Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5546
візитів всього: 477279
Прогноз погоди
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі»
ЗВІТ
 про  відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення  зовнішньої реклами в м. Житомирі»
 
09 квітня 2014 року                                                                   м. Житомир
 
Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
 
Назва регуляторного акта: «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Житомирі».
 
Дата прийняття: 11.03.2010 року.
 
Номер рішення: 168
 
Назва виконавця заходів з відстеження: управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради.
 
Цілі прийняття акта:
регулювання відносин, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Житомира, встановлення порядку надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
залучення коштів розповсюджувачів зовнішньої реклами в м.Житомирі у розвиток рекламного ринку м. Житомира;
створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку в м. Житомирі;
організація належного контролю за дотриманням учасниками рекламного ринку чинного законодавства про рекламу.
 
Строк виконання заходів з відстеження: 08-09 квітня 2014 року.
 
Тип відстеження: періодичне.
 
Методи одержання результатів відстеження: метод збору показників комунального підприємства «Реклама» Житомирської міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
 
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних: відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу даних комунального підприємства міської ради та управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
 
 
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
 
 Показники
2011р.
2012р.
2013р.
Сума надходжень до загального фонду міського бюджету від сплати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами (тис.грн.)
946,8  
796,3
757,9
Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Житомира
31
272
137
 
 
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
На підставі порівняння вказаних вище показників можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Але у зв’язку зі змінами діючого законодавства України у сфері рекламної діяльності регуляторний акт потребує внесення змін та доповнень.
 
 
Начальник управління містобудування,
архітектури та дизайну міського
середовища міської ради                                                            Є.Л. Черкасова

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare