Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 421
візитів сьогодні: 9
візитів всього: 115802
Прогноз погоди
09.08.2016 - Про реєстрацію фізичних осіб за місцем проживання
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
 
від _________№ _____
                м.Житомир
 
Про реєстрацію фізичних осіб
за місцем проживання
 
Розглянувши заяви громадян  та на підставі Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" від 02.03.2016 № 207, рішення виконавчого комітету міської ради від 23.07.2008 року №537 “Про формування фонду житла для тимчасового проживання громадян”, рекомендацій комісії при міськвиконкомі з розгляду спірних питань щодо реєстрації фізичних осіб за місцем проживання від року (протокол №5) від 06.07.2016, ст. ст. 30, 371 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Погодити  реєстрацію у фонді житла для тимчасового проживання громадян:
1.1. Терміном до 16 грудня 2016 року:
- …, склад сім’ї  три особи,   на жилу площу … м², за адресою  вул. …;
-  …, склад сім’ї три особи, на жилу площу … м², за адресою вул. ..
1.2.  Терміном  до 06 липня 2017 року  …., склад сім’ї п’ять осіб, на жилу площу , за адресою вул…..
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом  обов’язків.
 
Міський голова                                                                                 С. І. Сухомлин


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове