Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505242
Прогноз погоди
від  18.01.16 №7 Про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від  18.01.16    №7

 

Про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

 

        Відповідно до статті 52 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.09 №863, рішення міської ради від 25.02.03 № 160  ”Про визначення обсягів  і    меж  повноважень   Богунської та  Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів” та пункту 15 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

       1. Затвердити Положення про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),   пенсій, стипендій та інших соціальних виплат згідно з додатком 1.

 

     2. Затвердити склад тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат згідно з додатком 2.

 

         3.  Визнати  таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету районної ради від 17.09.13 №86 ”Про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),   пенсій, стипендій та інших соціальних виплат”.

 

         4.   Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови

ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.

        

 

 

Голова ради                                    О.С. Блощинський

 

                                                                                                                                       Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 18.01.16  № 

                           

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тимчасову районну комісію з питань погашення заборгованості із   заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

 

1. Районна комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі - комісія) є тимчасовим дорадчим органом, створеним виконавчим комітетом Богунської районної ради м.Житомира для здійснення своїх повноважень з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

 

     2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією  і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної  Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим  Положенням.

 

3. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ КОМІСІЇ Є:

     3.1. Сприяння забезпеченню координації дій органів виконавчої влади з питань, пов’язаних із своєчасною виплатою та погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

     3.2. Підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів і способів вирішення проблемних питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

 

4.  КОМІСІЯ ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ НА НЕЇ ЗАВДАНЬ:

     4.1. Проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем з погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, вивчає результати діяльності підприємств, установ та організацій району, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, пов’язаної з розв’язанням зазначених проблем;

     4.2. Бере участь у підготовці проектів рішень сесії районної ради та її виконавчого комітету, спрямованих на забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

4.3. Подає обласній та міській комісіям, підприємствам, установам та організаціям розроблені за результатами своєї діяльності рекомендації та пропозиції, спрямовані на погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

     4.4. Забезпечує періодичне висвітлення у засобах масової інформації стану справ з погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;

     4.5. Інформує щомісяця міську та обласну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат про стан заборгованості, а також про вжиті заходи для її погашення.

 

      5.  КОМІСІЯ МАЄ ПРАВО:

     5.1. Отримувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

     5.2 Запрошувати на свої засідання керівників та інших працівників підприємств, установ, організацій району для розгляду питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій  та інших соціальних виплат;

     5.3. Подавати пропозиції відповідним органам державної влади щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про оплату праці;

     5.4. Утворювати у разі потреби для виконання покладених на неї завдань тимчасові робочі групи;

     5.5. Залучати до участі у своїй роботі представників інших органів виконавчої влади підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками);

     5.6. Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями;

     5.7. Комісія проводить діяльність відповідно до цього Положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету районної ради. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради. Комісію очолює заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу.

     5.8. До складу комісії можуть входити начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, керівники структурних підрозділів, представники територіальних органів державної податкової інспекції, Пенсійного фонду України, Міністерства оборони та Міністерства внутрішніх справ, а також профспілок та інших громадських організацій (за згодою).

     5.9. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться за рішенням голови  комісії, але не рідше ніж один раз на місяць. Засідання комісії веде голова, а у разі його відсутності - заступник голови. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданні комісії забезпечує її секретар. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

     5.10. На засіданнях комісії розробляються пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції. Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них  проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів комісії від загального її складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і у триденний строк надсилається всім членам тимчасової районної комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

     5.11. Пропозиції та рекомендації  комісії можуть бути реалізовані шляхом прийняття рішень районної ради, її виконавчого комітету та розпоряджень голови районної ради.

     5.12. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення роботи  комісії здійснює управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                 Л.В. Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 18.01.16  №

 

СКЛАД

тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості

           із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій             та інших соціальних виплат

 

Янушевич                                заступник  голови   ради  з  питань           діяльності Людмила Петрівна               виконавчого органу, голова комісії

 

Якимів                                    начальник  управління   праці  та   соціального Михайло Іванович                    захисту   населення  районної ради, заступник                                          голови комісії

 

Кислова                                            головний спеціаліст з питань оплати, нормування Тетяна Венедиктівна                та продуктивності праці управління праці та                                                  соціального захисту населення районної ради,

                                                секретар комісії

          

Члени комісії:

 

Войтко                                    державний   виконавець   Богунського відділу Надія Володимирівна             державної    виконавчої служби Житомирського                                         міського управління юстиції (за згодою)

 

Загоруйко                               головний  спеціаліст-юрисконсульт   управління

Марія Іванівна                        праці та соціального захисту населення районної                                           ради

 

Ковальчук                              депутат районної ради, член постійної комісії з Раїса Володимирівна             питань бюджету та фінансів (за згодою)

 

Лялевич                                 заступник начальника управління – начальник Ліна Саветівна                            відділу адміністрування доходів і зборів                                                         самозайнятих осіб управління доходів і зборів з                                             фізичних осіб Житомирської об’єднаної                                                               державної податкової інспекції Головного                                                     управління Міндоходів у Житомирській області                                        (за згодою)

 

Макшаєва                               начальник управління  Пенсійного фонду         Наталія Володимирівна   України в м. Житомирі Житомирської області                                                         (за згодою)

 

Петрова                                 начальник відділу обробки даних соціальної                  Галина Василівна              статистики Головного управління статистики в                                             Житомирській області (за згодою)

                                                                 

                                              

 

Керуючий справами виконкому                          Л.В.Согріна

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare