Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 138
візитів сьогодні: 4548
візитів всього: 1387453
Прогноз погоди
25.10.12 - Про розгляд звернення комунального підприємства «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради щодо надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. Щорса,4
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Проект Р І Ш Е Н Н Я
Вісімнадцята  сесія шостого скликання
від_______2012 №_____
                м. Житомир
Про розгляд звернення комунального підприємства
«Агентство з управління майном» Житомирської міської ради
щодо надання дозволу на складання технічної документації
із землеустрою  щодо встановлення (відновлення) меж
земельної ділянки по вул. Щорса,4
 
 
Розглянувши клопотання комунального підприємства «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради від 04.09.2012, керуючись ст. 123 Земельного кодексу України, ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 50, 55, 56 Закону України “Про землеустрій”, ст. 6, 7, Закону України “Про оренду землі”,  міська рада
ВИРІШИЛА:1. Надати дозвіл комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,0510га за адресою вул.Щорса,4 у м.Житомирі (землі житлової та громадської забудови).
Цільове використання та розмір земельної ділянки зазначено орієнтовно та буде уточнено після представлення виготовленго проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Термін дії дозволу 1 рік.
2.  Виготовлення документації  із землеустрою щодо відведення земельної ділянки є комерційним ризиком замовника.
3. Заявники та розробники документації із землеустрою несуть відповідно до закону відповідальність за достовірність, якість і безпеку заходів, передбачених цією документацією.
4. Комунальному підприємству «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради надати до міської ради погоджену документацію із землеустрою для затвердження її на сесії міської ради та подальшого оформлення права користування земельними ділянками.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г.В. та постійну комісію міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.
 
Міський голова                                                                                     В.М.Дебой

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


nginx