Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 45
візитів сьогодні: 5536
візитів всього: 477474
Прогноз погоди
Написати звернення до Корольовської районної ради м. Житомира

Написати звернення до  Корольовської районної ради  м. Житомира

 

Шановнi вiдвiдувачi! "Громадська приймальня" - це перший крок до втiлення у життя концепцiї   "електронної влади", що вже сьогоднi є досить поширеною в країнах розвиненої демократії. У цьому роздiлi    Вам пропонується надiслати листа (електронне звернення) з питанням, що Вас турбує, або пропозицiю  до Корольовської районної ради (вiдповiдь Ви отримаєте на Ваш особистий e-mail).

Порядок розгляду у Корольовській  районній  раді м.Житомира  звернень громадян, які надходять електронною поштою на офіційний сайт: korradazt@ukr.net

1.Загальні положення. 

Порядок розгляду у Корольовській районній раді    звернень громадян, які надходять електронною поштою на офіційний сайт Корольовської районної ради м.Житомира (далі - Порядок) встановлює єдиний для всіх структурних підрозділів  Корольовської районної  ради порядок реєстрації, розгляду, та підготовки відповідей на зазначені звернення громадян.

2. Оформлення електронного звернення.

2.1.У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2.2. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

2.3. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь.

2.4.Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається

2.5. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідним роз’ясненням  не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

3. Реєстрація та розгляд звернень. 

3.1. Працівники загального відділу районної ради в день надходження звернення до відділу реєструють його у журналі.

3.2. Подальший розгляд звернень здійснюється відповідно до закону України «Про звернення громадян».

4. Терміни виконання 

4.1. Звернення передаються загальним  відділом   на розгляд голові районної ради чи  заступнику  голови ради, заступнику голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому  в день реєстрації звернення у відділі.

4.2. Звернення передаються загальним відділом виконавцям відповідно  до резолюцій керівництва Корольвської районної  ради та виконкому.   

4.3.Розгляд звернень та підготовка відповідей здійснюється у терміни визначені   Законом України «Про звернення громадян», якщо інше не передбачено в дорученні керівництва.  

5. Оформлення відповідей 

5.1. Відповіді на звернення готуються та візуються виконавцем,   керівником структурного підрозділу та передаються до  загального відділу районної ради.

5.2. Відповіді на звернення  передаються загальним відділом голові районної ради,  заступнику голови ради, заступнику голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому для прийняття рішення щодо відправки відповіді заявнику.

5.3. Відповідь, підписану керівництвом районної ради,   повертається до загального відділу, який в той же день направляє відповідь заявнику на зазначену електронну адресу.

6. Відповідальність посадових осіб за порушення термінів розгляду звернень. 

6.1. При розгляді звернень посадові особи, які беруть участь в процесі розгляду відповідного звернення, несуть відповідальність за порушення термінів розгляду звернень, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare