Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 16
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505274
Прогноз погоди
18.09.12 № 92 - Про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за 2011 рік та поточний період 2012 року

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від     18.09.12    №   92

 

Про  звіт  комісії виконкому по   

призначенню     субсидій       та

державної соціальної допомоги

малозабезпеченим     сім’ям  за   

2011  рік  та   поточний  період

2012 року

 

 

Заслухавши та обговоривши  інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за 2011 рік та поточний період 2012 року, виконавчий комітет районної ради відмічає, що комісією проводиться відповідна робота щодо забезпечення виконання вимог, що регулюють порядок призначення субсидій та  державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Рішенням районної ради від 30.12.10 № 26 затверджено Програму соціального захисту населення району  на 2011-2012 роки, якою передбачено виконання комплексу заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення.  

На виконання п.5.1. Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.95    № 848 (із змінами та доповненнями) рішенням виконавчого комітету районної ради створена і працює комісія по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. В зв’язку зі змінами в чинному законодавстві протягом останніх років вносились зміни до Положення про комісію для забезпечення виконання вимог, що регулюють порядок призначення субсидій та  державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Головним завданням комісії є розгляд заяв громадян району, які звернулися з проханням призначення субсидій, як виняток, та/або державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, прийняття рішень щодо призначення або відмови у призначенні субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, внесення на розгляд виконавчого комітету районної ради відповідних пропозицій.

Станом на 01.08.12 на обліку в управлінні перебуває 14543 одержувача різних видів державних соціальних допомог.

В 2011 році за призначенням житлових субсидій до управління звернулось  7898 сімей, з них призначено субсидії, як виняток, за рішенням комісії 1100 сім’ям, за поточний період 2012 року  за призначенням житлових субсидій звернулось 2440 сімей, за рішенням комісії призначено субсидії 178 сім’ям.

Упродовж 2011 року державні соціальні допомоги отримали 12099  сімей, із них призначено допомогу за рішенням комісії – 42 сім’ям. За поточний період 2012 року державні соціальні допомоги отримали 12103  сім’ї, за рішенням комісії - 12 сімей.

За рішенням комісії в 2011 році включено до Єдиного  державного автоматизованого реєстру пільговиків інформацію на 26 осіб за фактичним місцем проживання для відшкодування витрат підприємствам-надавачам послуг за надані пільги, за поточний період 2012 року на 11 осіб.

Разом з тим, організація роботи комісії щодо розгляду звернень громадян району, які звернулися за призначенням субсидій, як виняток, та/ або державної  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям потребує  вдосконалення.

На підставі вищезазначеного та з метою підвищення ефективності системи надання соціальної підтримки сім’ям з дітьми, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги та відповідно до статей 52, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1.  Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В. про звіт комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за 2011 рік та поточний період 2012 року взяти до відома.

 

          2.  Комісії виконкому  по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (голова Кравецький Р.В.) вживати вичерпних заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008  „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” зокрема з питань призначення субсидій, інших видів державних соціальних допомог соціальновразливим категоріям населення.

 

         3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради  Якиміву М.І., заступнику начальника управління - начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. :

 

         3.1. Забезпечувати своєчасне призначення  субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям відповідно до рішення комісії виконавчого комітету районної ради.

 

3.2.   Посилити персональну відповідальність працівників сектору державних соціальних інспекторів, відділу соціальних допомог щодо визначення нужденності сім’ї, своєчасного надання запитів (отримання довідок), проведення перевірок повноти та достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням житлових субсидій та інших соціальних допомог, ретельного обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за рішенням комісії.

 

 3.3.  Забезпечувати  виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів  щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

 

            3.4. Проводити аналіз стану заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги з метою сприяння громадянам району в підготовці необхідних документів для реструктуризації заборгованості, надання пільг, компенсаційних виплат та всіх видів соціальних допомог згідно чинного законодавства.

 

3.5. Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів спрямованих на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державних соціальних допомог.

 

3.6.  Продовжувати здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації, шляхом розміщення інформації на веб-сторінках районної ради сайту міської ради, надання консультацій за телефоном “гарячої” лінії (42-50-25), під час виїзних прийомів з громадянами за місцем їх постійного проживання.      

 

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   районної ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.

 

 

 

Голова ради                                                             Л.П.Янушевич

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare