Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 11
візитів сьогодні: 5576
візитів всього: 505167
Прогноз погоди
19.02.13 № 9 - Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    19.02.13   № 9

 

Про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році

 

 

          Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році виконавчий комітет районної ради відмічає, що впродовж 2012 року районною радою та її виконавчими органами здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в районі вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", актів Уряду щодо розгляду звернень громадян, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 "Про визначення обсягів меж і повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів" та власних рішень із зазначених питань.

Минулого року районною радою та її виконавчими органами отримано та розглянуто 2533 звернень громадян, в яких порушено 2565 питань, що в порівнянні з 2011 роком менше: звернень на 399, питань на 423. Зменшення звернень громадян пояснюється тим, що 06 липня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 728, якою внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива. Після набрання чинності даної постанови громадянам призначається житлова субсидія як виняток безстроково до зміни обставин, тобто відпала потреба у щорічному зверненні. Разом з тим слід відмітити збільшення надходжень звернень громадян до відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради (2011 рік – 9; 2012 рік – 455). Це пояснюється тим, що в 2012 році проводились вибори до Верховної Ради України і звернення громадян з питань забезпечення виборчих прав стосувались уточнення персональних даних виборців.

Найчастіше громадяни в своїх зверненнях порушували питання соціального захисту населення, праці і заробітної плати – 1833 (71,5 %), на другому місці питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 477 (18,6 %), на третьому – комунального господарства – 120 (4,7 %).

З урахуванням 12 колективних звернень, протягом 2012 року до районної ради та її виконавчих органів звернулися 2770 громадян.

Важливе значення надається особистому прийому громадян. За звітний період керівниками районної ради та виконкому, управління праці та соціального захисту населення, окремими спеціалістами райради прийнято 1844 громадянина, організовано та проведено 49 виїзних прийомів за місцем трудової діяльності та проживання, 63 громадянина отримали юридичні консультації у громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при виконавчому комітеті районної ради. В приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення районної ради з питань призначення всіх видів допомог прийнято 16868 заяв, видано 8204 довідок та надано 17648 консультацій мешканцям району.

Здійснюється контроль за станом роботи зі зверненнями громадян, організацією їх особистого прийому на підприємствах, установах та організаціях району різних форм власності.

Організація роботи зі зверненнями громадян та графіки особистого прийому керівництвом районної ради та її виконавчого комітету регулярно висвітлювались на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.

З метою подальшого вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення її результативності та створення належних умов забезпечення конституційного права громадян на звернення, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

          1. Інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у районній раді та її виконавчих органах у 2012 році взяти до відома.

          2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів ради та відділів апарату ради і виконкому:

          2.1. Вживати вичерпних заходів до виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указів Президента України, законодавчих актів Уряду та власних рішень із зазначених питань.

          2.2. Забезпечувати на усіх рівнях належний розгляд звернень громадян, підвищити персональну відповідальність працівників за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади, недопущення фактів порушення термінів розгляду звернень громадян та встановити жорсткий контроль за поданням письмових відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.

          2.3. Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від  14.04.97 № 348.

          3. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.):

          3.1. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

          3.2. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу за зверненнями громадян та підводити її підсумки на розширених апаратних нарадах керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради. Домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги.

          3.3. Здійснювати перевірки стану роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому на підприємствах і установах району різних форм власності, вносити пропозиції керівникам цих установ щодо усунення виявлених недоліків та надавати організаційно-методичну допомогу.

          3.4. Систематично на офіційному веб-сайті міської ради висвітлювати роботу зі зверненнями громадян, графіки особистого прийому, прямого телефонного зв’язку, роботу телефонів "гарячої лінії" з актуальних питань діяльності районної ради і її виконавчого комітету (42-49-87) і з питань призначення всіх видів соціальних допомог (42-50-25).

          4. Періодично, не менше двох разів на рік, розглядати на засіданнях виконавчого комітету питання роботи зі зверненнями громадян у районній раді та її виконавчих органах.

          5. Рішення виконавчого комітету від 14.02.12 № 10 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання у районній раді та її виконавчих органах вимог законодавства України щодо звернень громадян" визнати таким, що втратило чинність.

          6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare