Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 30
візитів сьогодні: 5546
візитів всього: 477285
Прогноз погоди
Оголошення про проведення відкритих торгів Управління комунального господарства Житомирської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року  N1106
 
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
     1. Замовник (генеральний замовник): 
     1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
     1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
     1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 4/2,  каб. 388, м. Житомир,10014
     1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35428104031831
     1.5. Посадові  особи  замовника (генерального замовника), уповноважені   здійснювати зв'язок  з  учасниками  (прізвище,  ім'я,  по батькові,  посада та адреса,  номер  телефону  та   телефаксу   із   зазначенням   коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Шевчук Віталій Андрійович, заступник начальника управління, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, 4/2, каб.300, м. Житомир, 10014, телефон/факс  0412-37-29-82,0412-47-35-42, v-shevchuk@mail.ru .
      2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 9000000,00 грн. (дев'ять мільйонів грн..00 коп.) в т.ч. ПДВ 1500000,00 грн.
      3. Адреса    веб-сайту,   на   якому   замовником (генеральним замовником)   додатково розміщується інформація про закупівлю: www.zt-rada.org.ua
      4. Інформація про предмет закупівлі: 
     4.1. Найменування предмета закупівлі: код 81.30.1.послуги щодо благоустрою території
( утримання вулиць міста Житомира)
     4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт  чи  надання послуг: 
     4.3. Місце  поставки  товарів,  виконання  робіт  чи  надання послуг: м. Житомир
     4.4. Строк  поставки  товарів,  виконання  робіт  чи  надання послуг: лютий – грудень 2015 року
     5. Місце отримання документації конкурсних торгів: майдан С.П. Корольова,  4/2,  каб. 300,  м. Житомир, 10014.
     6. Забезпечення  пропозиції  конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): не вимагається
     6.1. Розмір: відсутній
     6.2. Вид: відсутній
     6.3. Умови надання: відсутні
     7. Подання пропозицій конкурсних торгів: 
     7.1. Місце: майдан С.П. Корольова,  4/2,  каб. 300, м. Житомир, 10014
     7.2. Строк: “__19_” __січня_____ 2015 року до 10 год. 00 хв.
     8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів: 
     8.1. Місце: майдан С.П. Корольова   4/2,  каб. 388, м. Житомир, 10014
     8.2. Дата: “_19_” ___січня____ 2015 року
     8.3. Час: 11 год. 00 хв.
      9. Інформація про рамкову угоду: відсутня
      9.1. Строк, на який укладається рамкова угода: не укладається
      9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: не укладається
     10. Додаткова інформація: відсутня

 
Заступник начальника управління, 
голова комітету конкурсних торгів
                                                             ___________________ Шевчук Віталій Андрійович       
М.П.                                                             підпис                 
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare