Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5583
візитів всього: 505373
Прогноз погоди
20.03.12 № 28 - Про затвердження районних комісій по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир та по прийманню будинків (квартир) після їх ремонту

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

  від    20.03.12     №  28

 

Про затвердження районних комісій по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир та по прийманню будинків (квартир) після їх ремонту

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня     2009р. № 565 „Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових  будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право”, відповідно до рішення міської ради від 25.02.2003 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити районну комісію по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту житлових будинків і  квартир  окремих пільгових категорій осіб  у складі згідно з додатком 1.

 

1.1. Затвердити Положення про районну комісію по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту житлових будинкків і квартир окремих пільгових категорій осіб згідно з      додатком 2.

 

2.  Затвердити районну комісію по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб після їх ремонту згідно з додатком 3.

 

2.1. Затвердити Положення про районну комісію по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб після  їх  ремонту  згідно з додатком 4.

3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету від 19.11.08 № 112 „Про затвердження нового складу комісії виконкому по визначенню виду ремонту та його обсягу і приймання будинків (квартир) після їх ремонту”, від 20.01.10 № 9 „Про зміни в складі комісії виконкому по призначенню виду  ремонту та його обсягу і приймання будинків (квартир) після їх ремонту”, від 16.07.10 № 81 „Про зміни в складі комісії виконкому по призначенню виду ремонту та його обсягу і приймання будинків (квартир) після їх ремонту”.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.

 

 

 

Голова ради                                             Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 20.03.12  № 28

 

 

СКЛАД

районної комісії по визначенню виду та обсягу

безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту

житлових будинків і квартир окремих пільгових категорій осіб

 

Кравецький

Роман Володимирович

заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, голова комісії

 

Якимів

Михайло Іванович                       

начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, заступник голови комісії

 

Лутай

Валентина Вікторівна

заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, секретар комісії

 

Члени комісії:

 

 

Апатова

Лоліта Василівна

начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер управління праці та соціального захисту населення

 

Буравльова

Ірина Василівна

головний спеціаліст сектору прийняття рішення щодо надання всіх видів соціальних допомог відділу соціальних допомог

 

Герасимчук

Василь Васильович

директор ТОВ «АртХаус» (від ремонтно-будівельної організації, за згодою )

 

Зайцева

Леся Анатоліївна

головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

Забродська

Галина Яківна

головний інженер комунального підприємства „Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації” (за згодою)

 

Оксинюк

Валентина Миколаївна

головний інженер  ЖКП „Житомирпроект”

(за згодою)

 

Розквасова

Валентина Петрівна

головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлового господарства міської ради (за згодою)

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                         Л.В. Согріна

Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 20.03.12  № 28

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про районну комісію по визначенню виду та обсягу

безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту

житлових будинків і квартир окремих пільгових категорій осіб

 

 

1.     Загальні положення

 

1. Районна комісія по визначенню виду та обсягу безоплатного капітального та першочергового поточного ремонту житлових будинків і квартир окремих пільгових категорій осіб (далі - Комісія) утворюється з метою регламентації умов виконання зазначеного ремонту житлових будинків (квартир) за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам або виплати компенсації витрат особам, які мають мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, у разі проведення капітального ремонту житлових будинків (квартир) власними силами.

2. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України,  Законами України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, „Про жертви нацистських переслідувань”, постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 565 „Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових  будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право”, іншими нормативно-правовими документами та цим Положенням.

3. Безоплатний капітальний ремонт житлових будинків і квартир (далі - безоплатний капітальний ремонт) проводиться за місцем постійного проживання і реєстрації особи, що має право на зазначені пільги (далі - особа, що має право на пільгу) у встановленому порядку суб’єктами господарювання, які відповідно до законодавства мають право на виконання таких робіт, на замовлення  управління праці та соціального захисту населення районної ради (далі - управління).

Безоплатному капітальному (першочерговому поточному) ремонту підлягає житловий будинок чи квартира, які належать особі, що має право на пільгу, на праві приватної, зокрема спільної власності.

Безоплатний капітальний ремонт проводиться виходячи з розрахунку 21кв. метр загальної площі квартири на кожну особу, що має право на пільги.
          4. Для проведення безоплатного капітального ремонту особа, що має право на пільгу, подає на ім’я голови ради за місцем свого постійного проживання і реєстрації письмову заяву за встановленою формою.

У разі коли серед членів сім’ї особи, що має право на пільгу, які проживають у тому самому будинку, квартирі, є особи, що мають право на таку саму пільгу, вони також подають заяву. При цьому подані заяви розглядаються разом.

5. Періодичність проведення безоплатного капітального ремонту визначається органом місцевого самоврядування за місцем постійного проживання і реєстрації особи, що має право на пільги, але не частіше одного разу на 10 років.

Особа, що має право на пільгу, яка проживає у будинку (квартирі) менш як 10 років, для підтвердження факту її невикористання протягом останніх      10 років подає довідку з попереднього місця проживання, що додається до заяви.

6. Рішення про проведення безоплатного капітального ремонту приймається у місячний строк після подання заяви особою, що має право на пільгу, на підставі результатів обстеження комісією будинку, квартири. Обстеження проводиться у присутності особи, яка подала заяву.

За відсутності відповідних документів (з інших обставин) комісія відмовляє заявнику у проведенні ремонту житла, про що у тижневий термін повідомляє про причини відмови.

 

2. Основні завдання (повноваження) комісії

 

1. Визначення періодичності проведення безоплатного капітального (першочергового поточного) ремонту за місцем постійного проживання і реєстрації особи, що має право на пільги та (або) необхідності виплати компенсації витрат, пов’язаних із власним ремонтом житлового будинку (квартири) особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

2. Вивчення документів для вирішення питання щодо проведення  безоплатного капітального ремонту житлового будинку (квартири) осіб, що мають право на таку пільгу, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною або компенсації витрат, пов’язаних з проведенням ремонту власними силами особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

3. Проведення обстеження будинку, квартири осіб, що мають право на пільгу, та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

4. Складання переліку, визначення виду та обсягу робіт, які необхідно виконати, з урахуванням строку проведення останнього капітального ремонту та виходячи з переліку основних робіт, орієнтовної тривалості ефективної експлуатації елементів будинку (квартири), визначеної правилами утримання житлових будинків та прибудинкових територій.

5. За результатами обстеження будинку (квартири) складання дефектного акту, коштрисного розрахунку, розрахування та визначення загальної вартості капітального ремонту.

6. Прийняття рішення про проведення капітального ремонту будинку (квартири) позачергово у випадку повного зношення окремих елементів помешкання або його аварійного стану, про виплату компенсації витрат, пов'язаних з проведенням капітального ремонту житлових будинків (квартир) власними силами.

7. Схвалення переданих виконавцем робіт кошторисного розрахунку і визначеної загальної вартості безоплатного капітального ремонту.

8. Внесення пропозицій виконавчому комітету районної ради щодо затвердження кошторису на проведення ремонтних робіт та (або) на виплату компенсації витрат, пов’язаних із власним ремонтом будинку (квартири) особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

9. Здійснення контролю за проведенням безоплатного капітального ремонту житлових будинків (квартир), осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців та прирівняних до них осіб.

10. Приймання виконаних будівельних робіт після закінчення проведення безоплатного капітального (першочергового поточного) ремонту житлових будинків (квартир) та надання звітності.

11. Для своєчасного та якісного виконання поставлених завдань комісія має право:

11.1. Вимагати від керівництва ремонтно-будівельної організації документи, необхідні для вирішення питань, що виникають під час проведення капітального ремонту будинку (квартири);

11.2.  У разі необхідності залучати до роботи у комісії відповідних фахівців та консультантів.

11.3.  Звертатись до установ, організацій та підприємств усіх форм власності в наданні допомоги у проведенні робіт по капітальному та поточному ремонту власних житлових будинків (квартир), особам, які мають право на  таку пільгу.

 

3. Структура та організація діяльності комісії

 

         1. Склад районної комісії та зміни до неї затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради.

2. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та не менше семи членів комісії, а саме - представників від житлово-експлуатаційних, ремонтно-будівельних організацій, фінансового відділу районної ради, відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення, як головного розпорядника коштів, проектної організації, управління житлового господарства міської ради, бюро технічної  інветаризації, юрисконсульта тощо.

3. Засідання комісії проводить її голова, у разі відсутності голови - його заступник.

4. Засідання проводяться по мірі надходження документів від осіб, що мають право на проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир або з метою  відшкодування коштів за проведений ремонт власними силами особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною.

Дата проведення засідання визначається головою. Засідання комісії є правомірним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 від загального складу комісії.

Про дату проведення засідання члени комісії мають бути повідомлені попередньо за 1 день.

5. Організацію роботи забезпечує секретар комісії.

5.1. Готує необхідні документи та подає їх на розгляд комісії.

5.2. Зберігає документи громадян на проведення капітальних ремонтів жилих будинків (квартир) осіб, що мають право на таку пільгу та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною та потребують виплати компенсації пов’язаних із власним ремонтом будинку (квартири).

5.3. Веде та зберігає книгу обліку житлових будинків, квартир осіб, які мають право на проведення безоплатного капітального ремонту.

5.4. Веде протоколи засідань комісії.

5.5. Несе відповідальність за стан діловодства комісії.

6. Рішення комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх її членів і оформляються протоколом, який підписує голова та секретар комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

7. Фінансування виконаних  ремонтних робіт проводиться головним розпорядником коштів нижчого рівня - управлінням праці та соціального захисту населення районної ради за рахунок субвенції з державного бюджету, передбаченого на ці цілі у бюджеті району на відповідний рік.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

                                                                  до  рішення виконавчого

          комітету районної ради

                                                                                     від 20.03.12  № 28

 

 

СКЛАД

районної комісії по прийманню  будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб після їх ремонту

 

Кравецький

Роман Володимирович

 

заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, голова комісії

 

Якимів

Михайло Іванович                       

 

начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради, заступник голови комісії

 

Лутай

Валентина Вікторівна

 

заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, секретар комісії

 

Члени комісії:

 

Апатова

Лоліта Василівна

 

начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер управління праці та соціального захисту населення

 

Герасимчук

Василь Васильович

 

 

директор ТОВ «АртХаус» (від ремонтно-будівельної організації, за згодою)

Дворницька

Надія Іванівна

 

заступник начальника - завідувач сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради

 

Зайцева

Леся Анатоліївна        

 

головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

Забродська

Галина Яківна 

 

головний інженер комунального підприємства „Житомирське обласне міжміське бюро технічної інвентаризації” (за згодою)

 

Ісько

Віталій Миколайович

 

депутат районної ради, голова постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства (за згодою)

 

Розквасова

Валентина Петрівна

 

головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлового господарства міської ради (за згодою)

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна

Додаток 4

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 20.03.12  № 28

 

 

          ПОЛОЖЕННЯ

про районну комісію по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб  після їх ремонту

 

 

                                     1. Загальні положення

 

1. Районна комісія по прийманню будинків (квартир) окремих пільгових категорій осіб після їх ремонту (далі - Комісія) утворюється з метою перевірки виконання безоплатного капітального (першочергового поточного) ремонту житлових будинків і квартир особам, що мають право на таку пільгу або виплати компенсації витрат особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною та потребують виплати компенсацій, пов’язаних з проведенням ремонту житлового будинку (квартири) власними силами.

2.                Комісія у своїй діяльності керується постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 565 „Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових  будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право”, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

3.  Завданням комісії є приймання відремонтованих будинків (квартир) осіб, які мали на це право та осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною для надання їм компенсацій, пов’язаних з проведенням ремонту житлового будинку (квартири) власними силами.

 

2.     Основні завдання та організація діяльності комісії

 

1. Склад комісії  та зміни до неї затверджуються рішенням виконавчого комітету районної ради.

2. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та не менше п’яти членів комісії, а саме - представника від виконавця робіт (ремонтно-будівельної організації), депутата районної ради, члена постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку та житлово-комунального господарства районної ради, фінансового відділу районної ради, управління житлового господарства міської ради, бюро технічної  інветаризації, власника (уповноваженої особи) житла тощо.

3. Дата проведення виїзного засідання визначається головою. Засідання комісії є правомірним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 від загального складу комісії.

Про дату проведення виїзного засідання члени комісії мають бути повідомлені попередньо, але на пізніше 1 дня до виїзду для проведення перевірки виконаних робіт.

Приймання відремонтованих будинків (квартир) комісія здійснює після виконання підрядником договорних зобов’язань та подання акту виконаних робіт, але не більше ніж у п’ятиденний термін.

         4. За результатами приймання комісія підписує акт про приймання до експлуатації відремонтованого будинку (квартири) власника житла.

         5. Договір на виконання ремонтних робіт між замовником і виконавцем, кошторисна документація, акт приймальної комісії та акт виконаних робіт додається до справи, що заведена на власника житла.

6.  Секретар комісії:

готує необхідні документи та подає їх на розгляд комісії;

зберігає необхідні документи щодо проведеного капітального ремонту будинків (квартир) до встановлених термінів;

веде протоколи засідань комісії;

несе відповідальність за стан діловодства комісії.

7. Рішення комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх її членів і оформляються протоколом, який підписує голова та секретар комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

         8. Секретар комісії весь комплект документів надає головному розпоряднику коштів - управлінню праці та соціального захисту населення районної ради для організації фінансування по факту виконаних робіт.

         9. Термін зберігання особової справи з документами по кожному відремонтованому будинку (квартирі) - 10 років.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                Л.В. Согріна

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare