Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 18
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 505242
Прогноз погоди
від  16.08.16  № 59 Про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від  16.08.16  № 59

 

 

Про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року

 

 

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І. про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року виконавчий комітет відмічає, що одним із пріоритетних напрямів діяльності управління є робота зі зверненнями громадян.

Особлива увага акцентується на виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Впродовж першого півріччя 2016 року на адресу управління надійшло 908 звернень громадян, що на 450 (98,3%) більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, в яких порушено 913 питань. В приймальні громадян в       І півріччі 2016 року прийнято 19247 громадян (у І півріччі 2015 року - 18005), які отримали необхідну консультацію з питань призначення різних видів державних соціальних допомог, компенсацій та пільг, сформовано особові справи для подальшого надання зазначених вище пільг та соціальних допомог.

Основними питаннями, які порушують заявники у зверненнях, є соціальний захист - 893 (97,8%), праця та заробітна плата - 15 (1,6%), охорона здоров’я - 3 (0,3%), діяльність органів місцевого самоврядування - 2 (0,2%). Повторних звернень - 5 (0,5%). Від органів влади вищого рівня надійшло           41 (4,5%) звернення.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління - 3 (0,3%) від учасників війни, 16 (1,8%) - дітей війни, 52 (5,7%) - ветеранів війни, 60 (6,6%) - ветеранів праці, 14 (1,5%) - інвалідів І групи загального захворювання,              52 (5,7%) - інвалідів ІІ групи, 103 (11,3%) - інвалідів ІІІ групи, 42 (4,6%) - одиноких матерів, 7 (0,8%) - багатодітних сімей, 32 (4,1%) - від учасників ліквідації аварії та осіб, потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, інші громадяни - 527 (58%).

За соціальним станом: 432 (47,5%) звернень отримано від пенсіонерів району, 21 (2,3%) від робітників, 5 (0,6%) від працівників бюджетної сфери,      1 (0,1%) від держслужбовців, 30 (3,3%) від військовослужбовців, 3 (0,3%) від підприємців, 29 (3,2%) від безробітних, 5 (0,6%)  від студентів, 382 (42,1%) від інших категорій громадян району.

Протягом І півріччя 2016 року з питань надання грошової допомоги, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, встановлення опіки та піклування, забезпечення паливними дровами, правильності призначення та перерахунку пенсій тощо прийнято 26695 громадян.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, зокрема серед громадян із числа маломобільної категорії населення, в Приймальні громадян працює телефон “гарячої лінії”, в телефонному режимі зареєстровано 4404 таких звернень (в І півріччі 2015 року - 3621) з питань діяльності управління.

Продовжується практика розміщення інформації на сайті Житомирської міської ради в розділі Богунська районна рада, надання інтерв’ю обласному та міським телеканалам, проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед підприємств-надавачів послуг з питань відшкодування пільг, спрощеного порядку надання населенню субсидій. За звітний період розміщено інформацію у 18 статтях, проведено 19 зустрічей в трудових колективах підприємств, установ та організацій різних форм власності. 

Акцентується увага на своєчасному, повному та об’єктивному розгляді звернень громадян, вирішенню порушених ними питань, вдосконалюється організація роботи по веденню діловодства зі зверненнями громадян, здійснюється більш ретельний контроль за їх проходженням у структурних підрозділах управління.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснення неухильного контролю за повним та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержання встановлених законодавством термінів їх розгляду, кваліфікованого та якісного розв’язання проблемних питань, які порушують заявники, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року взяти до відома.

 

2. Управлінню праці та соціального захисту населення (Якимів М.І.), заступникам начальника управління, керівникам структурних підрозділів:

 

 

2.1. Забезпечувати в підпорядкованих відділах та секторах належний розгляд звернень громадян, підвищувати персональну відповідальність посадових осіб управління за забезпечення системності у роботі зі зверненнями громадян, своєчасне та якісне розв’язання проблемних питань, які порушують заявники.

 

2.2. Здійснювати контроль за повним, кваліфікованим та об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду, щоквартально підводити підсумки роботи зі зверненнями громадян на апаратних нарадах в управлінні для своєчасного усунення причин, що породжують обгрунтовані заяви та скарги.

 

  1. Дотримуватись і в подальшому неухильного виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08      № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, актів Уряду та власних рішень виконавчого комітету з розгляду звернень громадян району.

 

  1. Продовжити проведення інформаційно-роз’яснювальної та консультативної роботи через місцеві засоби масової інформації, за телефоном «гарячої лінії”, шляхом участі у виїзних зустрічах з громадянами за місцем їх проживання, працевлаштування, навчання, виготовлення інформаційних матеріалів про зміни в чинному законодавстві, права громадян на отримання пільг, компенсацій та різних видів державних допомог.

 

3. Рішення виконавчого комітету районної ради від 18.08.15 № 75 „Про підсумки роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2015 року” зняти з контролю як таке, що виконане в повному обсязі.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  районної ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.

 

 

 

Голова ради                                              О.С.Блощинський

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare