Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5532
візитів всього: 465133
Прогноз погоди
ЗВІТ про виконання договору
                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                Наказ Міністерства економічного розвитку
                                                                                                і торгівлі України
                                                                                               15 вересня 2014 року  N 1106
 
ЗВІТ
про виконання договору
 
1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі,  розміщеного на веб-порталі Упоавноваженого органу з питань закупівель: 28.05.2014 р.,  № 126109, ВДЗ № 10 (28.05.2014 р.)
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору: № 2-Ж
2.2. Дата укладання договору: 29 липня 2014 р.
2.3. Сума визначена в договорі про закупівлю: 4436229,80  грн. у т.ч. ПДВ (Чотири  мільйони чотириста тридцять шість тисяч двісті двадцять дев'ять грн. 80 коп.у т.ч.ПДВ )
3.Замовник.
3.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
3.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
3.3. Місцезнаходження:  майдан С.П.Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир,10014
4. Інформація про  учасника,  з  яким  укладено  договір  про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:  03344119
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: : пров. Кавалерерійлький, буд.4, м. Житомир, 10003, тел./факс: (0412) 47-25-33, 47-26-00.
5. Предмет закупівлі.
5.1. Найменування: 81.30.1-послуги щодо благоустрою території (утримання вулиць міста Житомира)
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: послуги з утримання
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  місто Житомир
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: : липень -грудень 2014р.
6. Строк дії договору:  29 липня  2014 р. до 31 грудня 2014 р.
7. Сума оплати за договором: 3452059 грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ (три мільйони чотириста п'ятдесят дві тисячі п'ятдесят дев'ять грн. 18 коп. в т.ч. ПДВ)
 

    
    
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів                                                          Шевчук В.А.
                  М.П.
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове