Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 17
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505242
Прогноз погоди
від 16.09.14 № 75 Про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

                                                     Р І Ш Е Н Н Я

 

від     16.09.14    №   75

 

Про  звіт  комісії виконкому по  

призначенню     субсидій       та

державної соціальної допомоги

малозабезпеченим     сім’ям  

 

Заслухавши та обговоривши  інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за  2013  рік  та поточний  період 2014 року виконавчий комітет районної ради відмічає, що комісією проводиться відповідна робота щодо забезпечення виконання вимог, що регулюють порядок призначення субсидій та  державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Рішенням районної ради від 28.12.12 № 115 затверджено Програму соціального захисту населення району  на 2013-2015 роки, якою передбачено виконання комплексу заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення.      

На виконання пункту 5.1. Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.95    № 848 (із змінами та доповненнями) рішенням виконавчого комітету районної ради від 23.04.13 № 37 затверджено новий склад комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Головним завданням комісії є розгляд заяв громадян району, які звернулися з проханням призначення субсидій, як виняток, та/або державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, прийняття рішень щодо призначення або відмови у призначенні субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, внесення на розгляд виконавчого комітету районної ради відповідних пропозицій.

Станом на 1 вересня 2014 року на обліку в управлінні перебуває 12638 одержувачів різних видів державних соціальних допомог.

 

 

 

2

В 2013 році за призначенням житлових субсидій до управління звернулось  5287 сімей, з них призначено субсидії, як виняток, за рішенням комісії 333 сім’ям, за поточний період 2014 року  за призначенням житлових субсидій звернулось 2169 сімей, за рішенням комісії призначено субсидії 131 сім’ї.

Упродовж 2013 року державні соціальні допомоги отримали 13961 сім’я, із них призначено допомогу за рішенням комісії 69 сім’ям. За поточний період 2014 року державні соціальні допомоги отримали 14650 сімей, за рішенням комісії - 30 сімей.

На підставі рішення комісії протягом 2013 року включено до Єдиного  державного автоматизованого реєстру пільговиків інформацію на 22 особи за фактичним місцем проживання для відшкодування витрат підприємствам-надавачам послуг за надані пільги, за поточний період 2014 року на 30 осіб.

На підставі зазначеного вище та з  метою підвищення ефективності системи надання соціальної підтримки малозабезпеченим сім’ям, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги, відповідно до статей 52,59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1.  Інформацію про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за 2013 рік та поточний період 2014 року взяти до відома.

 

          2.  Комісії виконкому  по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (голова Гришко М.М.) вживати вичерпних заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” зокрема з питань призначення субсидій, інших видів державних соціальних допомог соціально вразливим категоріям населення.

 

         3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради  Якиміву М.І., заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. :

 

         3.1. Забезпечувати своєчасне призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям відповідно до рішення комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

 

3.2. Посилити персональну відповідальність працівників сектору державних соціальних інспекторів, відділу соціальних допомог щодо ретельного визначення нужденності сім’ї, своєчасного надання запитів (отримання довідок), проведення перевірок повноти та достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням житлових субсидій та державних соціальних допомог, обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

3

            3.3. Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державних соціальних допомог.

 

3.4. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, шляхом розміщення інформації на сайті „Житомирська міська рада”  розділ „Богунська районна рада”, надання консультацій за телефоном „гарячої” лінії (42-50-25), під час виїзних прийомів та зустрічей з громадянами за місцем їх постійного проживання.

 

         4. Рішення виконавчого комітету районної ради від 17.09.13 № 74 „Про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за 2012 рік та поточний період 2013 року” зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

5.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                             Л.П.Янушевич

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare