Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5577
візитів всього: 505227
Прогноз погоди
від 16.12.14 № 109 Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»

 

  

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    16.12.14    №   109

 

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору державних  соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. про хід виконання рішення райвиконкому про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради виконком відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота, спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів державної соціальної допомоги.

З метою визначення права для призначення соціальних допомог упродовж 11 місяців поточного року   проведено 1457 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області щодо 4966 осіб та 146 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних про осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140  розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., із них:   повернуто   до   бюджету   130728,72   грн.,   що   складає   68,2   відсотка.

По 26 справах надміру нараховані кошти в сумі 26343,03 грн. відраховуються з призначених  допомог,  по 13 справах  укладено угоди на продовження терміну

повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн.,  по чотирьох справах надано адміністративний позов до суду  у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку. 

Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини.

 Станом на 1 грудня поточного  року  проведено обстеження 383 сімей, які отримують вищезазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 неблагополучних сімей.

           Результати роботи сектору державних соціальних соціальних інспекторів систематично оприлюднювались на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення  роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет  районної ради 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про хід виконання рішення райвивиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»  взяти до відома.

 

          2.  Завідувачу сектору-головному  державному  соціальному  інспектору управління  праці  та  соціального  захисту  населення  районної  ради Онопрійчук Т.С.:

 

          2.1 посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги;

 

          2.2 збільшити кількість перевірок цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей;

 

         2.3 продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов за місцем їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог;

 

 

2.4 щоквартально оприлюднювати у місцевих засобах масової інформації  та  на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян при зверненнях за призначенням житлових субсидій та інших видів державних соціальних допомог.

 

                                                                  

3.  Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради» зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

про хід виконання рішення виконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

           Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.01 № 1091 (із змінами) сектором державних соціальних інспекторів  здійснюється контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини.

         Робота сектору державних соціальних інспекторів проводиться за такими основними напрямами:

1. Визначення нужденності сім’ї в ході обстеження умов проживання заявника.

2. Перевірка достовірності поданої сім’єю інформації, що включає перевірку правильності оформлення відповідних документів та їх достовірність, яка встановлюється шляхом перевірки за місцем роботи зі складанням відповідного акту перевірки, та подання письмових запитів до підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також до органів Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, бюро технічної інвентаризації, реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

3. Вибіркова перевірка справ з числа тих видів соціальної допомоги, при визначенні права на які законодавством передбачено здійснення перевірок соціальними інспекторами. Справи перевіряються щодо правильності поданої заявником інформації про доходи, правильності оформлення поданих документів, правильності розрахунку сукупного доходу сім’ї тощо.

4. Контроль за цільовим використанням коштів допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

5. Інформаційно-роз’яснювальна робота. При спілкуванні з громадянами надаються консультації з питань надання державної соціальної допомоги та з інших делегованих управлінню повноважень.

          Упродовж 11-ти місяців 2014 року державними соціальними інспекторами  проведено  1457 обстежень сімей  з метою підтвердження їх права на призначення соціальної допомоги, а саме:

-   для призначення державної соціальної допомоги            - 628;                                    

-   для призначення житлової субсидії, як виняток               - 216;

  • по догляду за інвалідами І групи, інвалідами внаслідок психічного розладу, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 47;
  • допомога при народженні дитини                                       - 383;
  • інші обстеження та складання актів                                    - 183;

    За 11 місяців поточного року проведено 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, зокрема :

 -  шляхом запиту (письмово та усно)                                      -  146

 -  перевірка особових справ                                                      -  445

 -  перевірка інформації ДПІ (зроблено 6 запитів)                  -  4966

 -  перевірка списків отримувачів соціальних допомог  

    від Фонду соціального страхування  від нещасних            -  382

    випадків на виробництві

 -  зустрічні перевірки доходів на підприємстві                      - 15

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140 розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., з них повернуто до бюджету 130728,72 грн. через банківські установи, що складає 68,2 відсотка. По 26 справах надміру нараховані кошти відраховуються з призначених домогог на суму 26343,03 грн., по 13 справах укладено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн., чотири справи на суму 10578,54 грн. направлено юристу управління для підготовки претензійно-позовної роботи до суду у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку, по інших випадках допомога вчасно припинена або не призначена.  

        Проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Особлива увага приділяється неблагополучним сім’ям, у разі виявлення фактів неналежного відношення до неповнолітніх дітей негайно повідомляється дорадчий орган міської ради. За  необхідністю проводиться спільне інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         З початку року проведено обстеження 383 сімей, які отримують зазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 сімей.  Сімом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена  зв’язку з нецільовим використанням коштів і не забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, двом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена зв’язку з тимчасовим  влаштуванням дітей до дитячого закладу, чотирьом особам у зв’язку з  неможливістю перевірити цільове використанням коштів і забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, дві особи були позбавлені права на отримання допомоги на дітей одиноким матерям, оскільки під час обстежень було встановлено, що зазначені особи проживають разом з батьками дітей, ведуть з ними спільне господарство та разом виховують дітей, п’ять осіб у зв’язку з нецільовим використанням допомоги на дітей одиноким матерям.

Продовжується налагоджена співпраці зі службою у справах дітей міської ради, з Житомирським міським центром соціальних служб  для сім’ї, дітей та молоді міської ради, у взаємодії з вищезазначеним центром за 11 місяців 2014 року проведено спільне інспектування дев’яти сімей району, які перебувають у складних життєвих обставинах, при обстеженні вищезазначених сімей спеціалістами управління праці та соціального захисту населення та фахівцями центру проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота щодо надання житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, забезпечення дітей-інвалідів індивідуальними засобами реабілітації, ортопедичним взуттям тощо. Спеціалісти сектору приймають участь у засіданнях дорадчого органу управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради по роботі з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         Крім основної роботи  виконуються інші додаткові завдання та окремі доручення керівництва районної ради та управління, а саме :

  • обстеження матеріально-побутових умов та з’ясування питань по зверненнях від громадян району;
  • обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою перевірки цільового використання коштів допомоги при народженні дитини за зверненнями управлінь праці та соціального захисту населення інших областей України.

 

 

 

 

Завідувач сектору - головний державний

соціальний інспектор                                                          Т.С.Онопрійчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    16.12.14    №   109

 

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору державних  соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. про хід виконання рішення райвиконкому про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради виконком відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота, спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів державної соціальної допомоги.

З метою визначення права для призначення соціальних допомог упродовж 11 місяців поточного року   проведено 1457 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області щодо 4966 осіб та 146 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних про осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140  розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., із них:   повернуто   до   бюджету   130728,72   грн.,   що   складає   68,2   відсотка.

 

2

По 26 справах надміру нараховані кошти в сумі 26343,03 грн. відраховуються з призначених  допомог,  по 13 справах  укладено угоди на продовження терміну

повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн.,  по чотирьох справах надано адміністративний позов до суду  у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку. 

Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини.

 Станом на 1 грудня поточного  року  проведено обстеження 383 сімей, які отримують вищезазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 неблагополучних сімей.

           Результати роботи сектору державних соціальних соціальних інспекторів систематично оприлюднювались на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення  роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет  районної ради 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про хід виконання рішення райвивиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»  взяти до відома.

 

          2.  Завідувачу сектору-головному  державному  соціальному  інспектору управління  праці  та  соціального  захисту  населення  районної  ради Онопрійчук Т.С.:

 

          2.1 посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги;

 

          2.2 збільшити кількість перевірок цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей;

 

         2.3 продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов за місцем їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог;

 

 

2.4 щоквартально оприлюднювати у місцевих засобах масової інформації  та  на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян при зверненнях за призначенням житлових субсидій та інших видів державних соціальних допомог.

 

                                                                  

3

3.  Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради» зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

про хід виконання рішення виконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

           Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.01 № 1091 (із змінами) сектором державних соціальних інспекторів  здійснюється контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини.

         Робота сектору державних соціальних інспекторів проводиться за такими основними напрямами:

1. Визначення нужденності сім’ї в ході обстеження умов проживання заявника.

2. Перевірка достовірності поданої сім’єю інформації, що включає перевірку правильності оформлення відповідних документів та їх достовірність, яка встановлюється шляхом перевірки за місцем роботи зі складанням відповідного акту перевірки, та подання письмових запитів до підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також до органів Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, бюро технічної інвентаризації, реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

3. Вибіркова перевірка справ з числа тих видів соціальної допомоги, при визначенні права на які законодавством передбачено здійснення перевірок соціальними інспекторами. Справи перевіряються щодо правильності поданої заявником інформації про доходи, правильності оформлення поданих документів, правильності розрахунку сукупного доходу сім’ї тощо.

4. Контроль за цільовим використанням коштів допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

5. Інформаційно-роз’яснювальна робота. При спілкуванні з громадянами надаються консультації з питань надання державної соціальної допомоги та з інших делегованих управлінню повноважень.

          Упродовж 11-ти місяців 2014 року державними соціальними інспекторами  проведено  1457 обстежень сімей  з метою підтвердження їх права на призначення соціальної допомоги, а саме:

-   для призначення державної соціальної допомоги            - 628;                                    

-   для призначення житлової субсидії, як виняток               - 216;

  • по догляду за інвалідами І групи, інвалідами внаслідок психічного розладу, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 47;
  • допомога при народженні дитини                                       - 383;
  • інші обстеження та складання актів                                    - 183;

    За 11 місяців поточного року проведено 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, зокрема :

 -  шляхом запиту (письмово та усно)                                      -  146

 -  перевірка особових справ                                                      -  445

 -  перевірка інформації ДПІ (зроблено 6 запитів)                  -  4966

 -  перевірка списків отримувачів соціальних допомог  

    від Фонду соціального страхування  від нещасних            -  382

    випадків на виробництві

 -  зустрічні перевірки доходів на підприємстві                      - 15

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140 розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., з них повернуто до бюджету 130728,72 грн. через банківські установи, що складає 68,2 відсотка. По 26 справах надміру нараховані кошти відраховуються з призначених домогог на суму 26343,03 грн., по 13 справах укладено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн., чотири справи на суму 10578,54 грн. направлено юристу управління для підготовки претензійно-позовної роботи до суду у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку, по інших випадках допомога вчасно припинена або не призначена.  

        Проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Особлива увага приділяється неблагополучним сім’ям, у разі виявлення фактів неналежного відношення до неповнолітніх дітей негайно повідомляється дорадчий орган міської ради. За  необхідністю проводиться спільне інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         З початку року проведено обстеження 383 сімей, які отримують зазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 сімей.  Сімом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена  зв’язку з нецільовим використанням коштів і не забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, двом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена зв’язку з тимчасовим  влаштуванням дітей до дитячого закладу, чотирьом особам у зв’язку з  неможливістю перевірити цільове використанням коштів і забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, дві особи були позбавлені права на отримання допомоги на дітей одиноким матерям, оскільки під час обстежень було встановлено, що зазначені особи проживають разом з батьками дітей, ведуть з ними спільне господарство та разом виховують дітей, п’ять осіб у зв’язку з нецільовим використанням допомоги на дітей одиноким матерям.

Продовжується налагоджена співпраці зі службою у справах дітей міської ради, з Житомирським міським центром соціальних служб  для сім’ї, дітей та молоді міської ради, у взаємодії з вищезазначеним центром за 11 місяців 2014 року проведено спільне інспектування дев’яти сімей району, які перебувають у складних життєвих обставинах, при обстеженні вищезазначених сімей спеціалістами управління праці та соціального захисту населення та фахівцями центру проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота щодо надання житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, забезпечення дітей-інвалідів індивідуальними засобами реабілітації, ортопедичним взуттям тощо. Спеціалісти сектору приймають участь у засіданнях дорадчого органу управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради по роботі з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         Крім основної роботи  виконуються інші додаткові завдання та окремі доручення керівництва районної ради та управління, а саме :

  • обстеження матеріально-побутових умов та з’ясування питань по зверненнях від громадян району;
  • обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою перевірки цільового використання коштів допомоги при народженні дитини за зверненнями управлінь праці та соціального захисту населення інших областей України.

 

 

 

 

Завідувач сектору - головний державний

соціальний інспектор                                                          Т.С.Онопрійчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    16.12.14    №   109

 

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору державних  соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. про хід виконання рішення райвиконкому про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради виконком відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота, спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів державної соціальної допомоги.

З метою визначення права для призначення соціальних допомог упродовж 11 місяців поточного року   проведено 1457 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області щодо 4966 осіб та 146 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних про осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140  розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., із них:   повернуто   до   бюджету   130728,72   грн.,   що   складає   68,2   відсотка.

 

2

По 26 справах надміру нараховані кошти в сумі 26343,03 грн. відраховуються з призначених  допомог,  по 13 справах  укладено угоди на продовження терміну

повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн.,  по чотирьох справах надано адміністративний позов до суду  у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку. 

Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини.

 Станом на 1 грудня поточного  року  проведено обстеження 383 сімей, які отримують вищезазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 неблагополучних сімей.

           Результати роботи сектору державних соціальних соціальних інспекторів систематично оприлюднювались на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення  роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет  районної ради 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про хід виконання рішення райвивиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»  взяти до відома.

 

          2.  Завідувачу сектору-головному  державному  соціальному  інспектору управління  праці  та  соціального  захисту  населення  районної  ради Онопрійчук Т.С.:

 

          2.1 посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги;

 

          2.2 збільшити кількість перевірок цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей;

 

         2.3 продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов за місцем їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог;

 

 

2.4 щоквартально оприлюднювати у місцевих засобах масової інформації  та  на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян при зверненнях за призначенням житлових субсидій та інших видів державних соціальних допомог.

 

                                                                  

3

3.  Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради» зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

про хід виконання рішення виконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

           Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.01 № 1091 (із змінами) сектором державних соціальних інспекторів  здійснюється контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини.

         Робота сектору державних соціальних інспекторів проводиться за такими основними напрямами:

1. Визначення нужденності сім’ї в ході обстеження умов проживання заявника.

2. Перевірка достовірності поданої сім’єю інформації, що включає перевірку правильності оформлення відповідних документів та їх достовірність, яка встановлюється шляхом перевірки за місцем роботи зі складанням відповідного акту перевірки, та подання письмових запитів до підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також до органів Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, бюро технічної інвентаризації, реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

3. Вибіркова перевірка справ з числа тих видів соціальної допомоги, при визначенні права на які законодавством передбачено здійснення перевірок соціальними інспекторами. Справи перевіряються щодо правильності поданої заявником інформації про доходи, правильності оформлення поданих документів, правильності розрахунку сукупного доходу сім’ї тощо.

4. Контроль за цільовим використанням коштів допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

5. Інформаційно-роз’яснювальна робота. При спілкуванні з громадянами надаються консультації з питань надання державної соціальної допомоги та з інших делегованих управлінню повноважень.

          Упродовж 11-ти місяців 2014 року державними соціальними інспекторами  проведено  1457 обстежень сімей  з метою підтвердження їх права на призначення соціальної допомоги, а саме:

-   для призначення державної соціальної допомоги            - 628;                                    

-   для призначення житлової субсидії, як виняток               - 216;

  • по догляду за інвалідами І групи, інвалідами внаслідок психічного розладу, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 47;
  • допомога при народженні дитини                                       - 383;
  • інші обстеження та складання актів                                    - 183;

    За 11 місяців поточного року проведено 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, зокрема :

 -  шляхом запиту (письмово та усно)                                      -  146

 -  перевірка особових справ                                                      -  445

 -  перевірка інформації ДПІ (зроблено 6 запитів)                  -  4966

 -  перевірка списків отримувачів соціальних допомог  

    від Фонду соціального страхування  від нещасних            -  382

    випадків на виробництві

 -  зустрічні перевірки доходів на підприємстві                      - 15

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140 розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., з них повернуто до бюджету 130728,72 грн. через банківські установи, що складає 68,2 відсотка. По 26 справах надміру нараховані кошти відраховуються з призначених домогог на суму 26343,03 грн., по 13 справах укладено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн., чотири справи на суму 10578,54 грн. направлено юристу управління для підготовки претензійно-позовної роботи до суду у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку, по інших випадках допомога вчасно припинена або не призначена.  

        Проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Особлива увага приділяється неблагополучним сім’ям, у разі виявлення фактів неналежного відношення до неповнолітніх дітей негайно повідомляється дорадчий орган міської ради. За  необхідністю проводиться спільне інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         З початку року проведено обстеження 383 сімей, які отримують зазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 сімей.  Сімом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена  зв’язку з нецільовим використанням коштів і не забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, двом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена зв’язку з тимчасовим  влаштуванням дітей до дитячого закладу, чотирьом особам у зв’язку з  неможливістю перевірити цільове використанням коштів і забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, дві особи були позбавлені права на отримання допомоги на дітей одиноким матерям, оскільки під час обстежень було встановлено, що зазначені особи проживають разом з батьками дітей, ведуть з ними спільне господарство та разом виховують дітей, п’ять осіб у зв’язку з нецільовим використанням допомоги на дітей одиноким матерям.

Продовжується налагоджена співпраці зі службою у справах дітей міської ради, з Житомирським міським центром соціальних служб  для сім’ї, дітей та молоді міської ради, у взаємодії з вищезазначеним центром за 11 місяців 2014 року проведено спільне інспектування дев’яти сімей району, які перебувають у складних життєвих обставинах, при обстеженні вищезазначених сімей спеціалістами управління праці та соціального захисту населення та фахівцями центру проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота щодо надання житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, забезпечення дітей-інвалідів індивідуальними засобами реабілітації, ортопедичним взуттям тощо. Спеціалісти сектору приймають участь у засіданнях дорадчого органу управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради по роботі з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         Крім основної роботи  виконуються інші додаткові завдання та окремі доручення керівництва районної ради та управління, а саме :

  • обстеження матеріально-побутових умов та з’ясування питань по зверненнях від громадян району;
  • обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою перевірки цільового використання коштів допомоги при народженні дитини за зверненнями управлінь праці та соціального захисту населення інших областей України.

 

 

 

 

Завідувач сектору - головний державний

соціальний інспектор                                                          Т.С.Онопрійчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    16.12.14    №   109

 

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору державних  соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради Онопрійчук Т.С. про хід виконання рішення райвиконкому про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради виконком відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота, спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів державної соціальної допомоги.

З метою визначення права для призначення соціальних допомог упродовж 11 місяців поточного року   проведено 1457 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області щодо 4966 осіб та 146 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних про осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140  розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., із них:   повернуто   до   бюджету   130728,72   грн.,   що   складає   68,2   відсотка.

 

2

По 26 справах надміру нараховані кошти в сумі 26343,03 грн. відраховуються з призначених  допомог,  по 13 справах  укладено угоди на продовження терміну

повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн.,  по чотирьох справах надано адміністративний позов до суду  у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку. 

Здійснюється вибіркова перевірка цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини.

 Станом на 1 грудня поточного  року  проведено обстеження 383 сімей, які отримують вищезазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 неблагополучних сімей.

           Результати роботи сектору державних соціальних соціальних інспекторів систематично оприлюднювались на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення  роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет  районної ради 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про хід виконання рішення райвивиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»  взяти до відома.

 

          2.  Завідувачу сектору-головному  державному  соціальному  інспектору управління  праці  та  соціального  захисту  населення  районної  ради Онопрійчук Т.С.:

 

          2.1 посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги;

 

          2.2 збільшити кількість перевірок цільового використання коштів виплаченої допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей;

 

         2.3 продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов за місцем їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог;

 

 

2.4 щоквартально оприлюднювати у місцевих засобах масової інформації  та  на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян при зверненнях за призначенням житлових субсидій та інших видів державних соціальних допомог.

 

                                                                  

3

3.  Рішення райвиконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради» зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

про хід виконання рішення виконкому від 17.12.13 № 109 «Про звіт сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради»

 

 

           Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.01 № 1091 (із змінами) сектором державних соціальних інспекторів  здійснюється контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини.

         Робота сектору державних соціальних інспекторів проводиться за такими основними напрямами:

1. Визначення нужденності сім’ї в ході обстеження умов проживання заявника.

2. Перевірка достовірності поданої сім’єю інформації, що включає перевірку правильності оформлення відповідних документів та їх достовірність, яка встановлюється шляхом перевірки за місцем роботи зі складанням відповідного акту перевірки, та подання письмових запитів до підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також до органів Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, бюро технічної інвентаризації, реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

3. Вибіркова перевірка справ з числа тих видів соціальної допомоги, при визначенні права на які законодавством передбачено здійснення перевірок соціальними інспекторами. Справи перевіряються щодо правильності поданої заявником інформації про доходи, правильності оформлення поданих документів, правильності розрахунку сукупного доходу сім’ї тощо.

4. Контроль за цільовим використанням коштів допомоги при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

5. Інформаційно-роз’яснювальна робота. При спілкуванні з громадянами надаються консультації з питань надання державної соціальної допомоги та з інших делегованих управлінню повноважень.

          Упродовж 11-ти місяців 2014 року державними соціальними інспекторами  проведено  1457 обстежень сімей  з метою підтвердження їх права на призначення соціальної допомоги, а саме:

-   для призначення державної соціальної допомоги            - 628;                                    

-   для призначення житлової субсидії, як виняток               - 216;

  • по догляду за інвалідами І групи, інвалідами внаслідок психічного розладу, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 47;
  • допомога при народженні дитини                                       - 383;
  • інші обстеження та складання актів                                    - 183;

    За 11 місяців поточного року проведено 5954 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, зокрема :

 -  шляхом запиту (письмово та усно)                                      -  146

 -  перевірка особових справ                                                      -  445

 -  перевірка інформації ДПІ (зроблено 6 запитів)                  -  4966

 -  перевірка списків отримувачів соціальних допомог  

    від Фонду соціального страхування  від нещасних            -  382

    випадків на виробництві

 -  зустрічні перевірки доходів на підприємстві                      - 15

         В ході перевірок виявлено 211 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан. Проведено 140 розрахунків для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  191571,44 грн., з них повернуто до бюджету 130728,72 грн. через банківські установи, що складає 68,2 відсотка. По 26 справах надміру нараховані кошти відраховуються з призначених домогог на суму 26343,03 грн., по 13 справах укладено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму 30935,51 грн., чотири справи на суму 10578,54 грн. направлено юристу управління для підготовки претензійно-позовної роботи до суду у зв’язку з відмовою заявників повертати надміру нараховані кошти у добровільному порядку, по інших випадках допомога вчасно припинена або не призначена.  

        Проводиться вибіркове обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання коштів при народженні дитини та створення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, у разі необхідності приймається відповідне рішення про припинення соціальних виплат. Особлива увага приділяється неблагополучним сім’ям, у разі виявлення фактів неналежного відношення до неповнолітніх дітей негайно повідомляється дорадчий орган міської ради. За  необхідністю проводиться спільне інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         З початку року проведено обстеження 383 сімей, які отримують зазначену допомогу. В результаті проведених обстежень взято на особистий контроль 16 сімей.  Сімом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена  зв’язку з нецільовим використанням коштів і не забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, двом особам  виплата допомоги при народженні дитини була зупинена зв’язку з тимчасовим  влаштуванням дітей до дитячого закладу, чотирьом особам у зв’язку з  неможливістю перевірити цільове використанням коштів і забезпечення належних умов для повноцінного утримання та виховання дітей, дві особи були позбавлені права на отримання допомоги на дітей одиноким матерям, оскільки під час обстежень було встановлено, що зазначені особи проживають разом з батьками дітей, ведуть з ними спільне господарство та разом виховують дітей, п’ять осіб у зв’язку з нецільовим використанням допомоги на дітей одиноким матерям.

Продовжується налагоджена співпраці зі службою у справах дітей міської ради, з Житомирським міським центром соціальних служб  для сім’ї, дітей та молоді міської ради, у взаємодії з вищезазначеним центром за 11 місяців 2014 року проведено спільне інспектування дев’яти сімей району, які перебувають у складних життєвих обставинах, при обстеженні вищезазначених сімей спеціалістами управління праці та соціального захисту населення та фахівцями центру проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота щодо надання житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, забезпечення дітей-інвалідів індивідуальними засобами реабілітації, ортопедичним взуттям тощо. Спеціалісти сектору приймають участь у засіданнях дорадчого органу управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради по роботі з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

         Крім основної роботи  виконуються інші додаткові завдання та окремі доручення керівництва районної ради та управління, а саме :

  • обстеження матеріально-побутових умов та з’ясування питань по зверненнях від громадян району;
  • обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою перевірки цільового використання коштів допомоги при народженні дитини за зверненнями управлінь праці та соціального захисту населення інших областей України.

 

 

 

 

Завідувач сектору - головний державний

соціальний інспектор                                                          Т.С.Онопрійчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare