Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 12
візитів сьогодні: 5572
візитів всього: 505056
Прогноз погоди
21.05.13 № 45 - Про роботу Приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

                                                     Р І Ш Е Н Н Я

 

від     21.05.13     №   45

 

Про       роботу        Приймальні

громадян     управління     праці

та        соціального         захисту

населення районної  ради щодо

забезпечення конституційного

права  громадян   на  звернення

 

 

Заслухавши та обговоривши  інформацію заступника начальника управління-начальника відділу соціальних допомог  Живанюк Н.С. про роботу Приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, виконавчий комітет районної ради відмічає, що роботу Приймальні громадян щодо впровадження єдиної технології прийому громадян організовано на належному рівні.

Приймальня громадян – це основна ланка в процесі оформлення  всіх видів соціальних допомог. Для своєчасного надання консультацій та роз’яснень громадянам району, особливо із числа осіб, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні, в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон  “гарячої лінії”. Впровадження нової технології прийому громадян дало змогу покращити поінформованість населення про всі види державних соціальних допомог. За 2012 рік та поточний період 2013 року зареєстровано 8584 звернення за телефоном „гарячої лінії” з актуальних питань, зокрема щодо спрощення порядку надання населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,  права на отримання окремих видів державних соціальних допомог та з інших питань соціального захисту.

 У зв’язку із введенням щоденного, зручного графіку прийому відвідувачів зменшились черги в Приймальню громадян. Продовжується практика прийому громадян за попереднім записом по телефону. Розмежування функцій прийому та обробки документів підвищило швидкість та якість роботи працівників.

Протягом 2012 року та за поточний рік  в Приймальні громадян всього прийнято  41129 громадян, яким  було надано необхідну консультацію та 20267 заяв на призначення всіх видів державних соціальних допомог.

2

Значна увага посадовими особами управління акцентована на своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян, кваліфіковане вирішення порушуваних питань.

На підставі зазначеного та з метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян,  забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого впровадження єдиної технології прийому громадян виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1.  Інформацію про роботу Приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення взяти до відома.

 

          2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради  Якиміву М.І., заступнику начальника управління - начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. :

 

2.1. Забезпечувати  виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, актів Уряду та рішень райвиконкому із зазначених питань.

 

2.2.  Забезпечувати  належний розгляд звернень громадян та персональну відповідальність посадових осіб відділу соціальних допомог за їх  своєчасний, кваліфікований і якісний розгляд.

 

            2.3. Здійснювати дієвий контроль за повним та об’єктивним розглядом звернень громадян та дотримання встановлених законодавством термінів їх розгляду.

 

2.4. Проводити аналіз роботи зі зверненнями громадян з метою усунення причин, що породжують скарги та повторні звернення до органів влади вищого рівня.

 

3.  Активізувати  інформаційно-роз’яснювальну та консультативно-дорадчу роботу через засоби масової інформації, за телефоном „гарячої” лінії (42-50-25), під час виїзних прийомів за місцем роботи та постійного проживання мешканців району, шляхом виготовлення інформаційних матеріалів про зміни в чинному законодавстві, з інших проблемних питань, які порушують заявники.       

 

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М.

 

 

 

Голова ради                                                             Л.П.Янушевич

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare