Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 167
візитів сьогодні: 5517
візитів всього: 464614
Прогноз погоди
Рішення 26 сесії VІ скликання Корольовської районної ради м.Житомира
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА                     
м. ЖИТОМИРА
 
Р І Ш Е Н Н Я
(Двадцять шоста  сесія  VІ скликання)
 
Від  30.01.15 № 161                                                   
Про районний бюджет на 
2015 рік
 
  На підставі ст. 143 Конституції України, статті 77 Бюджетного кодексу України, статті 41 Закону України  „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік”, рішення Житомирської обласної ради від 16.01.2015 № 1390  „Про обласний бюджет на 2015 рік”,  рішення Житомирської міської ради  від 29.01.2015 № 844 „Про міський бюджет на 2015 рік” та враховуючи рекомендації постійних комісій районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.  Визначити на 2015 рік:
- доходи районного бюджету  загального фонду у сумі  142 390 528 гривень 61 копійка згідно з додатком № 1 цього рішення;
- видатки районного бюджету загального фонду у сумі 142 390 528 гривень 61 копійка.
 
2. Затвердити  бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2015 рік  у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду 142 390 528 гривень 61 копійка  згідно з додатком № 2 цього рішення.
 
3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету  у сумі 5 000 гривень.
 
  4. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду  районного бюджету на 2015 рік  за їх економічною структурою:
• оплата праці працівників бюджетних установ;
• нарахування на заробітну плату;
• оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
• поточні трансферти населенню.
 
 5. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм у сумі  396 100 гривень згідно з додатком №3 до цього рішення.
 
 6. Головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити в  першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати;  на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються розпорядниками коштів.
Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожного розпорядника бюджетних коштів виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань. 
 
7. Надати право виконавчому комітету районної ради в разі необхідності в міжсесійний період упродовж 2015 року здійснювати перерозподіл: 
- субвенцій з державного та міського бюджетів;
- видатків головних розпорядників у межах затверджених призначень за погодженням з постійною комісією районної ради з питань планування, бюджету і фінансів з подальшим затвердженням на черговій сесії районної ради.
 
 8.  Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років голові  районної ради виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років. 
Поточне преміювання голови районної ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням голови районної ради, заступнику голови районної ради, заступнику голови районної ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
 
9.  Надати право голові районної ради:
? визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів районної ради ( відділів, управління) в межах загальної чисельності;
? встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги  заступнику голови ради та заступнику голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів районної ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу районної ради; 
? затверджувати штатні розписи виконавчих органів Корольовської районної ради.
10. Затвердити структуру виконавчих органів районної ради та загальну чисельність виконавчих органів районної ради в кількості 93,5 одиниць. Витрати на утримання виконавчих органів Корольовської районної ради проводити у межах 5 396 389 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення.
 
11. Установити, що пільги інвалідам по зору І-ІІ групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
  Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору І-ІІ групи та членам їх сімей, які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства І та ІІ групи або інвалідами І групи; особа, яка проживає разом з інвалідом І групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
 
12.  Додатки №1-4 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
13.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Корольовської районної ради  з питань планування, бюджету і фінансів                   ( голова - Заполовський С.А.).
 
 
Голова районної ради                                                        О. В.  Соя
 
 
                                                                                                              Додаток №1
                                                                                                           до рішення районної ради 
від  30.01.15 № 161
           
           
           
ДОХОДИ  РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ НА 2015 РІК
                                                                                                                    гривень
Код Назва доходів згідно з бюджетною класифікацією Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
Разом у т.ч. бюджет розвитку
1 2 3 4   5
40000000 Офіційні трансферти 142390528,61 0,00 0,00 142390528,61
41035000 Інші субвенції 6293821,00 0,00 0,00 6293821,00
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям  з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 100641000,00     100641000,00
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг  тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот 35368300,00     35368300,00
41030900 Субвенція з  державного  бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку, та інших передбачених законодавством пільг (крім  пільг  на одержання ліків,   зубопротезування,   оплату   електроенергії, природного і скрапленого газу на  побутові  потреби,  твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення,  квартирної плати (утримання будинків і споруд  та прибудинкових  територій),  вивезення  побутового сміття та рідких нечистот)  та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян  0,00   х 0,00
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 26900,00     26900,00
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"    60507,61     60507,61
                    Всього доходів 142390528,61 0,00 0,00 142390528,61
           
Заступник голови ради                                            М.М. Гриценко
 
 
                               
                                  Додаток 2
                                                                                                                                                                                                                                  до рішення районної ради
                          від 30.01.15 № 161
                                                                                                                                                                        до рішення сесії районної ради                    
                               
                                                                                                                                                                                                                                 
РОЗПОДІЛ
                                                                                                                           видатків районного бюджету на 2015 рік
                               
                              гривень
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК) Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КТКВК) Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (КФК) Найменування згідно з типовою відомчою/типовою програмною /тимчасовою класифікацією відатків та кредитування місцевого бюджету  Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
Всього  видатки споживання з них видатки розвитку Всього видатки споживання з них видатки розвитку з них
Оплата праці  комунальні послуги та енергоносії Оплата праці  Комунальні послуги та енерго-носії бюджет розвитку
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16=5+10
0300000     Виконавчий комітет Корольовської районної ради 1921590,00 1921590,00 1236215,00 144069,00   0,00           1921590,00
0310000     Виконавчий комітет Корольовської районної ради 1921590,00 1921590,00 1236215,00 144069,00   0,00       0,00 0,00 1921590,00
0310170 010116 0111 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів   1914665,00 1914665,00 1236215,00 144069,00               1914665,00
0318021 250203 0160 Проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 6925,00 6925,00                   6925,00
15000000     Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради 140051060,61 140051060,61 2090627,00 167157,00   0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 140051060,61
1510000     Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради 140051060,61 140051060,61 2090627,00 167157,00   0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 140051060,61
1510180 010116 0111 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення 3063846,00 3063846,00 2090627,00 167157,00   0,00       0,00 0,00 3063846,00
1511070 070303 0910 Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках ( у т.ч. сімейного типу та прийомних сім'ях)  60507,61 60507,61                   60507,61
      В тому числі субвенція з державного бюджету  60507,61 60507,61                   60507,61
1513010 090000   Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот   35368300,00 35368300,00                   35368300,00
      В тому числі субвенції з державного бюджету 35368300,00 35368300,00                   35368300,00
1513011 090201 1030 Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги  17900000,00 17900000,00                   17900000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 17900000,00 17900000,00                   17900000,00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1513012 090204
1030
4100000,00 4100000,00                   4100000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 4100000,00 4100000,00                   4100000,00
1513013 090207 1070 Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства)  дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на житлово- комунальні послуги 2790000,00 2790000,00                   2790000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 2790000,00 2790000,00                   2790000,00
1513015 090215 1070 Надання пільг багатодітним сім’ям на житлово-комунальні послуги 1910000,00 1910000,00                   1910000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 1910000,00 1910000,00                   1910000,00
1513016 090405 1060 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату  житлово-комунальних послуг 8480000,00 8480000,00                   8480000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 8480000,00 8480000,00                   8480000,00
1513017 090407 1060 Компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води 188300,00 188300,00                   188300,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 188300,00 188300,00                   188300,00
1513020     Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  26900,00 26900,00                   26900,00
      В тому числі субвенції з державного бюджету 26900,00 26900,00                   26900,00
1513021 090202 1030 Надання пільг ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу  18948,17 18948,17                   18948,17
      В тому числі субвенція з державного бюджету 18948,17 18948,17                   18948,17
1513023 090208 1070 Надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов"язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива  2000,00 2000,00                   2000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 2000,00 2000,00                   2000,00
1513026 090406 1060 Надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  5000,00 5000,00                   5000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 5000,00 5000,00                   5000,00
1513028 090414 1060 Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення 951,83 951,83                   951,83
      В тому числі субвенція з державного бюджету 951,83 951,83                   951,83
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1513040     Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям  100641000,00 100641000,00                   100641000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 100641000,00 100641000,00                   100641000,00
1513041 090302 1040 Надання допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами 930000,00 930000,00                   930000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 930000,00 930000,00                   930000,00
1513042 090303 1040 Надання допомоги на догляд за дитиною віком до 3-х років  998400,00 998400,00                   998400,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 998400,00 998400,00                   998400,00
1513043 090304 1040 Надання допомоги при народженні дитини 54000000,00 54000000,00                   54000000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 54000000,00 54000000,00                   54000000,00
1513044 090305 1040 Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування  3254000,00 3254000,00                   3254000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 3254000,00 3254000,00                   3254000,00
1513045 090306 1040 Надання допомоги на дітей одиноким матерям 9279000,00 9279000,00                   9279000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 9279000,00 9279000,00                   9279000,00
1513046 090307 1040 Надання тимчасової державної допомоги дітям 1214500,00 1214500,00                   1214500,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 1214500,00 1214500,00                   1214500,00
1513047 090308 1040 Надання допомоги при усиновленні дитини 200000,00 200000,00                   200000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 200000,00 200000,00                   200000,00
1513048 090401 1040 Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям   7224000,00 7224000,00                   7224000,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 7224000,00 7224000,00                   7224000,00
1513080 090413 1010 Надання допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 2393700,00 2393700,00                   2393700,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 2393700,00 2393700,00                   2393700,00
1513049 091300 1010 Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 21147400,00 21147400,00                   21147400,00
      В тому числі субвенція з державного бюджету 21147400,00 2147400,00                   21147400,00
1513400 090412 1090 Інші видатки на соціальний захист населення в т.ч.: 6600,00 6600,00                   6600,00
1513401 090412 1090  придбання твердого палива 6600,00 6600,00                   6600,00
1513180     Надання соціальних гарантій інваладам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги 494407,00 494407,00                   494407,00
1513181 091205 1010 Забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування, потребують сторонньої допомоги фізичними особами 494407,00 494407,00                   494407,00
1513190 091207 1060 Надання пільг населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу  344500,00 344500,00                   344500,00
1513200     Соціальний захист ветеранів війни та праці 45000,00 45000,00                   45000,00
1513202 091209 1030 Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість 45000,00 45000,00                   45000,00
7500000     Фінансовий відділ Корольовської районної ради 417878,00 417878,00 239691,00 83687,00               417878,00
7510000     Фінансовий відділ Корольовської районної ради 417878,00 417878,00 239691,00 83687,00               417878,00
7510180 010116 0111 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення 417878,00 417878,00 239691,00 83687,00               417878,00
      ВСЬОГО 142390528,61 142390528,61 3566533,00 394913,00   0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 142390528,61
                               
                               
                                                                    Заступник голови ради                                                                                                                                        М.М. Гриценко                
 

 

   
          Додаток № 3
до рішення районної ради
від 30.01.15 № 161
 
Перелік місцевих (регіональних) програм, які фінансуватимуться за рахунок коштів
районного бюджету  у 2015 році
 
              гривень  
Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету Код тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування
згідно з типовою відомчою/типовою програмною/тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
Найменування програми Загальний фонд Спеціальний фонд Разом загальний та спеціальний фонди  
1500000     Управління праці та соціального захисту населення    396 100,0 0,0 396 100,0  
1510000     Управління праці та соціального захисту населення    396 100,0 0,0 396 100,0  
1513400 090412 1090 Інші видатки на соціальний захист населення в т.ч: Программа соціального захисту населення Корольовського району на 2014-2015 роки 6 600,0   6 600,0  
1513401 090412 1090 Придбання твердого палива  Программа соціального захисту населення Корольовського району на 2014-2015 роки 6 600,0   6 600,0  
1513190 091207 1060 Надання пільг, що надаються населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ) на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу  Программа соціального захисту населення Корольовського району на 2014-2015 роки 344 500,0   344 500,0  
1513200     Соціальний захист ветеранів війни та праці   45 000,0   45 000,0  
1513202 091209 1030 Надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість Программа соціального захисту населення Корольовського району на 2014-2015 роки 45 000,0   45 000,0  
                 
      Всього    396 100,0 0,0 396 100,0  
                 
   
   
   
                 
                          Заступник голови ради                          М. М. Гриценко        

 

 

Додаток № 4

до рішення районної ради

від 30.01.15 № 161

 

СТРУКТУРА ТА ВИДАТКИ НА

УТРИМАННЯ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ

КОРОЛЬОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

НА 2015 РІК

                                                                         

п/п

 

Чисельність одиниць

 

Всього видатків

гривень

 

в т.ч. на оплату праці

гривень

1

Апарат ради та виконкому

 

 

26,5

 

1 633 714,00

  

 1 041 974,00

 

2

Управління праці та соціального захисту населення

 

56

 

3 063 846,00

 

2 090 627,00

3

Фінансовий відділ районної ради

 

6

 

417878,00

 

 

239 691,00

 

4.

Відділ ведення Державного реєстру виборців

 

5

 

280 951,00

 

194 241,00

 

 

ВСЬОГО

 

93,5

 

5 396 389,00

 

3 566 533,00

 

 

Заступник  голови ради                                          М.М. Гриценко

 

 

 УКРАЇНА
                          КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА                                
м. ЖИТОМИРА
 
Р І Ш Е Н Н Я
(Двадцять шоста сесія VІ скликання)
 
 
Від  30.01.14 № 162                                                                         
Про затвердження звіту 
про виконання  районного  
бюджету за  2014 рік
 
Відповідно до пункту 4  статті 80 Бюджетного кодексу України, статті 41  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та  враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 2014 рік з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 123 385 831 гривня 18 копійок та спеціального фонду в сумі 68 488 гривень,  по видатках загального фонду в сумі 123 385 131  гривня 18 копійок, спеціального фонду в сумі 68 488 гривень  згідно з додатком.
 
 
 
Голова ради                                                          О. В. Соя
 
 
 
                                                                                                                                                                                     Додаток   
                                                                                                                                                            до  рішення районної ради
                                                                                                                                                           від____________ № ______ від 30.01.14 № 162  
                                                З В І Т
                     про виконання районного бюджету за  2014 рік                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                   грн.                                                                                                                                                              
Код        
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Д О Х О Д И               
  Залишок коштів на початок року 6513,00   6513,00
20000000 Неподаткові надходження 1700,00 0,00 1700,00
21081100 Надходження адміністративних штрафів, що накладаються  виконавчими органами відповідних рад, або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями 1700,00   1700,00
24060300 Інші неподаткові надходження     0,00
25010300 Власні надходження бюджетних установ     0,00
40000000 Офіційні трансферти 123384131,18 68488,00 123452619,18
41035000 Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою 5850332,67 68488,00 5918820,67
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям  з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  98631783,62   98631783,62
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот 18144182,74   18144182,74
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 20978,37   20978,37
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"    736853,78   736853,78
  ВСЬОГО ДОХОДІВ: 123385831,18 68488,00 123454319,18
1 2 3 4 5
ВИДАТКИ
010116 Органи місцевого самоврядуваня 5092223,29 68488,00 5160711,29
070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)  736853,78   736853,78
090201 Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій  або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги 9391835,24   9391835,24
090202 Пільги ветеранам війни, дітям війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають  особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу 10687,10   10687,10
090203 Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам, які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які  мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами     0,00
090204
  2198897,29   2198897,29
090207 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на житлово- комунальні послуги 1640735,14   1640735,14
090208 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на придбання твердого палива 1086,76   1086,76
090215 Пільги багатодітним сім'ям на житлово-комунальні послуги 872091,99   872091,99
090302 Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами 720592,33   720592,33
090303 Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років  7898210,28   7898210,28
090304 Одноразова допомога при народженні дитини 53710211,79   53710211,79
090305 Допомога на дітей, які перебувають під опікою 2826910,36   2826910,36
090306 Допомога на дітей одиноким матерям 8046112,39   8046112,39
090307 Тимчасова державна допомога дітям 1053772,46   1053772,46
090308 Допомога при усиновлені дитини 197688,38   197688,38
090401 Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім‘ям 5356910,42   5356910,42
090405 Додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату ЖКП 4036505,08   4036505,08
090406 Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкогопічного побутового палива і скрапленого газу 2406,53   2406,53
090407 Компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води 4118,00   4118,00
090412 Інші видатки на соціальний захист населення 5175,60   5175,60
090414 Компенсація особам,які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення 6797,98   6797,98
091205 Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  442440,69   442440,69
091207 Пільги інвалідам по зору 260000,00   260000,00
091209 Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів 44922,70   44922,70
091300 Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 18821375,21   18821375,21
250404 Інші видатки  6570,39   6570,39
  Залишок коштів на кінець року 7213,00   7213,00
  РАЗОМ ВИДАТКІВ 123385131,18 68488,00 123453619,18
         
Заступник голови ради                                                                                       М. М. Гриценко                                                 
 
 
      
 
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
 
Р І Ш Е Н Н Я
(Двадцять шоста сесія VI скликання)
 
 
Від  30.01.15 № 163
м. Житомир
   Про  затвердження  фінансового 
  забезпечення    Програми 
  соціального захисту населення
  Корольовського району на   
  2015 рік
 
  
 
З метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, враховуючи рекомендації постійних комісій та відповідно до статей 34,41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада 
 
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити фінансове забезпечення Програми соціального захисту населення Корольовського району на 2015 рік згідно з додатком.  
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М. М та постійну комісію районної ради з питань соціального захисту населення (Максимчук С. С.).
 
 
Голова ради                                                                                          О. В. Соя
 
 
Додаток
до рішення районної ради
від 30.01.15 № 163

 

Фінансове забезпечення програми

соціального захисту населення Корольовського району на 2015 рік

з/п

КФК

Назва соціальної програми

Затверджено на 2015 рік, грн.

1.

Організація соціального захисту населення

1.1

090412

Забезпечення твердим паливом (відходами деревообробного виробництва)

     6 600,00

1.2

091205

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, нездатним до самообслуговування

 494 407,00

1.3

091207

Пільги інвалідам по зору

344 500,00

2.

Забезпечення соціальних гарантій особам, які мають право на пільги

 

 

2.1

090201,

090204,

090207,

090215

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг особам, що передбачено Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік»

 

 26 700 000,00

 

 

2.2

 

 

090202,

090208

Пільги на тверде паливо і скраплений газ

в тому числі:

- ветеранам війни та праці;

- постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС;

20 948,17

 

18 948,17

 2 000,00

2.3

090414

Компенсація особам, які відповідно до ст.43 та 48 Гірничого Закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають в будинках з централізованим опаленням

951,83

 

3

Надання різних видів державної соціальної допомоги

3.1

 

 

 

 

3.2

 

 

090405

090406

 

090407

Субсидії

в тому числі:

- на житлово-комунальні послуги

- на придбання твердого палива і скрапленого газу

Компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води

8 485 000,00

 

8 480 000,00

      5 000,00

 

188 300,00

3.3

 

 

 

 

3.4

090302-

090308,

090401,

091300

090413

070303

 

 

Різні види державної соціальної допомоги

 

 

Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)

 

100 641 000,00

 

 

 

       60 507,61

 

4

 

Соціальний захист ветеранів війни та праці

 

4.1

091209

Фінансова підтримка Корольовської районної організації ветеранів України

       20 000,00

 

4.2

091209

Фінансова підтримка Товариства інвалідів Корольовського району

       25 000,00

 

 

Разом:

136 987 214,61

 

 

Заступник голови ради                                                                  М. М. Гриценко

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
 
Р І Ш Е Н Н Я
                                     (Двадцять шоста сесія VІ скликання)                                        
 
Від 30.01.15 № 164
м.Житомир
Про затвердження програми 
загальнорайонних заходів 
на 2015 рік
 
 
З метою відзначення загальнодержавних свят, ювілеїв юридичних осіб, громадян, підготовки до видання третьої частини «Книги Пам’яті України. Переможці. Житомирська область», та на виконання Положення «Про Почесну грамоту, Грамоту, Подяку, цінний подарунок Корольовської районної ради м. Житомира», відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  районна  рада:
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити  програму загальнорайонних заходів на 2015 рік згідно з додатком.
2. Фінансовому відділу Корольовської районної ради (Когут А.В.) профінансувати витрати на виконання програми при виділенні коштів до районного бюджету.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М. та на постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету і фінансів (Заполовський С.А.)
 
 
 
 
 
Голова ради      О.В. Соя
 
Додаток
до рішення Корольовської районної ради
від 30.01.14 № 164
 
 
ПРОГРАМА
загальнорайонних заходів на 2015 рік
 
Для забезпечення проведення в Корольовському районі м. Житомира заходів щодо відзначення загальнодержавних та професійних свят, ювілеїв відповідно до Положення про Почесну Грамоту, Грамоту, Подяку, цінний подарунок Корольовської районної ради м. Житомира
 
Найменування заходу Сума
(грн.)
РОЗДІЛ   I
Відзначення кращих працівників підприємств, організацій, установ, депутатів райради з нагоди професійних свят, ювілеїв та визначних дат в тому числі:
12 січня – День народження С.П. Корольова
14 січня – День визволення Житомирської області від німецько-фашистських  загарбників
22 січня – День соборності України
15 лютого – День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
8 березня – Міжнародний жіночий день
13 березня – День Національної гвардії України
15 березня – День працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення
25 березня – День служби безпеки України
11 квітня – Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів
12 квітня – День працівників ракетно-космічної галузі України; Всесвітній день авіації і Космонавтики
14 квітня – День ДАІ МВС України
18 квітня – День довкілля
26 квітня – День Чорнобильської трагедії
9 травня – День Перемоги
10 травня – День Матері
15 травня – Міжнародний день сім’ї
20 травня – День банківських працівників України
28 травня – День прикордонника
29 травня – Міжнародний день миротворців ООН
31 травня –День хіміка
1 червня – Міжнародний день захисту дітей
5 червня – Всесвітній день охорони навколишнього середовища
6 червня – День журналіста
8 червня – День працівників легкої промисловості в Україні
21 червня – День медичного працівника
22 червня – День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні. Початок Великої Вітчизняної війни
28 червня – День Конституції України
2 липня – День працівника державної податкової служби України
16 липня – День бухгалтера
26 липня – День працівника торгівлі
9 серпня – День будівельника
23 серпня – День Державного Прапора України
24 серпня – День Незалежності України
1 вересня – День знань
6 вересня – День підприємця
12 вересня – День міста Житомира
22 вересня – День партизанської слави
1 жовтня – День ветерана. Міжнародний день громадян похилого віку. Міжнародний день музики
4 жовтня – Всесвітній день вчителя, день працівників освіти
8 жовтня – День юриста
9 жовтня – Всесвітній день пошти
11 жовтня – День художника
14 жовтня – День українського козацтва, День захисника України
18 жовтня – День харчової промисловості
25 жовтня – День автомобіліста. День машинобудівника
28 жовтня – День визволення України від німецько-фашистських загарбників
1 листопада – День працівників соціальної сфери
4 листопада – День залізничника
16 листопада – День працівників радіо, телебачення та зв’язку
21 листопада – День Гідності та Свободи
28 листопада – День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій в Україні
1 грудня – День працівників прокуратури
3 грудня – Всесвітній день інвалідів
6 грудня – День Збройних сил України
7 грудня – День місцевого самоврядування
14 грудня – День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції
15 грудня – День працівників суду
20 грудня – День міліції
22 грудня – Заснування Корольовського району м. Житомира
22 грудня – День енергетика
24 грудня – День працівників архівних установ
31 грудня – День визволення м. Житомира від німецько-фашистських загарбників За рахунок коштів районного бюджету (при виділенні)
 
 
РОЗДІЛ ІІ
Підготовка до видання третьої частини «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» на 2015 рік.
 
1. Продовжити пошукову роботу із складання поіменних списків воїнів-фронтовиків, збирання розповідей ветеранів війни, родичів та бойових друзів померлих фронтовиків, підготовки редакційних статей про особистий внесок ветеранів війни у відбудову міста у повоєнні роки, відповідно до Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні у 1941-1945 роках», Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 713/2002 «Про історико-меморіальний серіал «Книга Пам’яті України», розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 12.02.09 № 42 «Про посилення організаційної роботи з видання «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область», рекомендації обласної редколегії «Книга Пам’яті України» від 20.02.09 №917-20/5-0/11, рішення сесії Житомирської обласної ради від 19.11.13 № 1017 «Про обласну Програму з видання серії «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» на 2014-2015 роки».
 
2. Проаналізувати та обговорити на засіданні районної комісії по підготовці до видання «Книга Пам’яті України» результати роботи комісії у 2014 році та визначити основні завдання роботи комісії у 2015 році.
 
3. Продовжити роботу з навчальними закладами, первинними ветеранськими організаціями Корольовського району по обстеженню і анкетуванню учасників бойових дій за списками Житомирського об’єднаного міського військового комісаріату, управління Пенсійного фонду України у м. Житомирі Житомирської області.
 
4. Членам комісії використовувати додаткові джерела щодо поповнення списків учасників бойових дій (живих і померлих) шляхом виявлення їх із бесід з жителями міста, живими учасниками бойових дій.
 
5. Продовжити роботу по систематизації архівних даних підприємств, організацій, установ, навчальних закладів про учасників бойових дій, які повернулися з війни та складанню на них анкет, включення до списку.
 
6. Відповідно встановленої форми подавати додаткові списки до обласного пошуково-видавничого агентства «Книга Пам’яті України».
 
7. Здійснити передачу видань обласної «Книга Пам’яті України. Переможці. Житомирська область» бібліотекам, культурно-просвітнім закладам, ветеранським організаціям району.
 
 
Заступник голови ради                                                                                 М.М. Гриценко
 
 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

(Двадцять шоста сесія VІ скликання)

 

Від 30.01.15 № 165

м.Житомир

Про затвердження програми

правової освіти населення

Корольовського району

м.Житомира  на 2015 рік

 

                Відповідно до  Указу Президента України від 18.10.01 №992/2001 «Про Національну  програму правової освіти населення», Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  рішення Корольовської районної ради від 30.12.10. № 22 «Про затвердження Програми стратегії розвитку правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2011-2015 роки» та з метою підвищення рівня правової культури населення Корольовського району м.Житомира,  районна  рада  

 

ВИРІШИЛА:

 

                1.Затвердити програму правової освіти населення Корольовського району м.Житомира на 2015 рік згідно з додатком.

                2.Фінансовому  відділу Корольовської районної ради  (Когута А.В.) профінансувати  витрати на виконання програми при виділенні коштів до районного  бюджету.

                3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М. та постійну комісію з питань законності та правопорядку районної ради  (Полонець М.Й.).

 

 

 

 

Голова ради                                                                                                 О.В. Соя

 

 

Додаток

до рішення районної ради

від 30.01.15 № 165

 

 

П Р О Г Р А М А

правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2015 рік

 

 

І. Загальні положення

                Становлення України як демократичної, правової держави, формування засад громадянського суспільства зумовлюють необхідність підвищення рівня правової освіти населення.

Правова освіта населення складає комплекс інформаційних, дорадчо-консультативних, виховних та навчальних заходів, спрямованих на забезпечення певного обсягу правових знань, навичок, інформаційних матеріалів, необхідних громадянам для вирішення питань життєзабезпечення, захисту прав і свобод гарантованих Конституцією України та іншими законодавчими актами.

                У сфері правової освіти громадянам гарантується знання своїх прав і свобод та вільний доступ до інформаційних джерел правової інформації.

                Метою правової освіти населення є розвиток їх правосвідомості, подолання правового нігілізму, задоволення потреб у правовій інформації, залучення до участі у подальшій розбудові демократичної правової держави, профілактика правопорушень, забезпечення вільного і всебічного розвитку особистості.

 

ІІ. Основні заходи щодо реалізації програми

               

                1. Організувати зустрічі з мешканцями району з питань соціально-правової політики держави та про стан законності і правопорядку, забезпечення прав і свобод людини.

                  

                                                                                Щоквартально.

                                                                                КП «ВЖРЕП», управління праці

                                                                                та соціального захисту

                                                                                населення районної ради,

                                                                                районна МКМР з правової

                                                                                освіти населення,

                                                                                Житомирський МВ УМВС

      України в Житомирській області

      (за згодою)

              

 

 

                2. Організовувати виступи у засобах масової інформації з актуальних правових питань, приділивши особливу увагу роз'ясненню актів законодавства щодо захисту прав та свобод людини та громадянина.

 

                                                                                                                Постійно.

                                                                                                                      Управління праці та соціального                                                                                                              захисту населення районної  

                                                                               ради, відділи районної  ради,

                                                                               районна МКРМ з правової

                                                                               освіти населення                                                                                      

                3. Забезпечувати надання в межах своєї компетенції безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення через громадську приймальню районної ради.

Постійно.                                                                                  Управління праці та соціального

захисту населення районної    ради, відділи районної ради,                                                  

                                                                                 районна   МКРМ з правової                                                 

                                                                                                                             освіти  населення.

 

                                                                                 

 

                4. Залучати до проведення правової дорадчо-консультативної роботи з населенням кваліфікованих фахівців у галузі права, вчених, юристів.

 

                                                                                  Постійно.

                                                                                  Районна МКМР з правової

                                                                                  освіти населення,

                                                                                  Житомирське міське

                                                                                  управління юстиції

                                                                                  (за згодою)

               

                5. Проводити серед молоді конкурси на краще володіння правовими знаннями та сприяти діяльності молодіжних правових клубів.

 

                                                                                                                               2 рази на рік.

                                                                                                                               Районна МКМР з правової

                                                                                                                               освіти населення,                                                                                                                                          міський центр соціальних

служб для сім’ї, дітей   та молоді

                                                                                                                               (за згодою)

    

 

 

 

                6. Організовувати проведення «круглих столів» з правової освіти серед студентської молоді у вищих професійно-технічних училищах, ліцеях, розташованих в районі.

 

                                                                                                                        2 рази на рік.

                                                                                                                        Районна МКМР з правової

освіти населення,                                                                                                                                                          Житомирське міське управління

                                                                              юстиції (за згодою), міський

центр соціальних служб для                                                сім’ї,  дітей  та  молоді

                                                                                                                             (за згодою)

                                                                                                                                            

                7. Організовувати зустрічі, бесіди з правової освіти для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування..

 

                                                                                                                             Щоквартально.

                                                                                                                             Районна МКМР з правової

                                                                                 освіти населення,

                                                                                 міський центр соціальних

                                                                                 служб для сім’ї, дітей та молоді

                                                                                 (за згодою)

 

 

 

Заступник  голови  ради                                                                  М.М.Гриценко

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
 
РІШЕННЯ
(Двадцять шоста сесія VI скликання)
 
Від 30.01.15 № 166
м. Житомир
Про затвердження списку
присяжних для кримінального 
провадження у Корольовському
районному суді м. Житомира
 
 
Розглянувши подання Територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області від 01.12.14 № 2098/14-вих, враховуючи рекомендації постійних комісій Корольовської районної ради та відповідно до ст. 58-1, 59 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити список присяжних для кримінального провадження у Корольовському районному суді м. Житомира згідно з додатком.
2. Направити Територіальному управлінню Державної судової адміністрації України в Житомирській області список присяжних для кримінального провадження у Корольовському районному суді м. Житомира.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М. та постійну комісію Корольовської районної ради з питань законності та правопорядку (голова – Полонець М.Й.).
 
 
Голова ради                                                                                                     О.В. Соя
 
 

Додаток

до рішення Корольовської

районної ради

 

від 30.01.15 № 166
 

 

СПИСОК

присяжних для кримінального провадження у Корольовському районному суді м. Житомира

 

з/п

П.І.Б.

Дата

народження

Рід занять

Місце проживання

1

2

3

4

5

1.        

Блажкевич Ольга Михайлівна

08.11.1970

ПАТ «Житомирський маслозавод», начальник юридичного відділу

м. Житомир, вул. Гоголівська, 94, кв. 31, т. 42-29-30

2.        

Висовень Ольга Вікторівна

12.04.1970

Житомирський міський колегіум, вчитель

м. Житомир, вул. Київська, 52,

кв. 6,

м. (096)982-63-33

3.        

Волкова Оксана Анатоліївна

18.03.1975

ДП «Євроголд Індестріз ЛТД», бухгалтер

м. Житомир, вул. Леваневського, 27, кв. 2,

м. (067)194-64-17

4.        

Гончаренко Валентин Миколайович

12.06.1956

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, завідувач відділенням

м. Житомир, вул.

1-го Травня, 17, кв. 42, т. 37-15-11

5.        

Гордійчук Людмила Володимирівна

11.07.1964

КУ ЦМЛ № 1, поліклініка № 1, лікар акушер-гінеколог

м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 30, кв. 16,

м.(067)410-01-29

6.        

Дзядевич Наталія Володимирівна

26.08.1978

Житомирська гуманітарна гімназія № 1, заступник директора

м. Житомир, вул. Вокзальна, 10, кв. 70, т. 41-42-44

7.        

Закревська Наталія Анатоліївна

01.01.1973

Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30, вчитель

м. Житомир, вул.. Вітрука, 29, кв. 94,

м. (098)229-94-17

8.        

Зацерковна Наталія Жанівна

18.08.1961

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, викладач

м. Житомир, І пров. Київський, 5, кв. 2, т. 51-20-82

9.        

Ковальчук Олена Борисівна

10.04.1978

Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22, вчитель

м. Житомир, вул. Гоголівська, 65,

т. 41-27-74

10.    

Костюченко Ілля Святославович

11.08.1975

Центр професійно-технічної освіти м. Житомира, технік-наглядач

м. Житомир, вул. Шевченка, 24,

кв. 19,

м. (067)974-17-90

11.    

Красуцький Ігор Йосипович

26.01.1971

ПАТ «Житомиргаз», начальник відділу супроводження клієнтів-юридичних осіб

м. Житомир, майдан Мистецькі Ворота, 4, кв. 24

м. (098)426-51-19

12.    

Курна Надія

Михайлівна

18.09.1960

ПрАТ «Фаворит Компані», головний бухгалтер

м. Житомир, вул. Черняхівського, 1, кв. 12

м. (050) 463-54-43

13.    

Левчук Віктор Антонович

08.02.1961

ПАТ «Житомирське АТП-11854», токар

м. Житомир, вул.. Корольова, 107, кв. 1, т. 33-33-76,

м. (097)029-89-13

14.    

Марко Юлія Франківна

16.01.1973

Житомирський центр розвитку дитини № 55, завідувач

м. Житомир, І пров. Мануїльського, 16, кв. 2,

м. (067)963-40-59

15.    

Махновська Ірина Романівна

12.09.1968

КВНЗ «Житомирський інститут медсестринства», методист

м. Житомир, вул. Київська, 60,

кв. 3,

м. (068)218-78-72

16.    

Новик Валерій Анатолійович

26.08.1959

Житомирський державний університет ім. І.Франка, старший викладач

м. Житомир, вул. Вітрука,32, кв. 76,

м. (097)677-69-34

17.    

Новіков Ігор

Адамович

12.10.1961

Ліцей №25 ім. М.О.Щорса м. Житомир, заступник директора з АГЧ

м. Житомир, вул. Київська, 16, кв. 22, т. 47-32-01,

м. (063)655-32-51

18.    

Новіцька Інеса

Василівна

26.01.1978

Житомирський державний університет ім. І.Франка, завідувач відділу аспірантури та докторантури

м. Житомир, вул. Шевченка, 35-а, кв. 17, т. 43-13-39,

м. (097)705-93-45

19.    

Пустовойт Ольга Володимирівна

10.05.1964

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта», начальник відділу економіки

м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 87, кв. 48,

м.(067)412-35-86

20.    

Романчик Тетяна Іванівна

05.05.1978

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 ім. С.Ковальчука м. Житомира, соціальний педагог

м. Житомир, вул. Шевченка, 83, кв. 15, т. 39-50-91,

м. (097)786-79-02

21.    

Соколовська Тетяна Володимирівна

20.08.1967

КУ ЦМЛ № 1, поліклініка № 2, старша медична сестра

м. Житомир, вул. Корольова, 134, кв. 18, т. 55-42-04

22.    

Умінський Олександр Вікторович

04.04.1972

ПАТ «Житомиргаз», провідний фахівець з управління проектами

м. Житомир, І пров. Київський, 25, кв. 9,

м. (067)410-35-78

 

23.    

Фалко Галина

Іванівна

22.03.1958

Виконавчий комітет Корольовської районної ради, інспектор по роботі з ветеранами

м. Житомир, вул. Київська, 72,

кв. 56,

м. (097)353-88-97

24.    

Федорець Галина Василівна

05.05.1962

КВНЗ «Житомирський інститут медсестринства», викладач

м. Житомир, проїзд Академіка Тутковського, 12, кв. 40, т. 41-06-41,

м. (093)600-97-03

25.    

Чижевський Ігор Павлович

01.05.1961

ПАТ «Житомирський маслозавод», начальник служби безпеки

м. Житомир, вул. Київська, 108, кв. 34,

м. (067)410-10-95

26.    

Чмут Лариса Миколаївна

25.11.1973

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 ім. С.Ковальчука м. Житомира, вчитель

м. Житомир, вул. Бориса Тена, 102, кв. 115, т.33-36-41,

м. (098)238-36-08

27.    

Чудінов Володимир Павлович

23.04.1974

ДП «Євроголд Індестріз ЛТД», заступник начальника з виробництва

м. Житомир, вул. Космонавтів, 22,

кв. 92,

м. (067)586-13-45

28.    

Шепель Лілія

Йосипівна

29.03.1974

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта», начальник відділу обліку, підготовки, аналізу та руху кадрів

м. Житомир, вул. Гоголівська, 15, кв. 236,

м. (067)412-36-10

29.    

Шиманська Катерина Миколаївна

14.03.1973

ДНЗ «Житомирське вище професійне технологічне училище», бібліотекар

м. Житомир, пров. Крутий, 6, кв. 4,

м. (098)409-92-67

30.    

Ясинецька Тетяна Петрівна

03.07.1977

КП «ВЖРЕП № 11», юрист

м. Житомир, вул. О. Байка, 24,

т. 37-25-58

 

 

 

Заступник голови ради                                                                     М.М. Гриценко

 

 

 

 

 
 

УКРАЇНА

 

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

   Р І Ш Е Н Н Я                                       

     (Двадцять шоста сесія VІ скликання)

 

Від 30.01.15 № 167

 

 
 

                 

 


Про  виконання  плану  роботи Корольовської  районної   ради м. Житомира за друге півріччя 2014 року

 

 

          Заслухавши інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання за друге півріччя 2014 року, відповідно до ст.41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

ВИРІШИЛА:          

  

          1. Інформацію про виконання плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання за друге півріччя 2014 року взяти до відома.

 

          2.  Рішення районної ради від 20.05.14 № 144 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира на друге півріччя 2014 року» з контролю зняти як таке, що виконано.

 

 

Голова ради                                                                                     О.В.Соя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання плану роботи Корольовської районної ради

за друге півріччя 2014 року

 

          Впродовж другого півріччя 2014 року діяльність Корольовської районної ради та її виконавчих органів здійснювалася відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про статус депутатів місцевих рад», рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м.Житомирі та їх виконавчих органів» і була спрямована на вирішення актуальних потреб територіальної громади району, сприяння вирішенню економічних і соціальних питань. 

          У зазначений період головою районної ради, депутатами та працівниками виконавчих органів районної ради особлива увага приділялася підготовці та проведенню сесій районної ради. За звітний період відбулося три пленарних  засідання, на яких розглянуто 20 питань, прийнято 16 рішень.

 

          Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», 23 вересня 2014 року у залі засідань Корольовської районної ради відбулося пленарне засідання чергової двадцять третьої сесії районної ради.

До порядку денного було включено десять питань, основне – «Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради».

На пленарному засіданні також було затверджено звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2014 року; затверджено рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира від 15.07.14  № 60, від 19.08.14 № 67 «Про внесення змін до районного бюджету на 2014 рік»; затверджено графік проведення навчання депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання у 2014 – 2015 навчальному році; внесено зміни до складу виконавчого комітету районної ради; взято до відома повідомлення депутата районної ради Ємельянова І.Ю. про виконання депутатських повноважень та інформацію про роботу Корольовської районної ради м. Житомира і її виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

Депутатами були розглянуті також питання «Про звіти депутатів Корольовської районної ради м.Житомира перед виборцями», «Про виконання плану роботи Корольовської районної ради м.Житомира за І півріччя 2014 року».

 

         25 листопада 2014 року відбулося пленарне засідання двадцять четвертої сесії районної ради. 

Депутатами було затверджено звіт про виконання районного бюджету за дев’ять місяців 2014 року; внесено зміни до районного бюджету на 2014 рік та підтримано запит депутата Корольовської районної ради Мамрая Д.В.

До відома депутатів була також доведена інформація про роботу районної ради і виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

          26 грудня  2014 року  відбулося пленарне засідання двадцять п’ятої сесії районної ради.

           Відповідно до пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 17 статті 49 Регламенту роботи районної ради голова Корольовської районної ради м.Житомира Соя О.В. прозвітував про свою діяльність в період з грудня 2013 року по грудень 2014 року.

На пленарному засіданні депутатами було затверджено план роботи Корольовської районної ради м. Житомира на перше півріччя 2015 року, внесено зміни до районного бюджету на 2014 рік, заслухано інформації про хід виконання рішення Корольовської районної ради від 25.11.14 № 155 «Про запит депутата Корольовської районної ради ради м. Житомира VІ скликання  Мамрая Д. В.». і повідомлення депутата Корольовської районної ради Яремчук Ірини Вікторівни про виконання депутатських повноважень. Також депутатами Корольовської районної ради було підтримано звернення депутатів Брусилівської районної ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо встановлення статусу учасників бойових дій та надання пільг для учасників Антитерористичної операції.

          Всі проекти рішень, які вносилися на розгляд районної ради, попередньо були обговорені на засіданнях постійних комісій та президії районної ради.

Рішення районної ради від 20.05.14 № 144 «Про затвердження плану роботи Корольовської районної ради м. Житомира на друге півріччя 2014 року»  пропонується з контролю зняти як таке, що виконано.

      

 

Заступник голови ради                                                               М.М.Гриценко                            

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
 
Р І Ш Е Н Н Я
(Двадцять шоста сесія VІ скликання)
Від 30.01.15 № 168
Про     звернення      депутатів
Корольовської районної  ради 
м. Житомира    VІ    скликання 
до Житомирської міської ради  
 
Враховуючи пропозиції депутатів районної ради, відповідно до статей 26, 34, 41 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада 
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Схвалити тексти звернень депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання до Житомирської міської ради щодо виділення коштів для виконання повноважень депутатів Корольовської районної ради м. Житомира у виборчих округах  та  збільшення Корольовській районній раді м. Житомира і її виконавчим органам повноважень у сфері соціального захисту населення.
2. Доручити голові Корольовської районної ради м. Житомира підписати звернення.
3. Надіслати тексти звернень до Житомирської міської ради.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М. та постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики (голова - Янович О.О.).
 
 
Голова ради                                                                                     О.В.Соя
 
 
Житомирська міська рада
Звернення
депутатів Корольовської
районної ради м. Житомира VІ скликання 
 
 
Корольовська районна рада м. Житомира та її виконавчі органи здійснюють делеговані повноваження в обсязі і межах, визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів». 
Найбільш вагомим серед основних питань, які розв’язують  Корольовська районна рада м. Житомира та її виконавчі органи, є питання соціального захисту населення району.
Для підвищення ефективності вирішення соціальних питань мешканців району та у зв’язку з тим, що в поточному році Верховною Радою України розроблено проект нової адміністративно-територіальної реформи щодо децентралізації влади, вважаємо за доцільне делегувати Корольовській районній раді м. Житомира повноваження у сфері соціального захисту населення, передбачені статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у повному обсязі.
 
 
Голова ради                                                               О.В.Соя
 
 
Житомирська міська рада
Звернення
депутатів Корольовської
районної ради м. Житомира VІ скликання 
 
 
З метою забезпечення вимог статей 10, 16, 17 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» щодо участі депутатів у вирішенні спільних інтересів територіальних громад, їх нагальних потреб, проведенні масових заходів, зустрічей з виборцями, виконанні їх доручень, ведення особистого прийому громадян, для належного виконання  рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів»,  просимо при внесенні змін до рішення Житомирської міської ради від 29.01.15 № 844 «Про міський бюджет на 2015 рік» обов’язково врахувати додаткову потребу у виділенні коштів на виконання доручень виборців депутатами Корольовської районної ради м. Житомира у сумі 1 млн. 200 тис. грн. (25 тис. грн. для виконання повноважень одного депутата у виборчому окрузі).
 
 
Голова ради                                                             О.В.Соя


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове