Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 12
візитів сьогодні: 5575
візитів всього: 505128
Прогноз погоди
від 15.12.15 №111 Про проект районного бюджету  на  2016  рік

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 15.12.15   №111

 

Про проект районного

бюджету  на  2016  рік

 

          Заслухавши та обговоривши інформацію  начальника фінансового відділу районної ради Каганович С.П.  про  проект  районного бюджету    на  2016 рік та відповідно до проекту рішення Житомирської міської ради “Про міський бюджет на 2016 рік”, на підставі статті 143 Конституції України, статті 77 Бюджетного кодексу України, статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”  виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Схвалити проект районного бюджету  на 2016 рік  та внести його на розгляд чергової сесії районної ради.

 

2. Запропонувати районній раді :

 

          2.1.  Визначити на 2016 рік:

 

          - доходи районного бюджету  загального фонду у сумі  382 655 773 гривень згідно з додатком № 1 до цього рішення;

 

          - видатки районного бюджету загального фонду у сумі 382 655 773 гривень  згідно з додатком № 2 до цього рішення.

 

          2.2. Затвердити  бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2016 рік  у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання районного бюджету по загальному фонду 382 655 773 гривень  згідно з додатком № 2 до цього рішення.

 

          2.3. Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів районного бюджету  у сумі 5 000 гривень.

 

        2.4. Визначити на 2016 рік перелік захищених видатків загального фонду  районного бюджету на:

 

                -  оплату  праці працівників бюджетних установ;

                -  нарахування на заробітну плату;

                -  оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

                -  поточні трансферти населенню.

 

          2.5. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм у сумі  1 765 374 гривні згідно з додатком №3 до цього рішення.

 

       2.6. Головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити в  першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються розпорядниками коштів;

               - затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках виходячи з обсягу відповідних бюджетних асигнувань. 

 

          2.7. Надати право виконавчому комітету районної ради в разі необхідності в міжсесійний період упродовж 2016 року за погодженням з постійною комісією районної ради з питань бюджету і фінансів з подальшим затвердженням на черговій сесії районної ради здійснювати перерозподіл:

 

             -  субвенцій з державного та міського бюджетів;

 

- видатків головних розпорядників у межах затверджених призначень.

 

       2.8.  Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років голові  районної ради виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років. 

           Поточне преміювання голови районної ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням голови районної ради, заступнику голови районної ради, заступнику голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.

 

          2.9.  Надати право голові районної ради:

 

          -  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів районної ради   ( відділів, управління) в межах загальної чисельності;

          - встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги  заступнику голови ради та заступнику голови ради з питань діяльності виконавчого органу, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів районної ради, їх заступникам та іншим працівникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу районної ради; 

           -  затверджувати штатні розписи виконавчих органів Богунської районної ради.

 

           2.10. Затвердити структуру виконавчих органів районної ради та загальну чисельність виконавчих органів районної ради в кількості 101 одиниці. Витрати на утримання виконавчих органів Богунської районної ради проводити у межах 10 680 443 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення.

 

           2.11. Установити, що пільги інвалідам по зору І-ІІ групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.

      Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору І-ІІ групи та членам їх сімей, які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства І та ІІ групи або інвалідами І групи; особа, яка проживає разом з інвалідом І групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

 

  1. Додатки № 1-4 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

        

          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Ілючка С.А., начальника фінансового відділу Каганович С.П. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і  фінансів (голова  комісії   Пархомчук О.О.).

 

 

Голова ради                                                                     О.С. Блощинський



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare