Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5537
візитів всього: 464004
Прогноз погоди
ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N3 від 11.04.2014р.

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      економіки України
                                      26.07.2010  N 922

(у редакції наказу Міністерства економічного

розвитку і торгівлі України від 27.12.2011№428)

 

ЗВІТ
 про результати проведення процедур відкритих

   і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

N3  від  11.04.2014р.

 1. Замовник:
 1.1. Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області;
 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04053625;
 1.3. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2;
 1.4. Посадові  особи  замовника,   уповноважені   здійснювати зв'язок  з  учасниками  (прізвище,  ім'я,    по батькові,   посада  та  адреса,  номер   телефону   та   телефаксу   із   зазначенням   коду
міжміського телефонного  зв'язку,  e-mail): Кудряшов  Петро  Юрійович –   керуючий    справами міськвиконкому, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, тел./факс (0412) 48-11-77.                                                     
 1.5. Головний   розпорядник  коштів (повне  найменування  та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 04053625;

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.

3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування. 84.24.1. Послуги у  сфері  громадського  порядку та громадської безпеки (забезпечення безпеки життєдіяльності, благоустрою, законності та громадського   порядку);                                                                                                         3.2. Кількість  товару або обсяг виконаних робіт   чи   надання послуг:  1282386,56 грн.;                                                                                             
3.3. Місце поставки  товарів,  проведення  робіт  чи  надання послуг: за адресою замовника;

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень-грудень 2014 року.  

4. Процедура закупівлі: відкриті торги;

5. Інформування  про процедуру закупівлі:   

5.1. Адреса   веб-порталу   Міністерства   економічного розвитку  і   торгівлі  України,    на якому   розміщувалася інформація про закупівлю:www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса  веб-сайту,   на     якому     замовником     додатково  розміщувалася   інформація  про  закупівлю (у разі наявності): zt-rada.gov.ua.
5.3.Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань  державних  закупівель  та    розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 12(858) від 10.02.2014р.  №042203 .
5.4.Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого   у  відповідних  міжнародних  виданнях  (у випадках,  передбачених  Законом  України   «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон).

5.5. Дата  оприлюднення  та   номер    повідомлення   про акцепт   пропозиції   конкурсних   торгів,  опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель  та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України:  22(868) від 17.03.2014р. №085379.
 5.6. Дата і номер  оголошення  про результати проведення  торгів,  яке   було (буде) опубліковане  в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель  та  розміщене  на  веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 29 (875) від 10.04.2014р. №103546.

5.7. Дата    і  номер  оголошення про результати проведення торгів,  яке  було (буде) опубліковане   у  відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).   

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів:

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два);

6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:

- Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області,

- Управління Державної служби охорони при УМВС України у Рівненській області;

6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

 -  код ЄДРПОУ 08596877;

 -  код ЄДРПОУ 08596995.

6.4. Місцезнаходження/ місце проживання.

-  10014, м.Житомир, провулок  Львівський, 4, тел.(0412) 37-95-49;

-   33023, м.Рівне, вул. С. Бандери, 58, тел.(0362) 23-02-52;

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 11.03.2014р. до 10год.00 хв.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 11.03.2014р. об 15год.00хв.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві).

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів,поданих на другому етапі( у разі застосування процедури двоступеневих торгів).

7.5.Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів:

- Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області -1282386,56грн.;

- Управління Державної служби охорони при УМВС України у Рівненській області -1445785,78грн.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів  -   1282386,56 грн.;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів    -   1445785,78 грн.;
номер 1  та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів – 1282386,56 грн.; (Один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі триста  вісімдесят шість грн. 56 коп. в т.ч. ПДВ –213731,09 грн.);                                                              

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 13.03.2014 р.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області,

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової  картки  платника  податків: 08596877;

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 10014, м.Житомир, пров. Львівський, 4, тел.(0412) 37-95-49;

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 04.04.2014р., 1282386,56 грн. (Один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі триста  вісімдесят шість грн. 56 коп. в т.ч. ПДВ –213731,09 грн.);                                                              

10.1 Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

11. Підстави для прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю (якщо таке мало місце).

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення.

12.2. Причини.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

Учасники, які приймали участь у процедурі закупівель мали кваліфікаційні дані, які відповідали  критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.10р.№2289-VI:

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання вказаних послуг ;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

- наявність фінансової спроможності .

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.10р. №2289-VI та відповідають встановленим законодавством вимогам:

- Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області;

- Управління Державної служби охорони при УМВС України у Рівненській області .

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.10р. №2289-VI, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам:

13.3. Перелік учасників, щодо яких  не  встановлені обставини,  визначені статтею 17 Закону:

- Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області;

- Управління Державної служби охорони при УМВС України у Рівненській області .

13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника:

14.Інша інформація  (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).

Відкриті торги є основною  процедурою  закупівлі. Під   час   проведення   даної  процедури пропозиції конкурсних торгів  мають право подавати всі зацікавлені особи. Порівняння  та   оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснювалася на основі наступних критеріїв:

1.   Ціна.

2.   Умови оплати.

3.   Досвід роботи в галузі охоронних послуг.

Оцінка   проводилася   згідно з   наступною   методикою.   Максимально   можлива   кількість балів кожної  пропозиції дорівнює 100 балам.

         1. Максимально  можлива    кількість   балів   по   критерію «Ціна  пропозиції   конкурсних   торгів»  дорівнює -  80 балам.

    Кількість балів за критерієм    “Ціна пропозиції   конкурсних   торгів” визначалася наступним чином. Пропозиції,   ціна якої   найвигідніша   (найменша),  присвоюється   максимально  можлива    кількість балів. Кількість балів для решти  пропозицій визначається за формулою:

      Б обчисл  = Ц min/ Ц обчисл*80,    де

Б обчисл  - обчислювана кількість балів;

        Ц min – найнижча ціна;

Ц обчисл  - ціна  пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

80 – максимально можлива кількість балів за критерієм ціна  пропозиції.

Так як, ціна учасника №1 була меншою – він отримує максимальну кількість балів - 80.

       2.  Максимально можлива кількість балів по критерію «Умови оплати» дорівнює -10 балам.

Кількість балів за критерієм «Умови оплати»  визначалася таким чином:

- оплата по факту надання послуг (акт виконаних робіт) – 10 балів;

Так як, оплата за надані послуги учаснику №1 буде здійснюватися після підписання акту  виконаних робіт, то він отримує максимальну кількість балів - 10.

3.  Максимально можлива кількість балів по критерію «Досвід роботи в галузі охоронних послуг» дорівнює - 10  балам.

Кількість балів за критерієм «Досвід роботи в галузі охоронних послуг» визначалася таким чином:

- менше або дорівнює 5 років – 0 балів;

- від 6 та більше – 10 балів;

Так як, досвід роботи в галузі охоронних послуг учасника №1 складає 60 років, то він отримує максимальну кількість балів -10.

15. Склад комітету з конкурсних торгів:
    (прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

Кудряшов П.Ю.

Керуючий справами міськвиконкому, голова комітету з конкурсних торгів

 Кононенко О.В.

Заступник начальника відділу бухгалтерського

 

обліку та звітності міської ради, член комітету з конкурсних торгів

Чернюк А.В.

Головний спеціаліст, юрисконсульт юридичного департаменту міської ради, член комітету з конкурсних торгів

Павленко Л.Б.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського

 

обліку та звітності міської ради, секретар комітету

 

з конкурсних торгів

 

Голова комітету з конкурсних торгів,

керуючий справами міськвиконкому                       __________________  П.Ю.Кудряшов

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове