Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 14
візитів сьогодні: 5581
візитів всього: 505342
Прогноз погоди
21.12.11 № 136 - Про затвердження нового складу комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                            

від 21.12.11  № 136

 

Про затвердження нового складу

комісії виконкому по організації

оформлення документів та вирішенню

спірних питань, пов’язаних з видачею

посвідчень потерпілим від наслідків

аварії на ЧАЕС

 

         У зв’язку з вибуттям окремих членів комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС затвердженої рішенням виконавчого комітету районної ради від 18.01.11 № 6, відповідно до пункту 19 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити новий склад комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС згідно з додатком.

 

         2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 до рішення виконавчого комітету районної ради від 18.01.11 № 6 «Про комісію виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС».

 

         3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова  ради                                                      Л.П. Янушевич

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого

комітету районної ради        

від 21.12.11 №  136

 

Склад

комісії виконкому по організації оформлення документів та вирішенню спірних питань, пов'язаних з видачею посвідчень потерпілим від наслідків аварії на                                               ЧАЕС

 

Согріна Любов Василівна           голова комісії, керуючий справами виконкому

 

Свердел Дмитро Дмитрович       заступник голови комісії, завідувач відділу з

                                                     питань НС і ЦЗН районної ради

 

Пилипенко Ольга Михайлівна     секретар комісії, начальник відділу з питань

                                                      соціального захисту населення, що                                                                  постраждало внаслідок Чорнобильської                                                         катастрофи УПСЗН районної ради

 

Члени комісії:

 

Давиденко Інна Олександрівна       завідувач загального відділу апарату ради                                                       та виконкому

Дворницька Надія Іванівна             заступник начальника - завідувач сектору                                                       складання та виконання бюджету                                                                    фінансового відділу районної ради

Зайцева Леся Анатоліївна               головний спеціаліст-юрисконсульт апарату                                                    ради та виконкому

Лутай Валентина Вікторівна           заступник начальника управління праці та                                                      соціального захисту населення районної ради

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Л.В.Согріна

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare