Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 25
візитів сьогодні: 5543
візитів всього: 464484
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 15 березня 2016 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

               

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   15 березня  2016 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

(кім. 320)

 

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від_____№_____

Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками

 

Заслухавши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Степанченко Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками», виконком Корольовської районної ради м. Житомира відмічає, що з 1991 року ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво.

Райвиконком рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської районної державної адміністрації щодо узаконення права користування ділянками. Виконком співпрацює із створеними садово-городніми товариствами: спільно з головами товариств розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань, в приміщенні виконкому головами окремих товариств ведеться прийом, надається можливість для проведення загальних зборів тощо.

На городніх масивах, де не створені садово-городні товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться комісією по земельним питанням при райвиконкомі. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно») та Станішівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»).

Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.

Протягом року ведеться облік бажаючих отримати земельні ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Регулярно проводяться інвентаризації використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району, з числа вільних. Інвентаризація, проведена в 2015 році, виявила в середньому 71 необроблену городню ділянку, з них 12 – вільні. В 2014 році було виділено 19 ділянок, в 2015 році – 26 ділянок. 

  Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, виконком видає довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.

З метою продовження роботи по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

Інформацію про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками взяти до відома.

Заступнику голови ради Шевчук Ю.М., головному спеціалісту апарату виконкому Степанченко Г.В.:

Посилити контроль за використанням городніх ділянок на існуючих масивах та продовжувати роботу по забезпеченню мешканців Корольовського району ділянками під городництво і садівництво.

Надавати допомогу землекористувачам щодо узаконення їх права користування ділянками, сприяти створенню садово-городніх товариств (кооперативів).

Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 17.03.15 № 21 «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками».

Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                                                                                                     О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м.  ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від _____№_____
 м.Житомир

Про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира

Заслухавши і обговоривши інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира, виконавчий комітет відмічає, що сектором проводиться відповідна робота з питань дотримання суб’єктами господарювання району вимог законодавства про працю, створення безпечних та нешкідливих умов праці та забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.

Впродовж 2015 року на засіданні виконкому районної ради розглянуто питання щодо забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.

Сектором щомісячно забезпечувалася підготовка засідань тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На 13 її засіданнях впродовж 2015 року та з початку поточного року заслухано керівників 88 підприємств, що заборгували працівникам із заробітної плати та мають низький рівень оплати праці на підприємствах. За результатами цієї роботи 34 підприємства (75%) повністю розрахувалися із своїми працівниками по заробітній платі на загальну суму 2970,4 тис.грн., а керівники 9 підприємств підвищили рівень оплати праці. Поряд з тим, спеціалісти сектору приймали участь в роботі міської робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, за результатами роботи якої 159 підприємств та 141 підприємець переглянули оплату праці своїх працівників.

У звітному періоді за зверненнями громадян обстежено 2 підприємства  щодо додержання законодавства про працю, виявлено 6 порушень чинного законодавства про працю, які в подальшому були усунуті.

У 2015 році на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. №105 на сектор покладені повноваження щодо відшкодування витрат підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. Впродовж  року  компенсацію цих витрат отримали 98 підприємств району. Загальний обсяг фактичних витрат на виплату компенсації середнього заробітку 246-ти працівникам склав 9967,6 тис.грн.

Щомісячно вибірково здійснювалися вивчення щодо правильності складання підприємствами звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку. Завдяки цих заходів було повернуто до Держбюджету зайво нараховані кошти у сумі 59,2 тис.грн. Водночас, були виявлені, факти невідповідності розрахунку середньої заробітної плати на окремих підприємствах до Порядку обчислення середньої заробітної плати. Керівникам підприємств надані роз’яснення, працівникам здійснені відповідні перерахунки.

Водночас, проведено вивчення питання щодо дотримання керівниками 29 підприємств вимог статті 119 КЗпП України щодо збереження робочих місць за мобілізованими особами та встановлено випадок звільнення за власним бажанням працівника, який підлягав мобілізації. Після втручання спеціаліста сектору цього працівника поновлено на роботі та відновлено права щодо збереження робочого місця та середнього заробітку.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №185 від 08.04.2015 року сектором нараховувалась одноразова матеріальна допомога військовослужбовцям звільненим з військової строкової служби.

Враховуючи зазначене та з метою забезпечення соціального захисту працюючих громадян району виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

1. Інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира  взяти до відома.

2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

2.1. Забезпечити в межах своїх повноважень вивчення питання щодо дотримання на підприємствах району законодавства про працю та своєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці.

2.2. Здійснювати постійний облік заборгованості із заробітної плати на підприємствах району та стану її погашення за даними Головного управління Державної фіскальної служби в Житомирській області.

2.3. Щомісячно інформувати управління Держпраці у Житомирській області про виявлені факти порушення трудового законодавства суб’єктами господарювання району.

2.4. Здійснювати оперативне реагування на звернення громадян щодо несвоєчасної виплати заробітної плати, не дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших порушень чинного законодавства з праці.

2.5. Організувати постійну роз’яснювальну роботу серед керівників і фахівців суб’єктів господарювання  з питань трудових відносин,  укладання колективних договорів та їх повідомної реєстрації, оплати праці, дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, атестації робочих місць за умовами праці та інших норм трудового законодавства.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

Голова ради                                                                                                                      О.В. Соя

 

 

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від                           №

Про забезпечення мешканців

Корольовського району

м. Житомира садово-городніми ділянками

 

Заслухавши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Степанченко Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками», виконком Корольовської районної ради м. Житомира відмічає, що з 1991 року ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво.

Райвиконком рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської районної державної адміністрації щодо узаконення права користування ділянками. Виконком співпрацює із створеними садово-городніми товариствами: спільно з головами товариств розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань, в приміщенні виконкому головами окремих товариств ведеться прийом, надається можливість для проведення загальних зборів тощо.

На городніх масивах, де не створені садово-городні товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться комісією по земельним питанням при райвиконкомі. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно») та Станішівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»).

Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.

Протягом року ведеться облік бажаючих отримати земельні ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Регулярно проводяться інвентаризації використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району, з числа вільних. Інвентаризація, проведена в 2015 році, виявила в середньому 71 необроблену городню ділянку, з них 12 – вільні. В 2014 році було виділено 19 ділянок, в 2015 році – 26 ділянок. 

  Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, виконком видає довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.

З метою продовження роботи по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками взяти до відома.

  2. Заступнику голови ради Шевчук Ю.М., головному спеціалісту апарату виконкому Степанченко Г.В.:

    1. Посилити контроль за використанням городніх ділянок на існуючих масивах та продовжувати роботу по забезпеченню мешканців Корольовського району ділянками під городництво і садівництво.

    2. Надавати допомогу землекористувачам щодо узаконення їх права користування ділянками, сприяти створенню садово-городніх товариств (кооперативів).

  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 17.03.15 № 21 «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками».

  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М.

 

Голова ради                                                                                       О.В. Соя

 

                

 

 

 

 

УКРАЇНА

       КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

     м.  ЖИТОМИРА

 

     ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від _________________№_____________

м.Житомир

Про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира

        

           Заслухавши і обговоривши інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира, виконавчий комітет відмічає, що сектором проводиться відповідна робота з питань дотримання суб’єктами господарювання району вимог законодавства про працю, створення безпечних та нешкідливих умов праці та забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.

Впродовж 2015 року на засіданні виконкому районної ради розглянуто питання щодо забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.

Сектором щомісячно забезпечувалася підготовка засідань тимчасової районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На 13 її засіданнях впродовж 2015 року та з початку поточного року заслухано керівників 88 підприємств, що заборгували працівникам із заробітної плати та мають низький рівень оплати праці на підприємствах. За результатами цієї роботи 34 підприємства (75%) повністю розрахувалися із своїми працівниками по заробітній платі на загальну суму 2970,4 тис.грн., а керівники 9 підприємств підвищили рівень оплати праці. Поряд з тим, спеціалісти сектору приймали участь в роботі міської робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, за результатами роботи якої 159 підприємств та 141 підприємець переглянули оплату праці своїх працівників.

У звітному періоді за зверненнями громадян обстежено 2 підприємства  щодо додержання законодавства про працю, виявлено 6 порушень чинного законодавства про працю, які в подальшому були усунуті.

У 2015 році на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. №105 на сектор покладені повноваження щодо відшкодування витрат підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. Впродовж  року  компенсацію цих витрат отримали 98 підприємств району. Загальний обсяг фактичних витрат на виплату компенсації середнього заробітку 246-ти працівникам склав 9967,6 тис.грн.

Щомісячно вибірково здійснювалися вивчення щодо правильності складання підприємствами звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку. Завдяки цих заходів було повернуто до Держбюджету зайво нараховані кошти у сумі 59,2 тис.грн. Водночас, були виявлені, факти невідповідності розрахунку середньої заробітної плати на окремих підприємствах до Порядку обчислення середньої заробітної плати. Керівникам підприємств надані роз’яснення, працівникам здійснені відповідні перерахунки.

Водночас, проведено вивчення питання щодо дотримання керівниками 29 підприємств вимог статті 119 КЗпП України щодо збереження робочих місць за мобілізованими особами та встановлено випадок звільнення за власним бажанням працівника, який підлягав мобілізації. Після втручання спеціаліста сектору цього працівника поновлено на роботі та відновлено права щодо збереження робочого місця та середнього заробітку.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №185 від 08.04.2015 року сектором нараховувалась одноразова матеріальна допомога військовослужбовцям звільненим з військової строкової служби.

Враховуючи зазначене та з метою забезпечення соціального захисту працюючих громадян району виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

1. Інформацію завідувача сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради Борисюк А.С. про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира  взяти до відома.

2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

2.1. Забезпечити в межах своїх повноважень вивчення питання щодо дотримання на підприємствах району законодавства про працю та своєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці.

2.2. Здійснювати постійний облік заборгованості із заробітної плати на підприємствах району та стану її погашення за даними Головного управління Державної фіскальної служби в Житомирській області.

2.3. Щомісячно інформувати управління Держпраці у Житомирській області про виявлені факти порушення трудового законодавства суб’єктами господарювання району.

2.4. Здійснювати оперативне реагування на звернення громадян щодо несвоєчасної виплати заробітної плати, не дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та інших порушень чинного законодавства з праці.

2.5. Організувати постійну роз’яснювальну роботу серед керівників і фахівців суб’єктів господарювання  з питань трудових відносин,  укладання колективних договорів та їх повідомної реєстрації, оплати праці, дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, атестації робочих місць за умовами праці та інших норм трудового законодавства.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

Голова ради                                                                  О.В. Соя

                                                                                   

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Від _________________№___________

м.Житомир

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на ІІ квартал

2016 року

        

 

          Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на ІІ квартал 2016 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови  ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  15.12.15  № 111 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на І квартал 2016 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                    О.В.Соя

 

 

 

 

 

 

                        Додаток

                                                                                        до рішення виконавчого комітету

                                                                                        Корольовської районної ради

                                                                                        м.Житомира

                                                                                        від ___________ № ________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на ІІ  квартал  2016 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

№  пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі мате-ріалів

 

Доповідач

 

 

 

1.

19  квітня  2016 року

 

Про роботу районної комісії по розгляду і оформленню докумен-тів, постраждалих внаслідок Чорнобиль-ської катастрофи

 

 

 

Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому

 

 

 

 

 

21.03.16

 

 

13.04.16

 

 

Холоднюк Т.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 

 2.

Про виконання районного бюджету за І-й квартал 2016 року

 

Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчого комітету

21.03.16

13.04.16

Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

 

1.

17  травня   2016 року

 

Про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому м.Житомира

 

 

 

Чеховський П.М. –

керуючий справами виконкому

 

 

 

14.04.16

 

 

11.05.16

 

 

 

 

Шевчук А.С. – заступник начальни-ка управління – начальник відділу по справах інвалідів і побутового обслуго-вування пенсіонерів УПСЗН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

21 червня  2016 року

 

Про роботу організаційного відділу районної ради

 

 

 

 

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

 

 

 

20.05.16.

 

 

 

15.06.16

 

 

 

 

 

 

Козачук С.Л. – завідувач організаційного відділу

 

1.

Про санітарний стан та благоустрій району

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

 

20.05.16

15.06.16

Степанченко Г.В. – головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

         2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.

 

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

  1. Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

 

  1. Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

 

“-“-“-

  1. Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Проведення Дня відкритого листа  (за окремим планом щоквартально)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

 

  1. Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

 

 

Загальний відділ районної ради

  • адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

  • комісії по земельних питаннях (по потребі)

 

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

 

  • комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

 

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  • комісії по призначенню житлових   субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

 

Заступник голови ради, УПСЗН

  • координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції

 

  •  президії   організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

-    комісії з питань реструктуризації          заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

 

  • ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

 

  • комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

(щомісячно)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

  • комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • опікунської ради

     (щомісяця)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  1. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника      голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11.  Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят

 

Голова ради, заступник голови ради

 

 

 

Керуючий справами

виконкому                                                                                      П.М.Чеховський

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Від __________ № ___________

 

 

 

Про закріплення за підприємствами, організаціями, навчальними закладами  Корольовського району м. Житомира братських могил, пам’ятників та місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі

 

 

Відповідно до рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», пункту 3.2. частини 3 розділу 3 «Положення про постійні комісії Корольовської районної ради м. Житомира VІІ скликання», з метою залучення підприємств, організацій, навчальних закладів Корольовського району м. Житомира до впорядкування братських могил, пам’ятників та місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі, виконавчий комітет Корольовської районної ради м.Житомира 

 

ВИРІШИВ:

         

1. Закріпити за підприємствами, організаціями, навчальними закладами  Корольовського району м. Житомира братських могил, пам’ятників та місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі, згідно з додатком.

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира від 20.04.11 № 43 «Про закріплення за підприємствами, організаціями, установами пам’ятників та пам’ятних знаків, пов’язаних з подіями Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, розташованих на території Корольовського району м. Житомира і місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі».

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М. 

 

 

Голова ради                                                                            О.В.Соя

 

 

     

                                                                                                                           

 

Додаток

 

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

від ____________№ _____

ПЕРЕЛІК

підприємств, організацій, навчальних закладів Корольовського району м. Житомира, за якими закріплено братські могили, пам’ятники та місця поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі  

 

№ п/п

Назва підприємств, організацій, навчальних закладів району

 

Кількість могил Смолянському військовому кладовищі

Номери могил на Смолянському військовому кладовищі

1

2

3

4

  1.  

Комунальна установа «Центральна міська лікарня № 1» м. Житомира

5

1-5

  1.  

Євроголд Індестріз ЛТД, дочірнє підприємство

5

6-10

  1.  

Житомирська фабрика нетканих матеріалів «Тетерів», закрите акціонерне товариство

5

11-15

  1.  

 Житомирська філія «Укрвторкольормет», товариство з обмеженою відповідальністю

5

16-20

  1.  

Житомирський картонний комбінат, товариство з обмеженою відповідальністю

5

21-25

  1.  

Житомирська торгово-промислова палата

5

26-30

  1.  

Акріс Логістік, товариство з обмеженою відповідальністю

5

31-35

  1.  

Житомирська обласна друкарня, орендне підприємство

4

36-39

  1.  

Житомирське комунальне комерціалізоване підприємство «М’ясомолторг» Житомирської обласної ради

3

40-42

  1.  

Рибні промислові технології , товариство з обмеженою відповідальністю

4

43-46

  1.  

Грайф Флексіблс Україна, товариство з обмеженою відповідальністю

4

47-50

  1.  

Обербетон – Інвест, товариство з обмеженою відповідальністю

5

51-55

  1.  

Фешен Груп, товариство з обмеженою відповідальністю

5

56-60

  1.  

Комунальне підприємство «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №11» Житомирської міської ради

5

61-65

  1.  

 Модітал , дочірнє підприємство

4

66-69

  1.  

ЕМІ - Україна Лтд, товариство з обмеженою відповідальністю

4

70-73

  1.  

Завод «Будматеріали», відкрите акціонерне товариство

5

74-78

  1.  

ОНВІ, товариство з обмеженою відповідальністю

5

79-83

  1.  

Екотехнологія, товариство з обмеженою відповідальністю

5

84-88

  1.  

Державне комунальне підприємство «Фармацевтична фабрика»,   товариство з обмеженою відповідальністю

5

89-93

  1.  

Комунальне підприємство «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №13» Житомирської міської ради

5

94-98

  1.  

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30 м. Житомира

3

99-101

  1.  

Житомирський екологічний ліцей №24

3

102-104

  1.  

ОБІО, товариство з обмеженою відповідальністю

5

105-109

  1.  

Житомирголовпостач, відкрите акціонерне товариство

4

110-113

  1.  

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 м. Житомира

3

114-116

  1.  

Верстатуніверсалмаш, відкрите акціонерне товариство

5

117-121

  1.  

Житомирське комунальне книжково - газетне видавництво «Полісся» Житомирської обласної ради

5

122-126

  1.  

Автоцентр «АІС - Житомир»

5

127-131

  1.  

Житомирський завод металоконструкцій, товариство з обмеженою відповідальністю

5

132-136

  1.  

Виробничо – торгівельне підприємство «Бутон», товариство з обмеженою відповідальністю

5

137-141

  1.  

Житомир-ПАК, товариство з обмеженою відповідальністю

5

142-146

  1.  

Курола, товариство з обмеженою відповідальністю

5

147-151

  1.  

Ліцей № 25 ім. М. О. Щорса м. Житомира

3

152-154

  1.  

Житомирське музичне училище імені Віктора Косенка Житомирської обласної ради 

4

155-158

  1.  

Фабрика вікон «Океан», товариство з обмеженою відповідальністю

5

159-163

  1.  

Завод електротехнічних виробів «Елкон», приватне підприємство

5

164 - 169

  1.  

 Аларіт - Пром, товариство з обмеженою відповідальністю

5

169-173

  1.  

Житомирський державний університет імені Івана Франка

8

174-181

  1.  

Житомирський коледж культури і мистецтв імені Івана Огієнка

5

182-186

  1.  

Науково-виробниче підприємство «Промекс», приватне підприємство

3

187-189

  1.  

Житомирський національний агроекологічний університет

7

190-196

  1.  

Житомирський міський колегіум

3

197-199

  1.  

Енергопостачальна компанія «Житомиробленерго», публічне акціонерне товариство

5

200-204

  1.  

Вище професійне училище Житомирського державного технологічного університету

5

205-209

  1.  

Житомиргаз, публічне акціонерне товариство

5

210-214

  1.  

Виробничо-закупівельне підприємство «Хміль», відкрите акціонерне товариство

5

215-219

  1.  

Державний професійно-технічний навчальний заклад «Житомирський професійний технологічний ліцей»

4

220-223

  1.  

Державний професійно-технічний навчальний заклад «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну»

4

224-227

  1.  

Ліцей № 2 м. Житомира

2

228-229

  1.  

РЕК, товариство з обмеженою відповідальністю

5

230-234

  1.  

Екта-Пром, товариство з обмеженою відповідальністю

5

235-239

  1.  

Вібросепаратор, відкрите акціонерне товариство

5

240-244

  1.  

Комунальний вищий навчальний заклад «Житомирський інститут медсестринства»

5

245-249

  1.  

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

5

250-254

  1.  

Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради

5

255-259

  1.  

Житомирський район електричних мереж

5

260-264

  1.  

Житомирське автотранспортне підприємство 11854, відкрите акціонерне товариство

5

265-269

  1.  

Житомирський завод огороджувальних конструкцій, відкрите акціонерне товариство

5

270-274

  1.  

 Житомирський маслозавод — компанія «Рудь», публічне акціонерне товариство

10

275-284

  1.  

Комунальна установа «Центральна дитяча міська лікарня» м. Житомира 

5

285-289

  1.  

Житомирська загальноосвітня школа I–III ступенів № 10

2

290-291

  1.  

Житомирська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 22 ім. В. М. Кавуна

3

292-294

  1.  

Житомирська льняна мануфактура, товариство з обмеженою відповідальністю

5

295-299

  1.  

 Житомирська обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського

5

300-304

  1.  

Старокостянтинівський молочний завод, державне підприємство

5

305-309

  1.  

Житомирське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство

5

310-314

  1.  

Ліктрави, приватне акціонерне товариство

5

315-319

  1.  

Житомирське трамвайно-тролейбусне управління, комунальне підприємство

5

320-324

  1.  

Комунальне підприємство «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №3» Житомирської міської ради

5

325-329

  1.  

Комунальне підприємство «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №9» Житомирської міської ради

5

325-329

  1.  

Державна санітарно-епідеміологічна служба Житомирської області

5

335-339

  1.  

Житомирський лікеро-горілчаний завод, Державне підприємство

5

340-344

  1.  

Житомирська міська санітарно-епідеміологічна станція

5

345-349

  1.  

Житомирський м’ясокомбінат, відкрите акціонерне товариство

5

350-354

  1.  

Житомирська дирекція Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта»  

5

355-359

  1.  

Житомирський комбінат силікатних виробів, публічне акціонерне товариство

5

360-364

  1.  

Центр професійно-технічної освіти м. Житомира

5

365-369

  1.  

Біомедскло, відкрите акціонерне товариство

5

370-374

  1.  

Житомирський автомобільно - дорожній  коледж Національного транспортного університету

5

375-379

  1.  

Торгово – виробнича фірма «Мар’ян», товариство з обмеженою відповідальністю

5

380-384

  1.  

Жерок-Альфа, товариство з обмеженою відповідальністю

3

385-387

  1.  

Комунальне підприємство «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №16» Житомирської міської ради

5

388-392

  1.  

Житомирська гуманітарна гімназія №1

2

393-394

  1.  

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 м. Житомира

3

395-397

  1.  

Агро-Люкс, сільськогосподарське приватне підприємство

5

398-402

  1.  

БТК – Центр комплект, товариство з обмеженою відповідальністю

3

403-405

  1.  

Житомирська виробнича експериментально-налагоджувальна дільниця, відкрите акціонерне товариство

2

406-407

  1.  

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 ім. С. Ковальчука м. Житомира

3

408-410

  1.  

 Житомирська універсальна база, підприємство облспоживспілки

5

411-415

  1.  

Фаворит, акціонерне товариство закритого типу

10

416-425

  1.  

 Житомирська міська гуманітарна гімназія №23 ім. М.Й.Очерета

3

426-428

  1.  

Середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №20 м. Житомира з поглибленим вивченням французької мови

3

429-431

  1.  

КомЕнерго - Житомир, керуюча компанія, товариство з обмеженою відповідальністю

6

432-437

  1.  

Агробудіндустрія, товариство з обмеженою відповідальністю

5

438-442

  1.  

Житомирська обласна спілка споживчих товариств

5

443-447

  1.  

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30 м. Житомира

2

448-449

  1.  

М’ясо Полісся, товариство з обмеженою відповідальністю

1

450

  1.  

Фірма Віндзор, товариство з обмеженою відповідальністю

1

451

Керуючий справами виконкому                                           П.М.Чеховський

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове