Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 10
візитів сьогодні: 5583
візитів всього: 505370
Прогноз погоди
20.08.12 № 80 - Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2012 року

 

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  20.08.12   №  80

 

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2012 року

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2012 року виконавчий комітет відмічає, що управлінням проведена певна робота щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

За І півріччя 2012 року на адресу управління надійшло 163 письмових звернення громадян, що на 39 (19,3 %) менше в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, в яких порушено 167 питань. В Приймальні громадян за відповідний період прийнято 21245 громадян, які отримали необхідну консультацію з питань призначення всіх видів державних допомог, оформлено документи для їх своєчасного призначення.

Із загальної кількості письмових звернень основні питання, які порушують заявники, це соціальний захист - 149 (89,2 %), 4 (2,4 %) - щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади, 6 (3,6 %) - діяльність органів місцевого самоврядування, 3 (1,8 %) - комунального господарства, 3 (1,8 %) - охорони здоров’я, 1 (0,6 %) - інформаційної політики, діяльності місцевих засобів масової інформації, 1 (0,6 %) - освіти, наукової, науково - технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності. Повторних звернень - 6 (3,7 %). Від органів влади вищого рівня надійшло 44 (27 %) звернень.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління - 2 (1,2 %) -від учасників війни, 8 (4,9 %), - інвалідів війни, 1 (0,6 %) - учасників бойових дій, дітей війни - 1 (0,6 %), інвалідів І групи загального захворювання - 17  (10,4 %), інвалідів ІІ групи - 31 (19 %), інвалідів ІІІ групи - 10 (6,1 %), від осіб, потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС - 5 (3,1 %), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС - 8 (4,9 %), одиноких матерів - 2 (1,2 %), ветеранів праці - 8 (4,9 %). Герої України, Герої Соціалістичної праці - не зверталися, інші громадяни - 70.

За соціальним станом: 102 (62,6 %) звернень отримано від пенсіонерів, 8 (4,9 %) - від держслужбовців, 2 (1,2 %) - від безробітних.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 року № 245 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення населення засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення" спеціалістами управління праці та соціального захисту населення районної ради з 05 квітня по 27 червня 2012 року прийнято 3834 заяви для безкоштовного забезпечення телетюнерами окремих категорій громадян.

З метою своєчасного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, для надання консультацій, особливо громадянам із числа маломобільної категорії населення, в Приймальні громадян запроваджено та працює телефон “гарячої лінії”. За звітний період в телефонному режимі зареєстровано 5434 звернення з актуальних питань діяльності управління, зокрема щодо спрощеного порядку надання населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та з інших питань соціального захисту.

Значна увага керівництва управління акцентується на своєчасному, повному та об’єктивному розгляді звернень громадян, вирішенню порушених ними питань, вдосконалюється організація роботи по веденню діловодства зі зверненнями громадян, здійснюється більш ретельний контроль за їх проходженням у структурних підрозділах управління.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого впровадження єдиної технології прийому громадян виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2012 року взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення Якиміву М.І., заступникам начальника управління:

 

2.1. Вживати вичерпних заходів щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08                    № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Уряду та власних рішень виконавчого комітету із зазначених питань.

2.2. Забезпечувати в підпорядкованих відділах і секторах належний розгляд звернень громадян, підвищувати персональну відповідальність керівного складу управління за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, своєчасне, кваліфіковане та якісне розв’язання проблемних питань, які порушують заявники.

 

2.3. Здійснювати дієвий контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду, щоквартально підводити підсумки роботи зі зверненнями громадян на апаратних нарадах в управлінні для своєчасного усунення причин, що породжують обгрунтовані заяви та скарги.

 

         2.4. Забезпечувати дотримання в роботі зі зверненнями Інструкції з діловодства та Класифікатора звернень громадян, затверджених відповідними постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 та від 24.09.08      № 858 та графіку особистого прийому громадян.

 

2.5. Активізувати проведення широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації, за телефоном «гарячої лінії»             (42-50-25), шляхом участі в зустрічах з громадянами за місцем їх постійного проживання, виготовлення інформаційних матеріалів про зміни в чинному законодавстві, своєчасного інформування населення щодо можливості надання житлових субсидій за спрощеним порядком та з інших проблемних питань, які порушують заявники.

 

3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 20.07.11 № 69 «Про стан роботи по розгляду звернень громадян та забезпечення виконання в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради Закону України «Про звернення громадян» зняти з контролю.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  районної ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.

 

 

 

 

 

 

Голова ради                                             Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare