Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 20
візитів сьогодні: 5574
візитів всього: 490547
Прогноз погоди
Рішення про міський бюджет та внесення змін до міського бюджету
 УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять восьма сесія п’ятого скликання

від 12.05.10 № 1223
м. Житомир


Про міський бюджет
на 2010 рік

На підставі статті 143 Конституції України, статей 26, 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 77 Бюджетного кодексу України , Закону України “Про Державний бюджет України на 2010 рік “ Житомирська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2010 рік у сумі 663 376 700 гривень, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 191 615 210 гривень, дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету у сумі 82 517 500 гривень, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на вирівнювання фінансової забезпеченості у сумі 189 300 гривень, субвенції з обласного бюджету в сумі 352 229 гривень.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 609 529 029 гривень, спеціального фонду – 53 847 671 гривень , у тому числі бюджету розвитку – 16 379 698 гривень (додаток №1 ).

2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2010 рік у сумі 662 625 714 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 608 779 029 гривень та видатків спеціального фонду бюджету 53 846 685 гривень за тимчасовою класифікацією видатків та кредитуванням місцевих бюджетів (додаток № 2) та головними розпорядниками коштів (додаток № 3).

3. Установити розмір оборотної касової готівки міського бюджету у сумі 55 000 гривень.

4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2010 рік бюджетам районів міста ( додаток № 4) у сумі 199 281 839 гривень, з них:

4.1. Субвенцій загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 177 019 300 гривень, у тому числі на :
виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 132 249 100 гривень ;
надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот - 29 397 600 гривень;
надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян - 14 425 300 гривень;
надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 56 800 гривень;
виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 890 500 гривень;

4.2. Інших субвенцій загального фонду у сумі 7 666 629 гривень, у тому числі:
на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 319 700 гривень,
на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни – 32 529 гривень;
на виконання делегованих повноважень – 7 314 400 гривень;

4.3. Субвенцій спеціального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 14 595 910 гривень, у тому числі на:
надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 14 298 600 гривень;
фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення) районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту „Вдосконалення системи соціальної допомоги” – 297 310 гривень.
5. Установити обсяг повернення кредитів до міського бюджету в сумі 60 912 гривень та розподіл надання кредитів з міського бюджету в сумі 811 898 гривень ( додаток № 5).
6. Установити обсяг коштів, які передаються із загального фонду міського бюджету до спеціального фонду міського бюджету (бюджет розвитку) в сумі 1 997 000 гривень.

7. Затвердити перелік об’єктів (додаток № 6), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.

8. Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2010 рік у сумі 600 000 гривень.

9. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2010 рік за їх економічною структурою відповідно статті 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:
оплата праці працівників бюджетних установ ( код 1110);
нарахування на заробітну плату ( код 1120);
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132);
поточні трансферти населенню ( код 1340);
забезпечення продуктами харчування ( код1133);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160);
поточні трансферти місцевим бюджетам ( код 1320).

10. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 441 729 293 гривень (додаток № 7 ).

11. Затвердити у складі спеціального фонду міського бюджету цільовий фонд соціально-економічного розвитку м.Житомира в сумі 4 707 000 гривні (додаток № 8), міський фонд охорони навколишнього природного середовища в сумі 368 000 гривень ( додаток № 9).

12. Витрати на утримання Житомирської міської ради та її виконавчих органів проводити у межах 19 153 300 гривень, виходячи з загальної чисельності виконавчих органів міської ради в кількості 287 одиниць.

13. Міському голові, згідно чинного законодавства та враховуючи безпосередню участь у розробці та проведенні експертизи проектів нормативно-правових актів міської ради та її виконавчого комітету, надбавку за високі досягнення у праці встановити в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
Поточне преміювання міського голови проводити щомісячно в розмірі до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.

14. Житомирському міському голові надається право:
- визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років, за високі досягнення у праці, преміювати, надавати матеріальні допомоги заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів та їх заступникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради;
- затверджувати штатні розписи виконавчих органів Житомирської міської ради.

15. У процесі виконання міського бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів міського бюджету департамент бюджету та фінансів міської ради здійснює перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу його бюджетних призначень за кодом тимчасової класифікації видатків та кредитування бюджету, а перерозподіл бюджетних призначень між кодами тимчасової класифікації видатків бюджету у межах загального обсягу головного розпорядника коштів міського бюджету та внесення змін до обсягу субвенцій з державного та обласного бюджету, перерозподіл обсягу субвенцій між районними у місті бюджетами здійснюється за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету та комунальної власності з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради.

16. Надати право виконавчому комітету міської ради отримувати відповідно до статті 50 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:
- позики на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених статей видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
- середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів доходів міського бюджету на 2010 рік, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів та передбачені у додатку № 6 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік».

17. Установити, що в 2010 році розпорядники коштів міського бюджету мають право брати бюджетні зобов’язання, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України, в обсягах, що не перевищують суми бюджетних призначень, визначених у додатку № 3 до цього рішення.
За спеціальним фондом бюджету – виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду міського бюджету.
Використання коштів фонду охорони навколишнього середовища здійснювати відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік».

18. Дозволити департаменту бюджету та фінансів міської ради протягом бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитних рахунках в установах банків з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного періоду відповідно до статті 18 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» .

19. Департаменту бюджету та фінансів міської ради установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі виходячи з обсягів призначень, затверджених головним розпорядникам бюджетних коштів цим рішенням.

20. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:

20.1. Забезпечити в повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків;

20.2. Забезпечити контроль щодо укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань по кожній бюджетній установі;

20.3. Передбачити під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти однією з умов застосування штрафних санкцій до суб’єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов’язань. Кошти, отриманні від сплати таких штрафних санкцій, зараховувати відповідно до доходів загального фонду міського бюджету;

20.4. Щоквартально проводити аналіз виконання результативних показників затверджених на 2010 рік програм, про що до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом надавати інформацію департаменту бюджету та фінансів міської ради. Відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звіти про хід і результати виконання цих програм вносити на розгляд міської ради;

21. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують витрати, встановлені цим рішенням, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування понадпланових обсягів в першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
50 відсотків коштів – на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
50 відсотків коштів – на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів взятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету.

22. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.

23. Управлінню комунального господарства міської ради, кошти від надходження податку з власників транспортних засобів машин і механізмів спрямовувати на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг, що належать до міської комунальної власності, а також на потребу дорожнього господарства.

24. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору I-II групи та членам їх сім'ї , які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає разом з інвалідом I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

25. Додатки № 1-10 до цього рішення є його невід’ємною частиною.



Міський голова                                      В.Т.Шелудченко


Додатки до рішення міської ради №1223 від 12.05.2010 р. "Про міський бюджет на 2010 рік"

Пояснювальна записка до рішення Житомирської міської ради «Про міський бюджет на 2010 рік»




Зміни до міського бюджету

     Рішення  тридцять дев’ятої сесії  міської ради п'ятого  скликання  №1234 від 23.06.10 "Про внесення змін до міського бюджету на 2010 рік"

 Рішення сорокової сесії міської ради п'ятого скликання №1310 від 18.08.10 "Про внесення змін до міського бюджету на 2010 рік"




Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare