Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 21
візитів сьогодні: 5572
візитів всього: 505072
Прогноз погоди
23.04.13 № 31 - Про розподіл обов’язків між головою районної ради, заступниками голови ради, керуючим справами та членами виконкому

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 23.04.13  №  31

 

Про розподіл обов’язків між головою

районної ради, заступниками голови

ради, керуючим справами та

членами виконкому

 

          Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення районної ради від 28.02.13 № 121  "Про внесення змін до рішення районної ради від 19.11.10 № 9 "Про утворення, чисельність та персональний склад виконавчого комітету Богунської районної ради  м. Житомира  Житомирської області" та рішення міської ради від 25.02.03 № 160 "Про визначення  обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів", виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити в новій редакції розподіл обов’язків  між головою Богунської районної ради, заступником голови ради, заступником  голови ради з питань  діяльності виконавчого органу, керуючим справами виконкому та членами виконавчого  комітету  районної ради згідно з додатком.

 

2. Рішення виконавчого комітету районної ради від 15.12.10 № 127 "Про розподіл обов’язків між головою ради, заступниками голови ради, керуючою справами та членами виконкому" та від 16.03.11 № 33 "Про внесення змін до  рішення виконавчого комітету від 15.12.10 № 127 "Про розподіл обов’язків між головою ради, заступниками голови ради, керуючою справами та членами виконкому" визнати такими, що втратили чинність.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову ради Янушевич Л.П.

 

 

Голова ради                                                 Л.П.Янушевич

 

 

                                                                                                      

                                                                           Додаток

                                                                           до рішення виконавчого

                                                                           комітету районної ради

                                                                           від 23.04.13  № 31

 

 

РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ

між головою Богунської районної ради, заступником голови ради, заступником голови ради з питань діяльності виконавчого органу, керуючим справами виконкому та членами виконавчого комітету районної ради

 

1. ГОЛОВА РАДИ

Янушевич Л.П.

1.1.У своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Житомирської облдержадміністрації, рішеннями Житомирської обласної та міської рад, Богунської районної ради м. Житомира та їх виконавчих комітетів.

1.2. Скликає сесії ради, повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії, питання, які передбачається внести на розгляд ради, веде засідання ради її виконавчого комітету на засадах законності, колегіальності, відкритості, персональної відповідальності.

1.3.Забезпечує підготовку сесій ради, засідань виконкому і питань, що вносяться на їх розгляд, доведення рішень ради та виконкому до виконавців, організує контроль за їх виконанням.

1.4. Представляє раді кандидатури для обрання на посаду заступника голови ради, затвердження на посадах кандидатур заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу та керуючого справами виконкому. Вносить на затвердження ради пропозиції щодо структури органів ради, чисельності апарату ради, виконавчого комітету та виконавчих органів ради, витрат на їх утримання.

1.5. Спрямовує роботу заступників голови ради та керуючого справами виконкому. Здійснює керівництво апаратом районної ради і виконкому.

1.6. Вносить раді пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради. Координує їх діяльність, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій, організує надання депутатам допомоги у здійсненні ними своїх повноважень.

1.7. Організує відповідно до законодавства проведення референдумів та виборів до органів державної влади  і місцевого самоврядування на території району.

1.8.Призначає і звільняє керівників та інших працівників апарату районної ради і виконкому та виконавчих органів ради, вирішує питання просування їх по службі.

1.9. Є розпорядником коштів, передбачених на утримання апарату районної ради і виконкому. Затверджує розпис доходів і видатків загального і спеціального фондів бюджету району в розрізі розпорядників коштів, кошторисів доходів і видатків головних розпорядників коштів, довідки про зміни кошторисних призначень та планів асигнувань, штатні розписи, розпорядження на проведення фінансування; грошово-розрахункові, господарські документи та фінансові звіти виконавчого  комітету.

1.10. Підписує рішення ради, протоколи сесій ради, рішення виконавчого комітету та протоколи його засідань, в межах своїх повноважень видає розпорядження.

1.11. Проводить затвердження документів печаткою районної ради та забезпечує її зберігання.

1.12. Забезпечує роботу по розгляду звернень громадян, веде особистий прийом громадян.

1.13. Забезпечує гласність у роботі ради та її виконавчого комітету, обговорення громадянами проектів рішень ради і виконкому, вивчення громадської думки, оприлюднює рішення ради.

1.14. Представляє раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, політичними партіями, об’єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства.

1.15. Взаємодіє з правоохоронними органами. За рішенням ради звертається до суду щодо визнання незаконними актів підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальних громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноваження районної ради та її виконавчих органів.

1.16. Звітує перед радою про свою діяльність не менше одного разу на рік, а на вимогу не менш як третини депутатів – у визначений радою термін.

1.17. Відповідає за розробку проекту бюджету району та подання його для розгляду виконавчим комітетом і затвердження районною радою. Координує виконання районних програм, безпосередньо здійснює контроль за виконанням окремих рішень ради і виконкому.

1.18. Сприяє у роботі постійної комісії з питань бюджету і фінансів районної ради; тимчасових контрольних та спеціальних комісій ради ( у разі їх створення).

1.19. Бере участь в роботі координаційної ради з питань місцевого самоврядування при  голові Житомирської обласної ради.

1.20. Координує діяльність відділів: фінансового, ведення Державного реєстру виборців, з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, бухгалтерського обліку та звітності, головних спеціалістів: з кадрової роботи та юрисконсульта апарату ради і виконкому.

1.21. Вирішує інші питання, доручені їй радою та виконавчим комітетом.

 

2. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ РАДИ

Слободянюк О.М.

 2.1. Заступник голови ради здійснює повноваження голови ради за відсутності голови ради на підставі його розпорядження, а також у разі неможливості виконання головою ради своїх обов’язків з інших причин.

2.2. Організує розробку проектів планів роботи, регламенту районної ради, положень про постійні комісії, при необхідності вносить пропозиції про їх зміни, організує підготовку документів, проектів рішень на сесії районної ради, дає доручення постійним комісіям у межах своєї компетенції, сприяє організації їх роботи. Контролює дотримання регламенту, виконання планів роботи ради, постійних комісій та відділів апарату ради, виконкому та виконавчих органів ради. Звітує про виконання плану роботи ради і готує його проект на засідання ради.

2.3. Вносить на розгляд районної ради проекти рішень по депутатських запитах, організує та контролює їх розгляд.

2.4. Організує і координує навчання депутатів районної ради, голів постійних комісій та посадових осіб апарату ради та виконкому.

2.5. Надає допомогу депутатам в організації прийому виборців, звітів перед виборцями та політичними партіями, які висунули їх кандидатами у депутати.

2.6. Спрямовує роботу депутатських груп (у разі їх створення), готує проекти документів щодо виконання пропозицій і зауважень депутатів, висловлених на сесіях ради та при їх звітах та організує інформування депутатів про їх реалізацію.

2.7. Сприяє створенню та функціонуванню органів самоорганізації населення.

2.8. Забезпечує взаємодію депутатів районної ради, її постійних комісій з депутатами інших рад, з населенням за місцем проживання, трудовими колективами суб’єктів господарювання, навчальними закладами.

2.9. Відповідає за надання допомоги окружним, територіальним та дільничним виборчим комісіям у проведенні на території району референдумів, виборів Президента, народних депутатів України, депутатів місцевих рад та міського голови.

2.10. Сприяє діяльності Ради директорів підприємств і організацій Богунського району.

2.11. Співпрацює з політичними партіями та громадськими організаціями в межах наданих повноважень.

2.12. Співпрацює з обласною, міською радою та їх виконавчими органами з питань роботи в районі підприємств, установ, організацій всіх форм власності, райвідділом внутрішніх справ, прокуратурою, судами, підприємствами, установами, організаціями, закладами освіти та охорони здоров’я району в межах наданих повноважень.

2.13. Організує обговорення громадянами району проектів рішень районної ради, вивчення громадської думки. Веде особистий прийом громадян.

2.14. Організує роботу по підбору, навчанню і перепідготовці кадрів апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради. Очолює конкурсну та атестаційну комісії.

2.15. Організує та контролює виконання документів органів влади вищого рівня та місцевого самоврядування, прийнятих рішень ради та виконкому, розпоряджень голови ради з питань галузевої компетенції. Підписує додатки до рішень районної ради.

2.16.Організує виконання районних програм правової освіти населення та по реалізації потреб виборців району за пропозиціями депутатів (в разі затвердження радою).

2.17. Вносить пропозиції щодо покращення умов праці працівникам апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради, постійно інформує голову ради про матеріально-фінансове забезпечення діяльності ради, виконкому та виконавчих органів ради.

2.18. Готує проекти рішень з питань боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями в межах повноважень ради. Очолює адміністративну комісію при виконавчому комітеті районної ради та евакуаційну комісію району.

2.19. Очолює та організує роботу районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення та комісії по боротьбі з пияцтвом та наркоманією при виконавчому комітеті районної ради.

2.20. Координує роботу організаційного відділу апарату ради та виконкому.

2.21. Організує розміщення проектів рішень районної ради на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Богунська районна рада» та прийнятих рішень районної ради, інших документів згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації».

2.22. Вирішує за дорученням голови ради інші питання, пов’язані з діяльністю апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради.

 

 

 

3. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ РАДИ З ПИТАНЬ

ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ

Гришко М.М.

 

3.1. Координує та контролює роботу управління праці та соціального захисту населення районної ради.

3.2. Організує контроль за дотриманням законодавства з питань праці та охорони праці підприємствами і організаціями району всіх форм власності. Очолює районну раду з питань безпечної життєдіяльності населення та районну комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

3.3. Організовує роботу по виконанню безоплатного ремонту житлових будинків (квартир) інвалідів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців і  прирівняних до них осіб та контролює здійснення оплати за проведення ремонту. Очолює районні комісії по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту житлових будинків і квартир окремих пільгових категорій осіб та по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб після їх ремонту.

3.4. Сприяє вирішенню питань забезпечення жителів району земельними ділянками під городництво та садівництво за межами міста на територіях відповідних сільських і селищних рад, здійснює контроль за їх використанням.

3.5. Взаємодіє з міською радою, її виконавчими органами з питань діяльності в районі підприємств житлово-комунального господарства, міської комунальної власності та іншими підприємствами, які надають населенню району житлово-комунальні послуги. Організує роботу по забезпеченню пільгових категорій населення району твердим паливом.

3.6. Очолює комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; та районну постійно-діючу комісію з розгляду питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги.

3.7. Співпрацює з управліннями: праці та соціального захисту населення, у справах сім’ї, молоді та спорту, службою у справах дітей міської ради, комітетом з конкурсних торгів міськвиконкому,

3.8. Взаємодіє з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області, Житомирським об’єднаним міським військовим комісаріатом, відділом з питань наглядово-профілактичної діяльності Житомирського міського управління ГУ МНС України в Житомирській області, благодійними фондами, Товариством Червоного Хреста, підтримує стосунки з релігійними конфесіями в межах наданих повноважень.

3.9. Організує роботу по впорядкуванню братських могил, пам’ятників, місць поховань загиблих воїнів на Російсько-Вільському (військовому) кладовищі із залученням підприємств, установ, організацій всіх форм власності та навчальних закладів району.

3.10. Сприяє діяльності районних організацій ветеранів та інвалідів. Очолює комісію по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради.

3.11. Сприяє в організації призову громадян району на строкову військову службу до Збройних Сил України та бере участь в роботі міської призовної комісії.

3.12. Сприяє депутатам у здійсненні ними своїх повноважень та у роботі постійних комісій районної ради з питань праці та соціального захисту населення та з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства.

3.13. Організує виконання щорічних програм соціального захисту населення району та підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.

3.14. Організує виконання документів органів влади вищого рівня та місцевого самоврядування, прийнятих рішень ради та виконкому, розпоряджень голови ради з питань галузевої компетенції.

3.15. Веде особистий прийом громадян, інформує населення про діяльність виконкому.

3.16. Очолює районну комісію по контролю за здійсненням операцій з металобрухтом та комісією виконкому щодо вжиття заходів з енергозбереження, контролю за економією енергоносіїв та послуг зв’язку.

3.17. Відповідає за координацію роботи з питань запобігання і протидії корупції в апараті ради та виконкому і виконавчих органах ради відповідно Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

3.18. Вирішує за дорученням голови ради інші питання, пов’язані з діяльністю апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради.

 

4. КЕРУЮЧИЙ СПРАВАМИ ВИКОНКОМУ

Согріна Л.В.

4.1. Організує розробку і підготовку проекту Регламенту виконавчого комітету районної ради та проектів планів роботи виконкому.

4.2. Відповідає за питання стану діловодства в апараті районної ради і виконкому, впорядкування і збереження матеріалів і документів, які підлягають архівному зберіганню, складання номенклатури справ, та передачі їх до архівного відділу міської ради, координації роботи виконкому.

4.3. Організує підготовку і проведення засідань виконавчого комітету районної ради та доведення прийнятих рішень виконкому районної ради, розпоряджень голови районної ради до виконавців, контролю за їх виконанням.

4.4. Координує роботу щодо організації прийому громадян у виконавчому комітеті районної ради, обліку та розгляду їх звернень.

4.5. Організує матеріально-технічне забезпечення діяльності ради та виконкому. Відає питаннями утримання адмінбудинку та прилеглої території, вносить пропозиції голові ради щодо розподілу службових приміщень в адмінбудинку.

4.6. Здійснює контроль за оформленням протоколів засідань виконавчого комітету районної ради, направлення їх копій до облдержадміністрації, міськвиконкому та прокуратури міста. Підписує разом з головою ради протоколи засідань виконкому.

4.7. Здійснює реєстрацію розпоряджень голови ради з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, забезпечує їх зберігання, ведення журналів обліку.

4.8. Проводить затвердження документів печаткою виконкому районної ради.

4.9. Організує здійснення контролю за виконанням розпоряджень голови ради.

4.10. Підписує додатки до рішень виконавчого комітету та розпоряджень голови ради.

4.11. Взаємодіє з державними органами з питань оформлення опіки та піклування над особами, які цього потребують. Очолює раду опіки та піклування при виконавчому комітеті районної ради.

4.12. Бере участь в обговоренні громадянами району проектів рішень виконкому районної ради. Інформує населення про роботу виконавчого комітету районної ради.

4.13. Організує розміщення проектів рішень виконкому районної ради на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Богунська районна рада» та прийнятих рішень виконкому, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

4.14. Організує виконання програми загальнорайонних заходів (в разі затвердження радою).

4.15.Організує підготовку і проведення розширених апаратних нарад з керівниками та спеціалістами апарату ради і виконкому та виконавчих органів ради, оперативних апаратних нарад при голові ради.

4.16. Відає питаннями оформлення матеріалів для нагород та організації нагороджень Грамотами, Почесними грамотами виконавчого комітету районної ради та Подяками голови ради. Бере участь у підготовці і проведенні заходів з нагоди державних і  професійних свят.

4.17. Сприяє діяльності ради жінок району.

4.18. Організує виконання прийнятих документів органів влади вищого рівня та місцевого самоврядування, рішень ради та виконкому, розпоряджень голови ради з питань галузевої компетенції.

4.19. Співпрацює з обласною радою, облдержадміністрацією, міською  радою та її виконавчими органами в межах наданих повноважень

4.20. Сприяє депутатам у здійсненні ними своїх повноважень та в роботі постійних комісій районної ради з питань регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування, з питань сімейної та молодіжної політики.

4.21. Веде особистий прийом громадян.

4.22. Координує роботу загального відділу апарату районної ради і виконкому.

4.23.Очолює:

районну комісію з підготовки матеріалів до видання серіалу "Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область";

комісію виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС;

комісію по списанню товарно-матеріальних цінностей в апараті ради та виконкому;

експертну комісію в апараті районної ради та виконкому.

4.24. Вирішує за дорученням голови ради інші питання, пов’язані з діяльністю апарату ради і виконкому.

5. У межах своїх повноважень голова ради, його заступники, керуючий справами виконкому розглядають проекти рішень районної ради, її виконавчого  комітету, розпоряджень голови ради, безпосередньо займаються  опрацюванням та розробленням проектів нормативно-правових актів районної ради, бюджетних програм, інших розпорядчих документів.

 

6.ЧЛЕНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

 

 

Балакішієв

Станіслав Закірович

генеральний директор Торгового дому "Полісся Агро Комплект"

 

       Сприяє взаємодії виконавчого комітету з підприємствами сфери малого та середнього  бізнесу.

 

Бобилєв

Герман Іванович

голова ради ветеранів Богунського району

 

Сприяє взаємодії і співпраці районної ради, виконкому та виконавчих органів ради з ветеранськими організаціями району.

 

Гощицька  

Руслана Юріївна

перший заступник начальника управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області

Сприяє своєчасному призначенню та виплаті пенсій, допомог громадянам району, реалізації  законодавства щодо своєчасної сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.

 

 

Засік

Григорій Борисович

завідувач кафедри  фізичного  виховання Житомирського державного  технологічного університету, депутат Житомирської обласної ради

Сприяє співпраці виконавчих органів районної ради з навчальними закладами, їх підвідомчими структурними підрозділами, розташованими на території району, покращенню правової освіти населення.

 

Карпінський                

Геннадій Іванович

 

директор ТОВ "Луч-К", депутат Житомирської обласної ради, голова Ради директорів підприємств і організацій Богунського району

          Сприяє розвитку підприємництва та взаємодії виконавчого комітету з Радою директорів підприємств та організацій Богунського району.

 

Сарно

Андрій Васильович

 

начальник Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області, депутат Житомирської міської ради

Сприяє розширенню співпраці виконавчого комітету районної ради з депутатами міської ради.

 

Шатило

Василь Іванович

заступник начальника-начальник міліції громадської безпеки Богунського РВ УМВС України в Житомирській області

Сприяє забезпеченню дотримання в районі громадського порядку, профілактики правопорушень серед населення, співпраці з громадськими формуваннями з охорони громадського порядку.

 

 

Шрамко

Віктор Іванович

завідувач поліклінікою лікарів загальної практики комунальної установи ЦМЛ № 2

Сприяє взаємодії виконавчого комітету із закладами охорони здоров’я, діяльності лікарняної каси Житомирської області.

 

 

Якимів

Михайло Іванович

начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

Сприяє виконанню делегованих повноважень виконавчих органів ради з питань соціального захисту населення.

 

7. Встановити, що пропозиції, заяви громадян, листи, звіти та інші матеріали і документи, що надходять до виконавчого комітету, розглядаються головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому з галузей відповідно до цього розподілу обов’язків або відповідно до доручень голови ради.

 

8. Уповноважити, що на період тривалої відсутності (відпустки, тимчасової непрацездатності, відрядження та інше) обов’язки виконують та взаємозаміняють:

 

 

Голову ради

Заступник голови ради

 

Заступника голови ради

 

Голова ради

 

Заступника голови ради з питань

діяльності виконавчого органу

 

Керуючий справами виконкому

Керуючого справами виконкому

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В.Согріна

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare