Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 28
візитів сьогодні: 5540
візитів всього: 482322
Прогноз погоди
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення торгів
                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                               Наказ Міністерства економічного розвитку
                                                                                               і торгівлі України
                                                                                               15 вересня 2014 року № 1106

ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова   4/2, каб. 388,  м. Житомир, 10014
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
3. Процедура закупівлі: відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: 81.30.1-послуги щодо благоустрою території (утримання вулиць міста Житомира)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги з утримання
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: лютий - грудень 2015р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1.Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.zt-rada.org.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 10 грудня 2014 року, № 206697, ВДЗ № 147 (10.12.2014);  dated 10.12.2014, №010900, APP №147 (10.12.2014)
5.3. Дата оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: 26 січня 2015року, №021074, ВДЗ №176(26.01.2015)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:  “21” січня 2015 року.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 11 лютого 2015 року.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися: -
дата прийняття рішення -
підстава: -
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 8743134,48  грн. у т.ч. ПДВ (вісім мільйонів сімсот сорок три тисячі сто тридцять чотири  грн. 48 коп. у т.ч. ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): -
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:  03344119
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: пров. Кавалерійський, 4, м. Житомир, 10003,  тел./факс: (0412) 47-25-33, 47-26-00.   
10. Інформація про рамкову угоду: -
10.1. Дата та номер рамкової угоди: -
10.2. Учасники рамкової угоди: -
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-
 
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів                                                                   Шевчук В.А.
       М.П.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare