Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5583
візитів всього: 505371
Прогноз погоди
від 21.01.14 № 2 Про звіт завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради Старинець С.М. про організацію роботи відділу по виконанню делегованих повноважень за 2013 рік

УКРАЇНА

 

            БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

               Р І Ш Е Н Н Я

від 21.01.14  № 2

 

Про звіт завідувача відділу ведення

Державного реєстру виборців районної

ради Старинець С.М. про організацію

роботи відділу по виконанню

делегованих повноважень за 2013 рік

 

 

         Заслухавши інформацію завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради Старинець С.М. про організацію роботи відділу по виконанню делегованих повноважень за 2013 рік виконавчий комітет районної ради відмічає, що робота по обліку виборців району проводиться відповідно Закону України “Про Державний реєстр виборців” та інших відповідних законодавчих актів.

         Щомісячно, до 5 числа, відділом здійснюється поновлення персональних даних Реєстру на підставі відомостей, які надаються від Богунського РВ у м.Житомирі управління Державної міграційної служби України в Житомирській області, Житомирського міського управління юстиції відділу РАЦС, Житомирського районного управління юстиції відділу РАЦС, військових частин, Житомирського військового інституту ім.С.П.Корольова Державного університету телекомунікацій, комунальної установи ЦМЛ №2, Богунського районного суду міста Житомира, Житомирської виправної колонії №4 та Житомирської установи виконання покарань №8.

         Протягом 2013 року підготовлено 795 наказів завідувача відділу та включено до Реєстру 1639 виборців, внесено 9869 змін до персональних даних; знищено 746 записів про виборців (з них: 350 кратних включень та 396 недіючих записів про виборців, термін зберігання яких збіг), всього опрацьовано 14023 записів.

         Працівниками відділу проведена значна робота по уточненню персональних даних виборців при виявленні некоректного написання даних або наявності розбіжностей у відомостях, що подані відповідними установами та які виявлені у Реєстрі в результаті здійснення візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру. За 2013 рік відділом направлено до установ, визначених статтею 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, 259 запитів стосовно 5148 осіб.

         У жовтні 2013 року на виконання розпорядження Голови Центральної виборчої комісії від 21 жовтня 2013 року №49-від відбулася перевірка стану комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи та дотримання відділом ведення Державного реєстру виборців Закону України “Про Державний реєстр виборців” та рішень Центральної виборчої комісії в процесі ведення Державного реєстру виборців.

         За результатами перевірки встановлено, що документація відділу ведеться в повному обсязі відповідно до Технічної документації комплексної системи захисту інформації, яка затверджена Службою розпорядника Реєстру 30 червня 2011 року для забезпечення захисту бази даних Реєстру. Згідно вказаних документів кабінети відділу укомплектовані необхідними засобами електроживлення, охоронною та пожежною сигналізаціями. В ході перевірки  звернуто увагу на відсутність у приміщенні відділу системи кондиціювання.

         З 2011 року по теперішній час Службою розпорядника Реєстру всі відділи ведення Державного реєстру виборців оцінюються за п’ятибальною шкалою, відповідно до Методики розрахунку оцінки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців.

         Щомісячно удосконалюється робота відділу, що відображається у динаміці оцінювання, які висвітлюються в кінці кожного місяця у вкладці “Оцінка стану справ та роботи органу ведення Реєстру”. Станом на 01 грудня 2013 року відділ займає друге місце по регіону та тридцять друге місце по Україні.

         Відділом організовано та проведено засідання “круглого столу”, в рамках європейського тижня місцевої демократії, на тему: “Активне громадянство: голосувати, ділитись, брати участь”. В засіданні взяли участь керівники суб’єктів надання відомостей та розглянуто питання вдосконалення впровадженої автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Державного реєстру виборців і пропозиції стосовно помилок і їх усунення, які виникають при наданні відомостей періодичного поновлення бази даних.

         З метою подальшого вдосконалення роботи із суб’єктами подання та зі зверненнями виборців, забезпечення їх результативності та сприяння неухильному виконанню вимог чинного законодавства з питань обліку виборців, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію про звіт завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради Старинець С.М. про організацію роботи відділу по виконанню делегованих повноважень за 2013 рік взяти до відома.

 

         2. Відділу ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради (Старинець С.М.):

        

         2.1. Продовжити роботу по налагодженню співпраці із суб’єктами подання відомостей відповідно до Закону України “Про Державний реєстр виборців”;

 

         2.2. Висвітлювати роботу відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради зі зверненнями громадян, організаціями, закладами, установами на офіційному веб-сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада”.

 

         3. Рекомендувати:

        

         3.1. Керівникам суб’єктів подання відомостей надавати достовірні, коректні, повні відомості періодичного поновлення до відділу ведення Державного реєстру виборців в установлені терміни, проводити  аналіз змін якості подачі відомостей;

 

         3.2. Начальнику Богунського РВ у м.Житомирі управління Державної міграційної служби України в Житомирській області оперативно опрацьовувати запити та надавати достовірну інформацію до відділу ведення Державного реєстру виборців згідно законодавства.

        

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради Слободянюк О.М.

 

 

Голова ради                                                        Л.П.Янушевич

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare