністі щодо своєчасного обліку та видачі довідок особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

2.2. Забезпечувати подальше своєчасне призначення та проведення перерахунків щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

2.3. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань отримання адресної грошової допомоги, інших  пільг та допомог, навчання,  працевлаштування, забезпечення  санаторно-курортними  путівками, технічними та іншими засобами реабілітації тощо під час прийому громадян, в місцях їх компактного проживання та в засобах масової інформації.

 

 

3

2.4. Сприяти особам, які мають вади фізичного розвитку або за станом здоров’я обмежені в пересуванні  в оформленні щомісячної адресної допомоги та інших соціальних допомог за місцем фактичного проживання.

2.5. Продовжувати співпрацю з відділеннями „Ощадбанку” з питань оформлення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.                                                                                                                                            

2.6.  Здійснювати системний контроль за цільовим використанням коштів шляхом проведення перевірки матеріально-побутових умов проживання.

         

3. Рішення райвиконкому від 17.02.15 №15 „Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради з питань обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції”  зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.

 

 

 

 

Голова ради                                                  О.С.Блощинський

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare