Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5580
візитів всього: 505300
Прогноз погоди
від 17.06.14 № 49 Про хід виконання рішення райвиконкому від 18.06.13 № 52 „Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень”

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

  від    17.06.14    № 49

 

Про хід виконання рішення райвиконкому від 18.06.13      № 52 „Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень”

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг УПСЗН Іванисько О.А. про хід виконання рішення райвиконкому від 18.06.13 № 52 „Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень” виконком районної ради відмічає, що у відділі на належному рівні проводиться робота щодо підтримки в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків, забезпечено контроль за цільовим використанням коштів з державного бюджету, передбачених для надання пільг окремим категоріям громадян.

Відповідно до делегованих повноважень відділ веде персоніфікований облік 51 пільгової категорії населення на підставі 42 законодавчих актів України. 

Станом на червень поточного року до бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків внесено інформацію на 39273 особи, в тому числі: ветеранів війни - 5246, дітей війни - 8460, пенсіонерів за віком - 9112, ветеранів праці - 3503, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС - 4001, ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ - 2204, багатодітних сімей - 643, дітей з багатодітних сімей – 1840, інвалідів різних категорій – 3591, інших категорій 673.

На належному рівні налагоджено роботу по відшкодуванню витрат підприємствам,  установам   та   організаціям   за   надані   населенню   послуги,

 

2

 

щомісячно приймаються розрахунки від 43 підприємств району. У 2013 році підприємствам, установам та організаціям надавачам послуг відшкодовано пільги за надані житлово-комунальні послуги на загальну суму 24433,6 тис.грн., упродовж звітного періоду 2014 року – 9856,3 тис. грн.

Протягом 2013 року готівку на придбання твердого палива та скрапленого балонного газу отримали 26 пільговиків на загальну суму 15,3 тис. грн., у поточному році нараховано пільги 10 громадянам на суму 6,4 тис.грн., профінансовано вищезазначені пільги 8 пільговикам, на суму 4,9 тис.грн.

            Приорітетним напрямом в роботі відділу є здійснення належного контролю за використанням підприємствами, установами, закладами та організаціями-надавачами послуг державних коштів, спрямованих для відшкодування пільг окремим категоріям громадян. В результаті проведених звірок у 2014 році до державного бюджету повернуто 17,7 тис.грн. Водночас потребує вдосконалення робота щодо стабільного електронного обміну інформацією та звірка інформації про пільговиків з надавачами послуг.

З метою подальшого контролю та недопущення нецільового використання коштів з державного бюджету, покращання роботи відділу щодо своєчасного, якісного наповнення та підтримання в актуальному стані електронної бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про хід виконання рішення райвиконкому від 18.06.13      № 52 „Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень” взяти до відома.

 

2. Відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради (Іванисько О.А.):

 

         2.1. Постійно підтримувати в актуальному стані Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків, посилити контроль за використанням бюджетних коштів.

2.2. Продовжити роботу щодо щомісячної звірки даних, отриманої від підприємств–надавачів послуг з інформацією, що міститься в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.

2.3. Посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питання відшкодування пільг окремим категоріям громадян району та періодично розміщувати зміни в їх нарахуванні на сайті „Житомирська міська рада ” в розділі „Богунська районна рада” .

 

         3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету районної ради від 18.06.13 №52 „Про звіт про роботу відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо виконання делегованих повноважень”.

                                                            3

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                              Л.П.Янушевич

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare