Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 14
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505243
Прогноз погоди
18.01.12 № 1 Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про організацію роботи управління по виконанню делегованих повноважень за 2011 рік

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

  від    18.01.12    №  1

 

Про звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про організацію роботи управління по виконанню делегованих повноважень за 2011 рік

 

 

Заслухавши та обговоривши звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про організацію роботи управління по виконанню делегованих повноважень за 2011 рік виконком районної ради відмічає, що в управлінні організовано та проводиться відповідна робота, спрямована на виконання чинного законодавства з питань соціального захисту населення.

Основні заходи щодо ефективного вирішення соціальних питань мешканців району включені в Програму соціального захисту населення Богунського району та Програму підтримки дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей Богунського району на 2011-2012  роки.

Управління є основним розпорядником коштів, видатки бюджету району на реалізацію зазначених програм становлять понад 121 млн. грн.  

Соціальним захистом в районі охоплено 38584 пільговика, в тому числі 10130 інвалідів різних категорій, 6561 ветеранів війни, 15137 ветеранів праці, 11415 одержувачів державних соціальних допомог, 3674 громадян, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, інші категорії населення.

Загальна чисельність працівників управління складає 62 чол., в структурі нараховується 6 відділів, 2 сектори та 4 окремих спеціаліста, на яких покладені обов’язки щодо виконання делегованих повноважень.

З метою належної організації роботи щодо розгляду звернень громадян в Приймальні громадян управління проведено косметичний ремонт, кабінети обладнано сучасними меблями, додатково створено 2 робочих місця, забезпечено безперебійну роботу телефону “гарячої лінії“.

З максимальною зручністю для відвідувачів організовано продовжений графік прийому громадян: враховано дефіцит часу працюючих, а також осіб, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні - передбачено попередній запис по телефону “гарячої лінії“ та надання необхідних консультацій.

 За укладеною угодою з міським центром зайнятості на оплачувані громадські роботи на посаду кур’єра залучаються безробітні громадяни, що значно покращило своєчасну доставку до адресатів необхідних документів.

Протягом звітного періоду організовано моніторинг заборгованості малозабезпеченої категорії населення за спожиті житлово-комунальні послуги, здійснюється контроль за наданням допомоги в оформленні необхідних документів особам, які мають вади фізичного розвитку або за станом здоров’я обмежені в пересуванні.

Для забезпечення гарантованої державної підтримки громадян з вадами опорно-рухового апарату організовано перевірки об’єктів житлового, громадського призначення, інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури на відповідність їх до пристосування для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Одним із пріорітетних напрямків в роботі начальника управління є повсякденний оперативний контроль за якістю та своєчасністю відпрацювання вхідних документів, наданням пільг, виплатою компенсацій та державних соціальних допомог, контроль за цільовим використанням бюджетних коштів. Належним чином організована контрольно-перевірочна робота, як наслідок -державними соціальними інспекторами за звітний період до державного бюджету повернуто 58427,43 грн.

Значна увага керівництва управління приділяється виконанню                  7 бюджетних програм, спрямованих на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Однак внаслідок невідповідності чинного законодавства на розгляді в судах різних інстанцій знаходиться  2615 судових справ на загальну суму 47 449 908,48 грн.  Загальна сума нарахованих примусових стягнень коштів з управління за рішенням судів становить 12896625,32 грн.

Із-за відсутності коштів залишається проблемним питання виплати управлінням допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за рішенням суду в розмірах, передбачених чинним законодавством.

З метою належного виконання працівниками управління чинного законодавства України, рішення міської ради від 25.02.03 № 160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”  у сфері соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, соціально-вразливих категорій населення виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Звіт начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про організацію роботи управління по виконанню делегованих повноважень за 2011 рік взяти до відома.

 

         2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміву М.І.:

 

2.1. Продовжувати спрямовувати роботу основних структурних підрозділів управління на забезпечення та виконання в повному обсязі делегованих повноважень з питань соціального захисту населення, з цією метою:

 

2.2. Посилити контроль та персональну відповідальність заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів за цільовим використанням бюджетних коштів, акцентувати увагу підпорядкованих спеціалістів на сумлінному виконанні ними посадових обов’язків.

 

2.3.  Продовжити моніторинг малозабезпеченої категорії населення щодо заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги, сприяти в підготовці необхідних документів для надання пільг, допомог, призначення житлових субсидій, компенсаційних виплат, реструктуризації заборгованості особам, які мають вади фізичного розвитку або за станом здоров’я обмежені в пересуванні.

 

 

2.4. Після затвердження постійного кошторису на 2012 рік порушити клопотання перед керівництвом головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щодо збільшення обсягів бюджетних призначень на відшкодування витрат на медикаментозне забезпечення за пільговими рецептами лікарів, на відшкодування витрат за послуги зубопротезування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та на проведення компенсаційних виплат за рішенням судів.

 

 2.5. Посилити контроль за створенням безперешкодного доступу для маломобільної категорії населення до об’єктів громадського призначення, інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району.

 

2.6.  Активізувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в засобах масової інформації, на особистому прийомі, під час виїзних зустрічей з мешканцями району щодо можливості отримання малозабезпеченими громадянами різних видів соціальної допомоги.

 

         2.7. Вивчати позитивний досвід роботи інших управлінь праці та соціального захисту населення області та запроваджувати нові форми та методи роботи в управлінні.

 

3.  Направити листа начальнику управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі Житомирської області Макшаєвій Н.В. щодо надання можливості управлінню праці та соціального захисту населення районної ради здійснення контролю по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій громадянам району, які перебувають на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м. Житомирі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Кравецького Р.В.

 

 

 

Голова ради                                             Л.П. Янушевич



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare