Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 15
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505267
Прогноз погоди
від 20.09.16    №  69 Про затвердження  складу тендерного     комітету виконавчого     комітету    Богунської   районної    ради    м.   Житомира     для     організації    та  проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету району та Положення про нього

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 20.09.16    №  69

 

Про затвердження  складу тендерного     комітету         

виконавчого     комітету    Богунської   районної    ради    м.   Житомира    

для     організації    та  проведення процедур закупівель товарів, робіт і

послуг за кошти бюджету району та Положення про нього

 

На виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі ” від 25.12.2015 № 922-VІІІ, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, виконавчий комітет районної ради 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити склад тендерного комітету виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету району і Положення про нього згідно з додатками 1, 2.

2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету районної ради  від 16.12.2014 року № 113 «Про утворення та затвердження складу комітету з конкурсних торгів виконавчого комітету Богунської районної ради               м. Житомира для  організації та проведення процедур закупівель товарів,  робіт і  послуг за кошти бюджету району та Положення  про нього».

3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

Голова ради                                              О.С. Блощинський

 

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 20.09.16  № 69    

 

Склад

тендерного комітету виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира для організації

та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету району

 

Дейнека Ольга Олександрівна

завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності–головний бухгалтер апарату ради та виконкому, голова тендерного комітету

 

 

Члени комітету:

 

Клоченок Костянтин Петрович

завідувач господарства виконавчого комітету районної ради

 

Ніколайчук Наталія Миколаївна

провідний спеціаліст-бухгалтер касир відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому

 

Оверкович Галина Василівна

головний спеціаліст –юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

 

Поліщук Олена Олександрівна

головний спеціаліст організаційного відділу апарату ради та виконкому

 

Согріна Любов Василівна

керуючий справами виконкому

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Л.В.Согріна

 

 

 

                                                                                                                                    Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від 20.09.16  № 69     

 

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет виконавчого комітету Богунської  районної ради                        

м. Житомира для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету району

 

I. Загальні положення

 

1. Тендерний комітет виконавчого комітету Богунської районної ради                  м. Житомира (далі – комітет), службові (посадові) та інші особи виконавчого комітету Богунської районної ради (далі – замовник), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон).

2. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

3. Комітет у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет, та іншими нормативно-правовими актами.

 

II. Порядок створення та організація діяльності комітету

 

1. Склад комітету та Положення про нього затверджуються рішенням  виконавчого комітету Богунської районної ради. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.

Зміни до складу членів комітету вносяться за поданням голови комітету та затверджуються рішенням виконавчого комітету Богунської районної ради.

2. До складу комітету входить не менше п'яти осіб.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який затверджується рішенням  виконавчого комітету Богунської районної ради.

Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

4. Голова комітету призначає заступника голови, відповідального секретаря комітету з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету

За рішенням комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів виконкому для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.

5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

      Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

      Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

       6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

      Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

      У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

      У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

 -   планування закупівель, складання та затвердження річного плану        

      закупівель;

  • здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
  • забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
  • забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
  • забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
  • надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
  • здійснення інших дій, передбачених Законом.

8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

      9. Члени комітету мають право:

      -    брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах,    

           роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

  • аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів,     

     укладених відповідно до Закону;

  • виносити питання на розгляд комітету;
  • прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
  • одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
  • уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
  • ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
  • здійснювати інші дії, передбачені Законом.

     10. Члени комітету зобов’язані:

     -     брати участь у всіх його засіданнях особисто;

     -     організовувати та проводити процедури закупівель;

     -     забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний     

           вибір переможця;

  • дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та  

     цього Положення;

-    здійснювати інші дії, передбачені Законом.

      11. Голова комітету:

      -    організовує роботу комітету;

      -    приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

      -    визначає дату і місце проведення засідань комітету;

      -    пропонує порядок денний засідань комітету;

      -    веде засідання комітету;

      -    уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі

           комітету;

      -    здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

      12. Секретар комітету забезпечує:

      -    ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

      -    оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних

           питань його діяльності;

      -   за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

           зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

  • дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з

     документами;

  • розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі;

-    виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

      13. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

      14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.

      15. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

     16. Документи щодо здійснення публічних закупівель є документами постійного зберігання та через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Л.В.Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare