Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 14
візитів сьогодні: 5572
візитів всього: 505083
Прогноз погоди
від 17.02.15 № 14 Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2014 році

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    17.02.15   №  14

 

Про підсумки роботи по розгляду

звернень громадян у районній раді

та її виконавчих органах у 2014 році

 

 

          Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2014 році виконавчий комітет районної ради відмічає, що впродовж року районною радою та її виконавчими органами здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в районі вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", актів Уряду щодо розгляду звернень громадян, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 "Про визначення обсягів меж і повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів" та власних рішень із зазначених питань.

Впродовж 2014 року до районної ради та її виконавчих органів надійшло і було опрацьовано 1951 звернення громадян із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами та подяками, в яких порушено 1974 питання.

Найчастіше громадяни в своїх зверненнях порушували питання соціального захисту населення, праці і заробітної плати – 1895 ( 96 %), на другому місці питання комунального господарства – 22 (1,1 %), на третьому – діяльності органів місцевого самоврядування та виконавчої влади – 9 (0,5 %).

З урахуванням 5 колективних звернень, протягом 2014 року до районної ради та її виконавчих органів звернулося 2093 громадянина.

Важливе значення надається особистому прийому громадян. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 1645 громадян, проведено 28 виїзних прийомів за місцем трудової діяльності та проживання, 68 громадян отримали юридичні консультації у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради. В приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради з питань призначення всіх видів допомог прийнято 16327 заяв, видано 6343 довідки та надано 10016 консультацій мешканцям району.

Здійснюється контроль за станом роботи зі зверненнями громадян, організацією їх особистого прийому у виконавчих органах районної ради, в разі виявлення недоліків відповідальним особам надається практична допомога по їх усуненню.

Організація роботи зі зверненнями громадян та графіки особистого прийому керівництвом районної ради та її виконавчого комітету регулярно висвітлювались на сайті Житомирської міської ради в розділі "Богунська районна рада".

З метою подальшого вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення її результативності та створення належних умов забезпечення конституційного права громадян на звернення, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

          1. Інформацію про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2014 році взяти до відома.

          2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів ради та відділів апарату ради і виконкому:

          2.1. Вживати вичерпних заходів до виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України, законодавчих актів Уряду та власних рішень щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення, всебічного розгляду звернень громадян, порушуваних у них проблем та оперативного їх вирішення, не допускати порушень графіків особистого прийому громадян.

          2.2. Забезпечувати на усіх рівнях належний розгляд звернень громадян, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги, особливу увагу звертати на розгляд звернень, у яких повідомляється про недоліки в роботі апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради.

          2.3. Не допускати фактів порушення термінів розгляду звернень громадян та здійснювати постійний контроль за поданням письмових відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.

          3. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.):

          3.1. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

          3.2. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу за зверненнями громадян та підводити її підсумки на розширених апаратних нарадах керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради.

          3.3. Здійснювати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах районної ради та на підприємствах і установах району різних форм власності, вносити пропозиції керівникам цих установ щодо усунення виявлених недоліків, надавати організаційно-методичну допомогу.

          3.4. Систематично висвітлювати роботу зі зверненнями громадян, графіки особистого прийому, прямого телефонного зв’язку, роботу телефонів "гарячої лінії" з актуальних питань діяльності районної ради і її виконавчого комітету (42-49-87) і з питань призначення всіх видів соціальних допомог (42-50-25) на сайті Житомирської міської ради в розділі "Богунська районна рада".

          4. Періодично, не менше двох разів на рік, розглядати на засіданнях виконавчого комітету питання роботи зі зверненнями громадян у районній раді та її виконавчих органах.

          5. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.02.14 № 12 "Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у районній раді та її виконавчих органах у 2013 році" визнати таким, що втратило чинність.

          6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare