Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 16
візитів сьогодні: 5572
візитів всього: 505024
Прогноз погоди
від 18.08.15 № 75 Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  18.08.15   №  75

 

 

Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року

 

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року виконавчий комітет відмічає, що одним із пріоритетних напрямів діяльності управління є робота зі зверненнями громадян.

Особлива увага акцентується на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Впродовж першого півріччя 2015 року на адресу управління надійшло 458 звернень громадян, що на 243 (113%) більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року, в яких порушено 459 питань. В приймальні громадян в       І півріччі 2015 року прийнято 18005 громадян (у 2014 році - 16203), які отримали необхідну консультацію з питань призначення різних видів пільг, компенсацій та державних допомог, сформовано особові справи для подальшого надання пільг, призначення соціальних допомог.

Основними питаннями, які порушують заявники у зверненнях, є соціальний захист - 432 (94,1%), праця та заробітна плата - 22 (4,8%), охорона здоров’я - 2 (0,4%), діяльність місцевого самоврядування - 3 (0,7%). Повторних звернень - 4 (2%). Від органів влади вищого рівня надійшло 110 (24%) звернень.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління - 8 (1,7%) від учасників війни, 22 (4,8%) - дітей війни, 7 (1,5%) - ветеранів війни, 43 (9,4%) - ветеранів праці, 37 (8,1%) - інвалідів І групи загального захворювання,            56 (12,2%) - інвалідів ІІ групи, 51 (11,1%) - інвалідів ІІІ групи, 13 (2,8%) - одиноких матерів, 8 (1,7%) - багатодітних сімей, 19 (4,1%) - від учасників ліквідації аварії та осіб, потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, інші громадяни - 194 (42,4 %).

За соціальним станом: 259 (55,6%) звернень отримано від пенсіонерів району, 2 (0,4%) від держслужбовців, 3 (0,7%) від підприємців, 16 (3,5%) від безробітних, 1 (0,2%)  від студентів,  177 (38,6%) від інших категорій громадян району.

Протягом І півріччя 2015 року з питань надання грошової допомоги, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, встановлення опіки та піклування, забезпечення паливними дровами, правильності призначення та перерахунку пенсій тощо прийнято 26694 громадянина.

З метою інформування населення проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, особливо серед громадян із числа маломобільної категорії населення, в Приймальні громадян працює телефон “гарячої лінії”. За звітний період в телефонному режимі зареєстровано 3621 таких звернень          (в І півріччі 2014 року - 2993) з питань діяльності управління, зокрема щодо спрощеного порядку надання населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та з інших питань соціального захисту.

Продовжується практика розміщення інформації на сайті Житомирської міської ради в розділі Богунська районна рада, обласному та міському телеканалі, проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед підприємств-надавачів послуг з питань відшкодування пільг, спрощеного порядку надання населенню субсидій. За звітний період надано інформацію у 18 статтях та проведено 19 зустрічей з трудовими колективами підприємств, установ та організацій різних форм власності. 

Акцентується увага на своєчасному, повному та об’єктивному розгляді звернень громадян, вирішенню порушених ними питань, вдосконалюється організація роботи по веденню діловодства зі зверненнями громадян, здійснюється більш ретельний контроль за їх проходженням у структурних підрозділах управління.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснення неухильного контролю за повним та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержання встановлених законодавством термінів їх розгляду, кваліфікованого та якісного розв’язання проблемних питань, які порушують заявники, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року взяти до відома.

 

 

 

 

2. Управлінню праці та соціального захисту населення (Якимів М.І.), заступникам начальника управління, керівникам структурних підрозділів:

 

2.1. Забезпечувати в підпорядкованих відділах та секторах належний розгляд звернень громадян, підвищувати персональну відповідальність посадових осіб управління за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, своєчасне та якісне розв’язання проблемних питань, які порушують заявники.

 

2.2. Здійснювати контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду, щоквартально підводити підсумки роботи зі зверненнями громадян на апаратних нарадах в управлінні для своєчасного усунення причин, що породжують обгрунтовані заяви та скарги.

 

2.3.    Дотримуватись і в подальшому неухильного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08    № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Уряду та власних рішень виконавчого комітету з розгляду звернень громадян району.

 

2.4.    Продовжити проведення інформаційно-роз’яснювальної та консультативної роботи через місцеві засоби масової інформації, за телефоном «гарячої лінії», шляхом участі у виїзних зустрічах з громадянами за місцем їх проживання, працевлаштування, навчання, виготовлення інформаційних матеріалів про зміни в чинному законодавстві, права громадян на отримання пільг, компенсацій та різних видів державних допомог.

 

3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.08.14 № 67 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2014 року» зняти з контролю, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  районної ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                              Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на

звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року

 

 

Одним із пріоритетних напрямів в діяльності управління праці та соціального захисту населення районної ради є робота зі зверненнями громадян, спрямована на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента  України від 07.02.08 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів та власних рішень виконавчого комітету міської, районної ради із зазначених питань.

В управлінні створені належні умови для реалізації прав громадян безперешкодно та у зручний для них час звертатись до посадових осіб місцевого самоврядування із проблемними питаннями соціального захисту, особистих прав та законних інтересів.

Прийом відвідувачів в Приймальні громадян проводиться щоденно, з 8.00 до 18.00, без перерви на обід та в суботу з 9.00 до 13.00 черговим спеціалістом сектору прийому громадян.

Для найбільш вразливих верств населення, зокрема із числа осіб з обмеженими фізичними можливостями та іншої маломобільної категорії населення, які за станом здоров’я неспроможні прибути до управління, запроваджено запис на прийому у зручний час та консультації в телефонному режимі, надається практична допомога в підготовці та оформленні документів.

З метою зменшення повторних звернень та запобігання (недопущення) скарг проводяться заняття з керівним складом та спеціалістами, посилюється увага на індивідуальний підхід до проблемних питань відвідувачів, що дозволило зменшити кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня та запобігає виникненню конфліктних ситуацій.

За звітний період начальником управління, його заступниками та начальниками відділів прийнято 666 громадян.

З метою своєчасного інформування населення, надання консультацій в Приймальні громадян працює телефон “гарячої лінії”. За звітний період зареєстровано 3621 таких звернень (в І півріччі 2014 року - 2993).

За перше півріччя 2015 року спеціалістами Приймальні громадян прийнято 18005 громадян (в І півріччі 2014 року - 16203), які отримали необхідну консультацію з питань призначення різних видів державних допомог, сформовано особові справи для їх своєчасного призначення.

Продовжується налагоджена співпраця з структурними підрозділами органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, лікувально-профілактичними закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

Упродовж першого півріччя 2015 року на адресу управління надійшло 458 звернень громадян, що на 243 (113 %) більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року, в яких порушено 459 питань.

Основними питаннями, які порушують заявники у зверненнях, є соціальний захист - 432 (94,1%), праця та заробітна плата - 22 (4,8%), охорони

 

здоров’я - 2 (0,4%), діяльність місцевого самоврядування - 3 (0,7%). Повторних звернень - 4 (2%).

Від органів влади вищого рівня надійшло 110 (24%) звернень.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління - 8 (1,7%) від учасників війни, 144 (33,4 %) - інвалідів І, ІІ та групи загального захворювання, 13 (2,8%) - одиноких матерів, 8 (1,7%) - багатодітних сімей, 17 (3,7%) - від осіб, потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, 2 (0,4%) - учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Герої України, Герої Соціалістичної Праці - не зверталися, інші громадяни - 194 (42,4%).

За соціальним станом: 259 (55,6%) звернень отримано від пенсіонерів,      2 (0,4%) від держслужбовців, 3 (0,7%) від підприємців, 16 (3,5%) від безробітних, 1 (0,2%)  від студентів,  177 (38,6%) від інших категорій громадян району.

Упродовж І півріччя 2015 року з питань надання грошової допомоги, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, встановлення опіки та піклування, забезпечення паливними дровами, правильності призначення та перерахунку пенсій тощо прийнято 26694 громадянина.

Особлива увага керівників підрозділів акцентується на своєчасному, об’єктивному розгляді звернень громадян, вирішенню порушених ними питань.

Слід зазначити, що значна чисельність звернень громадян зросла саме впродовж квітня-червня поточного року з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.15 «Про удосконалення Порядку надання житлових субсидій».

 

Моніторинг прийому громадян у структурних підрозділах управління

 

з/п

Найменування підрозділів

Кількість

звернень

1

1. Відділ соціальних допомог

Прийнято громадян / призначено державних соціальних допомог

Впродовж першого півріччя 2014 року

Впродовж першого півріччя 2015 року

16203 / 7135

18005 / 10455 (+ 3.320 (­ 46,5 %)

 

Прийнято заяв для призначення різних видів державних соціальних допомог:

10175

Надано консультацій під час особистого прийому

4799

Надано консультацій за телефоном „гарячої лінії”

3621

Прийнято громадян та видано довідок

3031

ВСЬОГО:

21626

2

2. Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Прийнято громадян з питань встановлення статусу інваліда війни, учасника війни, члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни, ветерана праці, забезпечення санаторно-курортним лікуванням, технічними та іншими засобами реабілітації тощо

6413

ВСЬОГО:

6413

3

3. Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Прийнято громадян

896

ВСЬОГО:

896

4

4. Відділ з питань соціального захисту населення,

що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи

Прийнято громадян з питань компенсаційних виплат громадянам, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

1380

ВСЬОГО:

1380

5

5. Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

Прийнято громадян

59

ВСЬОГО:

59

6. Сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій

управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області

6

Прийнято громадян

62

ВСЬОГО:

62

ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ:

30436

       

 

За результатами розгляду порушених у зверненні питань заявники отримали обгрунтовані роз’яснення, повернень заяв авторові, пересилання за належністю не було.

Тематика звернень постійно аналізується, виділяються найбільш гострі питання, які потребують негайного вирішення, узагальнюються проблеми, які порушують мешканці району, зокрема: влаштування до інтернатних установ одиноких громадян похилого віку, встановлення опіки (піклування), надання різних видів державних допомог, реструктуризація заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги малозабезпеченим громадянам тощо.

Таким чином, результати аналізу та узагальнення звернень дали змогу визначити найбільш актуальні проблеми, які піднімають заявники.

Робота зі звернення громадян розглядається на оперативних нарадах начальника управління за участю керівників структурних підрозділів, ретельно аналізується стан розгляду звернень громадян, причини повторних звернень та звернень до керівників вищих органів влади та органів місцевого самоврядування. Здійснюється повсякденний контроль за своєчасністю виконання окремих доручень керівників влади вищого рівня. За результатами наради ставляться конкретні доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян та шляхи вирішення порушених заявниками питань.

Станом на 1 липня 2015 року отримано 24 звернення від уповноваженого з прав людини в Європейському суді. Всього за період з 1 січня по 1 липня поточного року до урядового уповноваженого у справах Євпропейського суду з прав людини звернулось 40 громадян з приводу невиконання управлінням праці та соціального захисту населення районної ради 48 постанов та рішень суду, прийнятих на користь громадян.

З метою позитивного вирішення питання направлялись неодноразові звернення та ініціювались клопотання перед Міністерством соціальної політики України щодо збільшення річних кошторисних призначень  на суму, зазначену у виконавчих документах та безспірного списання коштів відповідно до рішень судів, прийнятими на користь громадян.

З метою вдосконалення роботи зі зверненням громадян акцентується особлива    увага    керівників    структурних     підрозділів     на    персональну

 

 

відповідальность, своєчасне реагування на звернення громадян, аналіз, узагальнення даних та вживання превентивних заходів для усунення причин, які породжують скарги та повторні звернення з питань соціального захисту населення, особливо із числа інвалідів різних категорій та інших соціально-вразливих категорій громадян.

Пропоную зняти з контролю рішення виконавчого комітету районної ради від 18.08.14 № 67 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2014 року»  як таке, що виконане в повному обсязі.

 

 

 

Начальник управління                                       М.І. Якимів

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Голова Богунської районної ради

м. Житомира

 

______________  Л.П. Янушевич

 

 

“_____” ____________ 2015 року

 

 

 

ПЛАН

підготовки до розгляду на засіданні виконавчого комітету районної ради питання „ Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на

звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року”

 

1. Утворити робочу групу з питання роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за перше півріччя 2015 року та затвердити в такому складі:

 

Гришко Микола Миколайович

заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, керівник робочої групи

 

 

Якимів Михайло Іванович

начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, заступник керівника робочої групи

 

 

Тімченко Євгенія Юріївна

головний спеціаліст з питань діловодства управління праці та соціального захисту населення районної ради, секретар робочої групи

 

Члени робочої групи:

 

 

Живанюк Наталія Степанівна

заступник начальника управління - начальник відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Іванисько Олена Андріївна

начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Ковальська Оксана Павлівна

завідувач сектору по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням  Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області управління праці та соціального захисту населення районної ради

Кисарець Таїсія Петрівна

т.в.о. начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Малахова Світлана Олексіївна

заступник начальника управління - начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

 

Махлайчук Станіслав Георгійович

депутат районної ради, голова постійної комісії районної ради з питань праці та соціального захисту населення

 

 

Загоруйко Марія Іванівна

головний спеціаліст-юрисконсульт управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Онопрійчук Тетяна Сергіївна

завідувач сектору державних соціальних інспекторів сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

Пилипенко Ольга Михайлівна

начальник відділу з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

2. Проаналізувати роботу управління праці та соціального захисту населення районної ради зі зверненнями громадян, що надійшли до управління в першому півріччі 2013 року.

 

Гришко М.М., Якимів М.І., Малахова С.О., Живанюк Н.С.

Липень 2015 року

 

3. Узагальнити роботу спеціалістів сектору прийому громадян відділу соціальних допомог, інших структурних підрозділів управління з питань прийому громадян, формування особових справ для призначення всіх видів державних допомог за єдиною технологією, надання пільг, виплати грошових компенсацій тощо.

 

Якимів М.І., Малахова С.О., Живанюк Н.С.

Липень 2015 року

 

 

4. Проаналізувати стан виконання Закону України “Про звернення громадян“, Указу Президента  України від 07.02.08 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів щодо реалізації громадянами права на звернення в підпорядкованих підрозділах.

 

Якимів М.І., Живанюк Н.С., Малахова С.О.

Липень 2015 року

 

5. Провести ретельний аналіз особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів та окремими спеціалістами щодо неухильного, кваліфікованого та об’єктивного розгляду звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду з питань соціального захисту.

 

Якимів М.І., Живанюк Н.С., Малахова С.О.

До 30 липня 2015 року

 

6. Підготувати узагальнюючу довідку „Про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2013 року” та проект рішення райвиконкому за пропозицією робочої групи з питання роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за перше півріччя 2013 року.

 

Гришко М.М., Якимів М.І., Тімченко Є.Ю.

До 10 липня 2015 року

 

7.  Зібрати пропозиції та зауваження, які надійшли від членів робочої групи в процесі обговорення проекту рішення райвиконкому роботи управління праці та соціального захисту населення щодо розгляду звернень громадян з питань соціального захисту.

 

Гришко М.М., Якимів М.І., Тімченко Є.Ю.

До 15 липня 2015 року

 

8. Оприлюднити проект рішення райвиконкому на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

 

Якимів М.І.

До 20 липня 2015 року

 

9.  Визначити список запрошених на засідання райвиконкому.

 

Якимів М.І., Тімченко Є.Ю.

До 15 серпня 2015 року

 

10.  Запросити на засідання членів виконавчого комітету та запрошених.

 

Давиденко І.О.

До 17 серпня 2015 року

 

 

 

Заступник голови ради з питань

діяльності  виконавчого  органу                                          М.М.Гришко

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare