Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 12
візитів сьогодні: 5572
візитів всього: 505072
Прогноз погоди
від 15.12.15 № 115 Про комісію виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, повязаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    15.12.15   № 115

 

Про комісію виконкому по організації оформлення документів

та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень

потер­пілим від наслідків аварії на ЧАЕС

 

          Відповідно до рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської і Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів", постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 1997 року № 51 „Про затвердження порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та пункту 15 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

         1. Затвердити Положення про комісію виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС згідно з додатком 1.

          2. Затвердити склад комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС згідно з додатком 2.

          3. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету районної ради від  16.09.14 № 81 «Про затвердження нового складу комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею  посвідчень  потерпілим  від  наслідків аварії на ЧАЕС» , від 21.07.15  № 73 «Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету районної ради від 16.09.14 №81 «Про затвердження нового складу комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС».

          4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

Голова ради                                                       О.С. Блощинський

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради        

від 15.12.15 №  115

 

Положення

про комісію виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС

1.  Загальні положення.

1.1. Комісія виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС (далі - комісія) є робочим органом, утвореним для вирішення питань по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею і обліком документів ліквідаторам та постраждалим від аварії на ЧАЕС, дітям, народженим в цих сім'ях та видачі повторних документів у зв'язку з втратою, зміною статусу та прізвища, видачі посвідчень вдовам постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС.

         1.2. У своїй діяльності комісія керується Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.91 (із внесеними змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.97 № 51 «Про затвердження порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 

         2. Організація діяльності комісії.

         2.1. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.

         2.2. Організовує роботу комісії її голова. В разі відсутності, або неможливості виконання ним своїх повноважень, його обов’язки виконує заступник голови комісії.

         2.3. Секретар комісії організовує підготовку матеріалів на її засідання, здійснює прийом документів від громадян, формує їх у справи та готує відповідні подання для розгляду на засіданнях комісії.

         2.4. Комісія розглядає подані заявниками документи кожної справи окремо, формує персональні справи та сприяє громадянам в одержанні необхідних документів, надсилаючи для цього, в необхідних випадках, запити у відповідні інстанції.

            2.5. За результатами розгляду справ комісія порушує клопотання перед головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щодо визначення  статусу  потерпілих  і  учасників  ліквідації  наслідків аварії  на ЧАЕС та   видачі відповідних документів і затверджені подання з пропозиціями передає до обласної постійно діючої комісії по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС.

         2.6. Оформлені обласною комісією по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС посвідчення та інші документи повертаються до районної комісії і вручаються громадянам, під розпис, через секретаря комісії, про що робиться відмітка в спеціальному журналі реєстрації.

         2.7. Основною формою роботи комісії є її засідання, які проводяться два, а в разі необхідності три рази на місяць і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини членів комісії від загального її складу.

         2.8. Комісія ухвалює рішення більшістю голосів від загального її складу. Засідання комісії оформляється протоколом, який підписує її  голова (головуючий)  та секретар.

         2.9 Протоколи засідань комісії є документами постійного зберігання і через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).

           2.10. Відповідальність за стан діловодства комісії покладається на
секретаря комісії, який затверджується рішенням  виконкому.

         2.11.  Комісія для виконання покладених на неї завдань має право:

         2.11.1. Одержувати від органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для здійснення ії діяльності.

         2.11.2. Одержувати від громадян оригінали та копії необхідних документів.

         2.11.3. Залучати до роботи комісії працівників органів виконавчої влади та інших фахівців.

 

Керуюча справами виконкому                                   Л.В. Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради        

від 15.12.15 № 115

 

Склад

комісії виконкому по організації оформлення документів   та  вирішенню  спірних  питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС

 

Согріна Любов Василівна           голова комісії, керуюча справами виконкому

Муліш Тамара Миколаївна          заступник голови комісії, начальник відділу з

                                                     питань  надзвичайних ситуацій  і цивільного                                                             

                                                         захисту населення  районної ради

Пилипенко Ольга Михайлівна     секретар комісії, начальник відділу з питань

                                                      соціального захисту населення, що                                                                  постраждало внаслідок Чорнобильської                                                         катастрофи УПСЗН районної ради

                                            Члени комісії:

 

Войтко Валентина Павлівна               заступник начальника відділу з питань 

                                                             соціального захисту населення, що

                                                              постраждало внаслідок Чорнобильської

                                                              катастрофи  УПСЗН  районної ради

Давиденко Інна Олександрівна       завідувач загального відділу апарату

                                                              ради      та виконкому

Дворницька Надія Іванівна               заступник начальника  - завідувач  сектору   

                                                             складання та виконання бюджету

                                                             фінансового відділу районної ради

Оверкович Галина Василівна                   головний спеціаліст-юрисконсульт апарату                                                     ради та виконкому

 

Керуючий  справами виконкому                                         Л.В.Согріна



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare