Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5548
візитів всього: 482446
Прогноз погоди
Рішення 21 сесії VІ скликання Корольовської районної ради м.Житомира

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

РІШЕННЯ

(Двадцять перша сесія VI скликання)

 

Від 25.03.14 № 136

Про звіт начальника управління

праці та соціального захисту населення

Корольовської районної ради м.Житомира

про виконання делегованих повноважень

 

Заслухавши звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Мисюк В. В. про виконання делегованих повноважень, Корольовська районна рада відмічає, що в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира проводиться відповідна робота, спрямована на виконання чинного законодавства з питань соціального захисту населення.

Основні заходи щодо ефективного вирішення соціальних питань мешканців району були включені в Програму соціального захисту населення Корольовського району на 2013 рік. Управління є головним розпорядником коштів. Видатки бюджету району на реалізацію зазначеної програми становили понад 109,8 млн. грн.

Соціальним захистом в районі охоплено понад 33 тисячі пенсіонерів, 29511 пільговиків внесено в базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків району, в тому числі понад 6 тисяч інвалідів різних категорій, 3786 ветеранів війни, 27898 ветеранів праці та пенсіонерів. Проведено нарахування пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу 19 пільговикам, 6 громадянам, які мають право на пільги відповідно до ст. 43 Гірничого Закону України, нараховано компенсацію за оплату комунальних послуг.

З метою належної організації роботи щодо розгляду заяв по призначенню різних видів державних соціальних допомог, надання консультацій з різних питань Приймальня громадян управління працювала з максимальною зручністю для відвідувачів, організовувався продовжений графік прийому громадян, працював телефон «гарячої лінії», проводився попередній запис. Призначено державних соціальних допомог 13009 особам по 15 видах допомог. За призначенням субсидій звернулось 4227 сімей району, із яких 3871 сім’ї призначено субсидію на житлово-комунальні послуги. Виплачена готівка на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 4 сім’ям.

Відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира перебуває 1749 осіб, із них: 448 потерпілих дітей, з яких 6 дітей-інвалідів, яким щомісячно проводилось нарахування та виплата 11 видів різних компенсацій та допомог, 7952 громадянам проводилось відшкодовування через 288 підприємств району.

Організована робота щодо перевірки цільового використання бюджетних коштів державними соціальними інспекторами. В ході проведеної роботи за звітний період вибірково перевірено 3882 особові справи отримувачів різних видів державних допомог.

Управлінням проводилася претензійно-позовна робота. Підготовлено та надіслано заявникам 363 повідомлення щодо повернення надміру нарахованих коштів, згідно з актами перевірок. Подано до суду 44 позови щодо надміру нарахованих коштів державних допомог.

Перевірено 2962 пенсійних справ, із них 1473 нові справи та 1489 - перерахунки.

В районі посилена увага до вирішення проблем соціального захисту людей з особливими потребами, ветеранів, інших категорій населення. Здійснювалось заповнення та підтримка в актуальному стані Централізованого банку даних з проблем інвалідності. Забезпечено 66 інвалідів кріслами-колісними та 149 інвалідів іншими технічними засобами реабілітації, 200 осіб - путівками на санаторно-курортне лікування.

Протягом звітного періоду управлінням проведено роз’яснювальну роботу: здійснено 5 виступів на радіо, проведено 9 зустрічей в трудових колективах та навчальних закладах, опубліковано 5 статей, надано інтерв’ю на міському телебаченні. На офіційному веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Корольовська районна рада» та на стендах управління постійно оновлюється інформація про зміни в законодавстві.

З метою належного виконання працівниками управління чинного законодавства України, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів» у сфері соціальною захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, соціально-вразливих категорій населення, враховуючи зазначене вище, районна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Звіт начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Мисюк В.В. про виконання делегованих повноважень взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира Мисюк В. В.:

 

2.1. Продовжувати спрямовувати роботу структурних підрозділів управління для забезпечення та виконання в повному обсязі делегованих повноважень з питань праці та соціального захисту населення.

 

2.2 Посилити контроль та персональну відповідальність заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів за цільовим використанням бюджетних коштів, акцентувати увагу підпорядкованих спеціалістів на сумлінному виконанні ними посадових обов'язків.

 

2.3. Активізувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в засобах масової інформації, на особистому прийомі, під час виїзних зустрічей з мешканцями району щодо можливості отримання державних соціальних гарантій.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М. М. та постійну комісію з питань соціального захисту населення районної ради Максимчук С. С.

 

 

Голова ради                                                                                                                     О.В.Соя

 

 

 

ЗВІT

начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира

про виконання делегованих повноважень

Рішенням міської ради від 25.02.2003 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів» управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира (далі – управління) делеговані повноваження у сфері соціального захисту населення та проводиться відповідна робота.

 

Основні завдання управління:

забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Корольовського району м.Житомира у сфері праці та соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат за місцем проживання, перебування;

5) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;

6) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.

 

Організаційно-штатна структура управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира:

 

Станом на 1 січня 2014 року по штатному розпису рахується – 56 працівників, по списку - 67.

 

Управління у своїй структурі має основні структурні підрозділи:

 1. Відділ з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів.

 2. Відділ грошових виплат і компенсацій.

 3. Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення.

 4. Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 5. Відділ державних соціальних інспекторів.

6. Сектор з питань праці.

7. Сектор з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій.

8. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.

9. Окремі спеціалісти: головний спеціаліст-юрисконсульт, головний спеціаліст по супроводженню програмних систем, спеціаліст 1 категорії з діловодства та технічного забезпечення, секретар керівника, прибиральниця.

 

Основні заходи щодо ефективного вирішення соціальних питань мешканців району були включені в Програму соціального захисту населення Корольовського району на 2013 рік та на 2014-2015 роки.

Соціальним захистом в районі охоплено понад 33 тисячі пенсіонерів, 3786 ветеранів війни, 1749 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 1056 ветеранів військової служби, 8260 дітей війни, 6405 інвалідів різних категорій, 411 багатодітних сімей.

Управління є головним розпорядником коштів державного та районного бюджетів. Видатки бюджету району на реалізацію вищезазначеної програми у 2013 році склали 109,8 млн. грн. та 7,9 млн. грн. державного бюджету спрямованих на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та одноразові виплати матерям, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» на загальну суму 229,4 тис. грн.

Одним із пріоритетних напрямків в роботі начальника управління є повсякденний оперативний контроль за якістю та своєчасністю відпрацювання вхідних документів, призначення та виплата різних видів державної соціальної допомоги, відшкодування пільг за надані житлово-комунальні послуги, контроль за цільовим використанням бюджетних коштів.

Належним чином організована контрольно-перевірочна робота, як наслідок державними соціальними інспекторами за звітний період до державного бюджету повернуто 188,2 тис. грн.

Значна увага керівництва управління приділяється виконанню бюджетної програми, спрямованої на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Однак, внаслідок невідповідності чинного законодавства на розгляді в судах різних інстанцій, у державній виконавчій службі Головного управління юстиції Житомирській області та Державній казначейській службі України знаходиться значна кількість справ щодо виконання рішень судів, відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Під особистим контролем начальника управління проводиться робота в приймальні громадян, в якій створені належні умови. Для максимальної зручності організовано продовжений графік прийому громадян без обідньої перерви, проводиться попередній запис громадян, працює телефон «гарячої лінії». За період січень-грудень 2013 року спеціалістами сектору прийому громадян зареєстровано понад 55 тисяч звернень громадян району.

Управління співпрацює із соціальними партнерами, що обумовлено однією метою – взяття під соціальний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, поліпшення соціального клімату, підвищення рівня життя населення.

Створено належні умови для безперешкодного доступу особам з вадами опорно-рухового апарату та іншій маломобільній категорії населення - вхід до адмінбудинку та в адмінбудинку на першому поверсі облаштовано пандусами, які дають змогу безперешкодно відвідати робочі кабінети управління.

Також здійснюється сприяння в оформленні необхідних документів особам, які мають вади фізичного розвитку та за станом здоров’я обмежені в пересуванні.

За укладеною угодою з міським центром зайнятості на оплачувані громадські роботи на посаду кур’єра залучалися громадяни, які перебувають на обліку в центрі зайнятості як безробітні, що значно покращило своєчасну доставку кореспонденції до адресатів.

Організовано активну інформаційно-роз’яснювальну роботу в місцевих засобах масової інформації, під час виїзних зустрічей в трудових колективах, за місцем постійного проживання з питань надання державної соціальної допомоги, житлових субсидій, пільг, надання соціальних гарантій інвалідам, змін у чинному законодавстві тощо.

Налагоджена робота щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів. Протягом року до управління надійшло 90 звернень, що на 47 % менше, в порівнянні з 2012 роком, в яких основним є питання соціального захисту населення.

Посилено персональну відповідальність керівництва, спеціалістів управління щодо забезпечення системності у роботі, своєчасного, кваліфікованого та якісного розв'язання проблемних питань заявників.

 

ПОКАЗНИКИ РОБОТИ

 основних структурних підрозділів управління:

1. Відділ з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів - 5 чол.

В районі посилена увага до вирішення проблем соціального захисту людей з особливими потребами, ветеранів, інших категорій населення. Разом із соціальним забезпеченням не менш важливим напрямком роботи є всебічна інтеграція в життя суспільства інвалідів та дітей-інвалідів. Таких осіб в районі понад 6 тисяч.

 

Основні завдання відділу:

Встановлення статусу відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», видача відповідного посвідчення та проїзних талонів та видача посвідчення «Ветеран війни»

 

Встановлено статус

Станом на 01.01.2014р.

Інвалід війни

18

Член сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни

35

Жертва нацистських переслідувань

2

Видача проїзних талонів

451

 

Встановлення статусу, відповідно до Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» та видача посвідчення «Ветеран праці»

 

 Видано посвідчень

Станом на 01.01.2014р.

Ветеран праці

339

 

Оформлення документів для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів через обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат

 

Відшкодовано витрати на поховання учасників бойових дій та інвалідів

Станом на 01.01.2014р.

кількість

Сума, тис.грн.

Інваліди війни, учасники бойових дій

47

57,0

 

Оформлено документів для влаштування інвалідів та одиноких громадян похилого віку до геріатричного пансіонату та психоневрологічного будинку-інтернату

 

Влаштовано інвалідів та одиноких громадян похилого віку до геріатричного пансіонату та психоневрологічного будинку-інтернату

Станом на 01.01.2014р.

13

 

Надання натуральної допомоги у вигляді твердого палива (відходів деревообробного виробництва)

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

кількість

Сума,

тис. грн.

Надано тверде паливо (відходи деревообробного

виробництва)

21

5,7

 

Проведення обстеження матеріально-побутових умов малозабезпечених громадян району для оформлення одноразової матеріальної допомоги

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

кількість

Сума,

тис. грн.

Проведено обстежень та складено актів матеріально-побутових умов проживання малозабезпечених громадян району

639

-

Надано грошову допомогу через обласний центр по нарахування та здійсненню соціальних виплат Житомирської облдержадміністрації (постанова КМУ від 28.02.11 № 158)

29

13,0

 

Оформлення документів для забезпечення інвалідів автомобілями (підготовлення розпоряджень на компенсацію за бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля)

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

Підготовлено справ для взяття на облік для забезпечення автомобілями

19

 

Забезпечено інвалідів автомобілями

6

Підготовлено розпорядження на компенсацію за бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля

64

 

Оформлення документів для забезпечення санаторно-курортними путівками окремих категорій громадян та виплат інвалідам грошової компенсації замість невикористаної санаторно-курортної путівки

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

Перебуває на обліку для забезпечення санаторно-курортними путівками

1354

Забезпечено санаторно-курортними путівками/ в т.ч. в санаторій «Дениші»

200/11

Підготовлено документів для виплати інвалідам грошової компенсації замість невикористаної санаторно-курортної путівки

137

 

Приймання та оформлення документів для забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації та пересування

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

Забезпечено інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації та пересування, спілкування, обміну інформацією

228

 

Направлено інвалідів різних категорій на протезно-ортопедичні підприємства для отримання засобів реабілітації

592

Прийнято заяв, сформовано справ та внесено дані до Централізованого банку даних інвалідів

889

 

Сприяння в працевлаштуванні, навчанні та професійній реабілітації інвалідів з урахуванням рекомендації МСЕК та індивідуальної програми реабілітації

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

Працевлаштовано Житомирським міським центром зайнятості

36

 

Направлено на навчання до Вищого професійного училища-інтернату

18

Направлено в професійні реабілітаційні центри

2

Направлено до обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів

9

 

Прийом документів та підготовка справ для розгляду на засіданні ради опіки та піклування при виконавчому комітеті районної ради для встановлення опіки (піклування) над недієздатними особами

Станом на 01.01.2014 року на обліку в управлінні перебуває 181 громадянин, яких рішенням суду визнано недієздатними із встановленням над ними опіки. Управлінням здійснюється соціальний супровід громадян, визнаних судом недієздатними та осіб, які потребують піклування.

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014р.

Підготовлено та розглянуто справ на засіданнях ради опіки та піклування, підготовлено проекти рішень для встановлення опіки та призначення опікуна

39

 

Проведено обстежень житлово-побутових умов проживання осіб, які перебувають під опікою

139

Заслухано звітів опікунів

115

Направлено запитів до інтернат них установ з питань відвідування опікунами своїх підопічних

3

 

2.Відділ грошових виплат і компенсацій - 22 чол.

Державна соціальна допомога, яка надається управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира - один із суттєвих механізмів сприяння подоланню бідності та покликана підтримати малозабезпечену сім’ю, що опинилась у скруті, допомогти їй інтегруватись у суспільство.

 

 

Основні завдання відділу:

- призначення та виплата різних видів державної соціальної допомоги та житлових субсидій.

 

Призначення державної допомоги, відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»

 

 

Види допомог

Станом на 01.01.2014р.

Кількість

Профінансовано

в тис. грн.

Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами

609

706,6

Допомога при народженні дитини

3710

44487,6

Допомога по догляду за дитиною до досягнення неї трирічного віку

4331

13983,2

Допомога на дітей, які перебувають під опікою та піклуванням

108

2662,2

Допомога одиноким матерям

1698

7474,5

Допомога при усиновленні

9

93,8

Всього

10465

69407,9

 

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

225

1047,3

 

 

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

351

2686,1

 

 

Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, відповідно

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

1310

16500,2

 

 

 

 

 

Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

312

389,9

 

 

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

137

1300,5

 

 

Призначення державної соціальної допомоги на дітей, які виховуються в прийомних сім’ях

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

11 сімей (19 дітей)

656,8

 

 

Призначення допомоги по догляду за інвалідом 1 чи 2 групи, внаслідок психічного розладу

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

156

1925,4

 

 

Призначення допомоги непрацюючим особам, працездатного віку по догляду за інвалідом 1 групи або престарілим старше 80 років

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

70

9,4

 

 

Призначення одноразової винагороди «Мати-героїня»

 

Кількість одержувачів допомог

Профінансовано

(тис. грн.)

20

229,4

 

 

 

Призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу

 

Кількість одержувачів

Станом на 01.01.2014р.

Кількість

Профінансовано

(тис. грн.)

Субсидії на ЖКП

2288

3086,9

Тверде паливо та скраплений газ

 

4

3,3

 

3.Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення - 7 чол.

 

Основні завдання відділу:

- створення та підтримка в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

 

- забезпечення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на відшкодування пільг за житлово-комунальні послуги та виплата пільг готівкою.

 

На разі відділ веде персоніфікований облік 51 пільгової категорії населення відповідно до 18 Законів України та інших нормативно-правових актів, основними з яких є:

 

- інваліди війни - пільга 100% (користування житлом газо-, водо-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського та приміської транспорту) відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війні, гарантії їх соціального захисту»;

 

- учасники бойових дій - пільга 75% (користування житлом, газо-, воло-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського та приміського транспорту);

 

- учасник війни - пільга 50% (користування житлом, газо-, водо-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського га приміського транспорту), відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

 

- член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни - пільга 50% (користування житлом, газо-, водо-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського та приміського транспорту), відповідно до вищезазначеного Закону України;

 

- ліквідатори та потерпілі ЧАЕС 1, 2 категорії - пільга 50% (користування житлом, газо-, водо-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського та приміського транспорту) відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

 

- багатодітна сім'я - пільга 50% (користування житлом, газо-. водо-, тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, проїзд всіма видами міського та приміського транспорту тільки діти із багатодітних сімей) відповідно до Закону України «Про охорону дитинства»;

 

- ветерани військової служби - пільга 50% (користування житлом, газо- водо-. тепло-, електропостачання, абонентна плата на користування телефоном, безкоштовний проїзд всіма видами міського та приміського транспорту) («Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист»);

 

- діти війни - пільга 25% (газо-, водо-, тепло-, електропостачання), відповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

кількість

(тис. грн.)

1. Внесено до ЄДАРПу пільговиків,

в тому числі:

29511

 

- ветерани війни

3786

 

- ветерани праці та пенсіонери

27898

 

- особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС

2611

 

- ветерани військової служби

1056

 

- діти війни

8260

 

- багатодітні сім’ї

411

 

2. Відшкодовано житлово-комунальним підприємствам за надані пільги (тис. грн.),

в тому числі інваліди по зору 1 та 2 груп

 

15890,24

 

245,79

3. В результаті проведених перевірок повернуто до державного бюджету (тис. грн.)

-

103,38

4. Нараховано пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу (тис.грн.)

19

11,57

5. Нараховано компенсацію особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля (тис. грн.)

6

7,75

       

 

 

4. Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 4 чол.

 

Значна увага      в управлінні приділяється виконанню бюджетної програми, спрямованої на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Управління проводило відшкодування компенсацій та грошових допомог 7952 громадянам через 288 організацій району, в тому числі 1749 громадянам, які перебувають на обліку в управлінні. За 2013 рік нараховано та виплачено компенсацій на суму понад 7 млн. грн.

 

Основні завдання відділу:

- здійснення обліку осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, проведення нарахування та виплати різних видів компенсацій та допомог по державній бюджетній програмі «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в розрізі 4 напрямків видатків, проведення роботи по встановленню та поновленню статусу громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

 

1. Облік та підтримання в актуальному стані електронної бази даних постраждалих, внаслідок Чорнобильської катастрофи,

а саме:

1749

1 категорія

454

2 категорія

799

3 категорія

48

Діти

448

 

Профінансовано (тис. грн.)

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

 

 Додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій, надання додаткової відпустки

3278,5

Одноразова виплата у розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи

103,0

Відшкодуванння вартості харчування у дошкільних дитячих закладах

669,1

 

Компенсація вартості продуктів харчування

3123,37

Компенсація сім’ям з дітьми

432,2

Компенсація за шкоду заподіяну здоров’ю та втраті годувальника

111,2

Щорічна допомога на оздоровлення

243,7

Всього

7962,0

 

 

 

5. Відділ державних соціальних інспекторів – 4 чол.

 

Протягом 2013 року з метою контролю за цільовим використанням державних коштів, які надавалися на виплату допомоги при народженні дитини, спеціалістами відділу за звітний період вибірково обстежено 281 сім’ю. В одному випадку виплату допомоги було припинено у зв’язку з нецільовим використанням коштів. Представники управління постійно приймають учать у засіданнях дорадчого органу по роботі із сім’ями які опинилася у складних життєвих обставинах та проводилась робота по виявленню таких сімей. В ході роботи виявлено 2 сім’ї, які потребують соціального супроводу та згідно з «Порядком взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», про них повідомлено Житомирський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Для перевірки доходів та майнового стану громадян, які звернулися за призначенням субсидій та соціальних допомог, було направлено 176 запитів до підприємств.

Підготовлено та надіслано заявникам 363 повідомлення щодо проведених перерахунків, згідно з актами перевірок. Постійно проводиться аналіз повернення надміру нарахованих коштів по різних видах держаної соціальної допомоги.

Основні завдання відділу:

- проведення перевірки нужденності сімей, які звертаються за наданням державної допомоги та здійснення контролю за цільовим використання бюджетних коштів.

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

 

Складено актів обстеження

1491

Перевірено особових справ

3882

Виявлено переплат (тис. грн.)

171,4

Повернуто до бюджету (тис.грн.)

157,8

 

6. Сектор з питань праці – 2 чол.

 

Основні завдання сектору:

- контроль за дотриманням законодавства з питань праці, створення безпечних і нешкідливих умов праці;

- надання працівникам, які заняті на роботах з небезпечними і шкідливими умовами праці пільг та компенсацій, що передбачені законодавством;

- проведення атестації робочих місць, за умовами праці;

- вивчення та аналіз стану соціально-трудових відносин, укладання колективних договорів суб’єктами господарювання району.

 

 

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

Вивчено питань щодо дотримання законодавства про працю на підприємствах

79

Виявлено порушень

350

Підготовлено матеріали та проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

12

Заслухано керівників підприємств-боржників із заробітної плати

68

Зобов’язано провести атестацію робочих місць за умовами праці

7 підприємств

 

 

7. Сектор з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій – 2 чол.

 

Основні завдання відділу:

- здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю призначення (перерахунку) та виплатою пенсій шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ щодо яких Пенсійним фондом України в м.Житомирі (по Корольовському району) прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні (перерахунку) пенсій відповідно до законів.

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

Перевірено пенсійних справ

2962

Допущені помилки

10

Виявлено суму переплат пенсій (в тис. грн.)

2,0

Виявлено суму недоплат пенсій (в тис. грн.)

0,05

Прийнято громадян

62

Висилка архівних пенсійних справ

10

Надано відповідей на письмові звернення громадян

6

Розглянуто питань на засіданні виконкому районної ради

1

 

8. Відділ бухгалтерського обліку та звітності – 4 чол.

 

Основні завдання відділу:

- ведення бухгалтерського обліку та звітності, фінансово-господарської діяльності управління.

Видатки бюджету району на реалізацію Програми соціального захисту району на 2013 рік склали 109,8 млн. грн.

 

Основні заходи

Станом на 01.01.2014 р.

в млн. грн.

На виплату різних видів держаних соціальних допомог

90,7

На пільги та субсидії

19,1

 

 

9. Окремі спеціалісти

9.1. Головний спеціаліст-юрисконсульт.

Основні завдання:

правове забезпечення дотримання вимог діючого законодавства;

подання керівництву управління пропозицій щодо вирішення правових питань з діяльності управління;

захист прав і законних інтересів управління в судових органах;

кадрова робота.

Управлінням проводиться претензійно-позовна робота. Подано до суду 44 позови.

 

9.2. Головний спеціаліст по супроводженню програмних систем

Основні завдання:

- підтримка належного програмного стану комп’ютерної техніки та підтримка в актуальному стані програмного забезпечення АСОПД, ЄДАРП, Наш Дім, Медок, МІЦ, БЕСТ-звіт, програма обліку коштів по державній бюджетній програмі «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

 

9.3. Спеціаліст 1 категорії з діловодства та технічного забезпечення

Основні завдання:

забезпечення кваліфікованого опрацювання службової кореспонденції, своєчасної реєстрації, організації діловодства в управлінні;

зберігання документів поточного архіву.

 

Начальник управління В. В. Мисюк

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

(Двадцять перша сесія VІ скликання)

 

Від 25.03.14 № 137

Про виконання плану роботи

Корольовської районної ради

м. Житомира за друге півріччя 2013 року

 

 Заслухавши інформацію заступника голови районної ради м.Житомира Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за друге півріччя 2013 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 1. Інформацію заступника голови районної ради Гриценка М.М. про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за друге півріччя 2013 року взяти до відома.

 

 2. Рішення районної ради від 28.05.13 № 115 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на друге півріччя 2013 року» з контролю зняти як таке, що виконано.

 

 

Голова ради О.В.Соя

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи Корольовської районної ради

за друге півріччя 2013 року

 

 Впродовж другого півріччя 2013 року діяльність Корольовської районної ради та її виконавчих органів здійснювалася відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про статус депутатів місцевих рад», рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів» і була спрямована на вирішення актуальних проблем територіальної громади району, сприяння вирішенню економічних і соціальних проблем.

 У зазначений період головою, депутатами та працівниками виконавчих органів районної ради особлива увага приділялася підготовці та проведенню сесій районної ради. За звітний період відбулося три пленарних засідання, на яких розглянуто 17 питань, прийнято 14 рішень.

 Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», 24 вересня 2013 року у залі засідань Корольовської районної ради відбулося пленарне засідання чергової сімнадцятої сесії районної ради.

До порядку денного було включено сім питань, основне – «Про забезпечення ветеранів праці гарантіями, встановленими чинним законодавством у сфері соціального захисту, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради».

На пленарному засіданні було затверджено звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2013 року; внесено зміни до рішення районної ради від 28.12.12 № 93 «Про районний бюджет на 2013 рік»; затверджено графік проведення навчання депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання у 2013 – 2014 навчальному році. Розглядалися також питання «Про звіти депутатів Корольовської районної ради м.Житомира перед виборцями», «Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за І півріччя 2013 року».

 3 грудня 2013 року відбулося пленарне засідання вісімнадцятої сесії районної ради.

Депутатами було затверджено звіт про виконання районного бюджету за дев’ять місяців 2013 року; внесено зміни до районного бюджету на 2013 рік та регламенту роботи районної ради; взято до відома повідомлення депутата районної ради Чорного Максима Олександровича про виконання депутатських повноважень та інформацію про роботу Корольовської районної ради м.Житомира і її виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

На пленарному засіданні було оголошено повідомлення про включення до складу депутатської фракції ВО «Батьківщина» у Корольовській районній раді депутатів районної ради Білика Олександра Івановича, Гриценка Миколу Михайловича, Ощенкову Наталію Олександрівну, Сахнюка Сергія Володимировича, Яновича Олександра Олексійовича.

 

 До відома депутатів була також доведена інформація про роботу районної ради і виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

 27 грудня 2013 року відбулося пленарне засідання чергової дев’ятнадцятої сесії районної ради.

 Відповідно до пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 17 статті 49 Регламенту роботи районної ради, голова Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Соя О.В. прозвітував про свою діяльність в період з грудня 2012 року по грудень 2013 року.

 На пленарному засіданні депутатами було також затверджено план роботи Корольовської районної ради м.Житомира на перше півріччя 2014 року, внесено зміни до районного бюджету на 2013 рік, утворено сектор юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради та внесено зміни у структуру виконкому районної ради.

 Всі проекти рішень, які вносилися на розгляд районної ради, попередньо були обговорені на засіданнях постійних комісій та президії районної ради.

Рішення районної ради від 28.05.13 № 115 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на ІІ півріччя 2013 року» пропонується з контролю зняти як таке, що виконано.

 

 

Заступник голови ради   М.М.Гриценко

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

(Двадцять перша сесія VI скликання)

 

Від 25.03.14 № 138

Про звіт про проведену роботу

постійної комісії з питань

депутатської діяльності та етики

Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання

 

 

Заслухавши та обговоривши звіт про проведену роботу голови постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання Яновича О.О., керуючись п.14 ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Корольовська районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Звіт про проведену роботу постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання взяти до відома.

2. Постійній комісії районної ради з питань депутатської діяльності та етики (Янович О.О.) посилити контроль за виконанням рішень районної ради, власних рекомендацій, удосконалювати стиль і методи роботи, розширювати практику спільного розгляду важливих проблем з іншими постійними комісіями районної ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

 

Голова ради О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

РІШЕННЯ

(Двадцять перша сесія VІ скликання)

 

Від 25.03.14 № 139

м. Житомир

Про внесення змін до структури

Виконавчого комітету

Корольовської районної ради м. Житомира

 

На виконання постанови Корольовського районного суду м. Житомира від 10 лютого 2014 року (справа № 296/320/12-а 2-а/296/34/13) щодо поновлення Галицького О.П. на посаді головного спеціаліста-юрисконсульта виконкому Корольовської районної ради м. Житомира з 10 жовтня 2011 року, відповідно до п. 10 рішення Корольовської районної ради від 11.02.14 № 132 «Про районний бюджет на 2014 рік», головою Корольовської районної ради було видано розпорядження від 11.02.14 № 05-а «Про внесення змін до штатного розпису виконавчого комітету районної ради», яким внесено тимчасові зміни до штатного розпису Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира, а саме: виключено одну вакантну посаду головного спеціаліста апарату виконкому, введено одну посаду головного спеціаліста-юрисконсульта виконкому та видане розпорядження голови Корольовської районної ради від 11.02.14 № 14-к «Про виконання постанови Корольовського районного суду щодо поновлення на роботі Галицького О.П.». Разом з тим, рішенням Корольовської районної ради м. Житомира від 27.12.13 № 129 «Про утворення сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради», було затверджено нову структуру виконавчого комітету Корольовської районної ради, скорочено з 01 січня 2014 року посаду головного спеціаліста-юрисконсульта виконкому. З метою додержання законодавства про працю та на виконання рішення районної ради від 27.12.13 № 129 Галицького О.П. розпорядженням голови Корольовської районної ради від 11.02.14 № 15-к було попереджено про розірвання трудового договору та наступне звільнення по ст. 40 п. 1 Кодексу законів про працю України не пізніше ніж за два місяці у зв’язку з його відмовою від запропонованої наявної посади.

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», у зв’язку із прийнятим раніше рішенням Корольовської районної ради м. Житомира від 27.12.13 № 129 «Про утворення сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради» щодо затвердження нової структури Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира, з метою додержання вимог статей 40, 49-2 Кодексу законів про працю України Корольовська районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

                1.Схвалити розпорядження голови районної ради від 11.02.2014 № 05-а «Про внесення змін до штатного розпису виконавчого комітету районної ради» щодо внесення тимчасових змін до штатного розпису Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира.

 

                2. В межах штатної чисельності Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира з 15 квітня 2014 року:

2.1. Скоротити посаду головного спеціаліста-юрисконсульта виконкому (1 штатна одиниця).

2.2. Ввести посаду головного спеціаліста апарату виконкому (1 штатна одиниця).

 

                3. Внести зміни до штатного розпису Виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира та подати його на затвердження голові районної ради.

 

                4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Гриценка М.М. та постійну комісію з питань планування, бюджету і фінансів.

 

 

 

Голова ради О.В. Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare