Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 32
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 477002
Прогноз погоди
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
 ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014  № 1106
 
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області;
1.2. Код за ЄДРПОУ: 04053625;
1.3. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2;
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35410001003334;
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Павленко Людмила Броніславівна – секретар комітету з конкурсних торгів тел. (0412) 48-12-09  з організаційних питань,  телефакс (0412) 48-12-04, bux@zt-rada.gov.ua; Дідківський Микола Васильович – начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та ЦЗН міської ради, тел.,телефакс (0412) 37-20-29 з технічних питань, 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: zt-rada.gov.ua
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: (код ДК 016:2010)  84.24.1.  Послуги  у сфері  громадського  порядку  та  громадської  безпеки  (забезпечення безпеки  життєдіяльності, благоустрою, законності та громадського порядку);
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника;
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: травень-грудень 2015 року.
5. Місце отримання документації конкурсних торгів:10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, каб.261.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): Не вимагається;
6.1. Розмір.
6.2. Вид.
6.3. Умови надання.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце. 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, каб.261;
7.2. Строк: 23 квітня 2015р. до 10 год.00хв.
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце. 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, каб.237.
8.2. Дата: 23 квітня 2015р.
8.3. Час:16 год.00хв.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
10. Додаткова інформація: більш детально в документації конкурсних торгів.

Голова комітету з конкурсних торгів                                                               П.Ю. Кудряшов                                             
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare