Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 11
візитів сьогодні: 5580
візитів всього: 505321
Прогноз погоди
від 15.04.14 № 32 Про організацію роботи відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо надання громадянам району соціальної підтримки за принципом „єдиної технології прийому громадян” у 2013 році та І кварталі 2014 року

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

     Р І Ш Е Н Н Я

 

від   15.04.14    №   32

 

Про організацію роботи відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо надання громадянам району соціальної підтримки за принципом „єдиної технології прийому громадян” у 2013 році та І кварталі 2014 року

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника  управління-начальника відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. про організацію роботи відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо надання громадянам району соціальної підтримки за принципом „єдиної технології прийому громадян”  у 2013 році та І кварталі 2014 року виконавчий комітет районної ради відмічає, що роботу відділу соціальних допомог щодо соціальної підтримки  громадян району організовано на належному рівні.

Рішенням районної ради від 28.12.12 № 115 затверджено Програму соціального захисту населення району  на 2013-2015 роки, якою передбачено виконання комплексу заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, зокрема багатодітних сімей, одиноких матерів, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

  Відповідно до діючого законодавства в управлінні праці та соціального  захисту  населення районної ради впроваджено єдину технологію прийому громадян. Для своєчасного надання консультацій та роз’яснень громадянам району в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон „гарячої лінії”. Впровадження нової технології прийому громадян дало змогу покращити поінформованість населення про всі види державних соціальних допомог. У зв’язку із введенням щоденного, зручного графіку прийому відвідувачів зменшились черги в Приймальні громадян. Продовжується практика прийому громадян за попереднім записом в телефонному режимі. Розмежування функцій прийому та обробки документів підвищило швидкість та якість роботи працівників.

 

2

Управління праці та соціального  захисту населення районної ради проводить призначення та виплату вісімнадцяти видів допомог відповідно до дванадцяти законодавчих актів України найменш захищеним громадянам, сім’ям з дітьми, інвалідам.  Станом на 1 квітня 2014 року на обліку в управлінні перебуває 17547 одержувачів різних видів соціальної допомоги.

За 2013 рік та І квартал 2014 року відділом соціальних допомог прийнято 38688 громадян, із них 20332 заяви на призначення всіх видів соціальних допомог, надано 17578 консультацій з різних питань та видано 8209 довідок, проведено 122 тис. перерахунків без звернення громадян в зв’язку зі зміною розміру допомоги та підвищенням цін та тарифів на житлово-комунальні послуги тощо.

Однією з важливих форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення залишається програма житлових субсидій. Частка сімей, охоплених програмою житлових субсидій, становить близько 10 відсотків. Упродовж 2013 року та I кварталу 2014 року за призначенням житлових субсидій звернулось 5478 сімей району, із яких призначено субсидію на відшкодування витрат за спожиті житлово-комунальні послуги 5263 сім’ям на загальну суму 4854,5 тис.грн.

Відділом соціальних допомог забезпечено електронний обмін інформацією з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг, впроваджено електронний зв’язок з підприємствами в режимі запиту з подальшим підтвердженням на паперових носіях, чим забезпечено можливість збору інформації від підприємств по кожному заявнику без його особистої участі, що суттєво спростило і прискорило процес оформлення субсидій.

З метою привернення уваги суспільства до соціальних проблем малозахищених верств населення району, необхідності їх спільного вирішення, а також з метою надання матеріальної підтримки таким сім’ям, залучаються  депутати районної ради, працівники апарату ради та виконавчих органів.

На підставі зазначеного вище та з метою підвищення ефективності системи надання громадянам соціальної підтримки за принципом єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1.  Інформацію про організацію роботи відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо надання громадянам району соціальної підтримки за принципом „єдиної технології прийому громадян” у 2013 році та І кварталі 2014 року взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Якиміву М.І., заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С.:

 

  1.   Продовжити  роботу   по   вдосконаленню  єдиної технології прийому

громадян та підвищення ефективності системи надання громадянам соціальної підтримки.

3

2.2.  Щомісячно проводити аналіз стану заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги з метою сприяння громадянам району в підготовці необхідних документів для реструктуризації заборгованості, відшкодування пільг, компенсаційних виплат та всіх видів соціальних допомог.

 

2.3. Посилити персональну відповідальність працівників відділу соціальних допомог щодо своєчасного призначення житлових субсидій та державних соціальних допомог.            

 

2.4. Забезпечувати  контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державних соціальних допомог.

 

2.5. Продовжувати налагоджену співпрацю з підприємствами-надавачами комунальних послуг щодо електронного обміну інформацією.

 

          2.6. Посилити роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, шляхом розміщення матеріалів на сайті „Житомирська міська рада”  розділ „Богунська районна рада”, надання консультацій за телефоном „гарячої лінії”, під час виїзних прийомів за місцем роботи та проживання мешканців району.

 

  3. Фінансовому відділу районної ради (Каганович С.П.) забезпечувати взаємодію з департаментом бюджету та фінансів міської ради щодо своєчасного та в повному обсязі фінансування різних видів державної соціальної допомоги.     

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

 

Голова ради                                           Л.П.Янушевич

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare