Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5543
візитів всього: 464484
Прогноз погоди
Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира у 2013 році

 

Упродовж 2013 року робота виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій була спрямована на вдосконалення механізмів управління ресурсами міста, системи надання адміністративних послуг, розвиток та реформування житлово-комунального господарства, системи охорони здоров'я, впровадження нової системи надання адресних соціальних допомог, модернізацію інженерної і соціальної інфраструктури, підвищення  енергоефективності з метою покращення якості життя мешканців Житомира.

 

 

 

Соціально-економічне становище міста

 

 

Промисловими підприємствами міста за 2013 рік реалізовано продукції на 6939,1 млн. грн., що на 317,3 млн. грн. більше ніж у 2012 році. Промислові підприємства міста забезпечують 44% обласного обсягу реалізації промислової продукції.

Зросли обсяги реалізації продукції за всіма основними видами промислової діяльності: у виробництві гумових і пластмасових виробів (+25,9%), харчової (+12,8%) і легкої промисловості (+3,6%), готових металевих виробів (+9,4%). Обсяг реалізованої промислової продукції на одного мешканця міста є найвищим серед сусідніх міст – обласних центрів і складає 23,0 тис. грн., що у 2 рази більше ніж по області.

 

 

Підприємства міста спрацювали з прибутком. Загалом по місту в січні –вересні 2013 року фінансовим результатом від звичайної діяльності до оподаткування став прибуток у сумі 111,6 млн. грн., майже 68%  міських підприємств є прибутковими. Більшу частину прибутку (83%) забезпечили промислові підприємства. 32% підприємств міста отримали збитки.Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира у 2013 роціПідприємства будівельної галузі виконали майже 64% загальнообласних обсягів робіт на суму 369,5 млн. грн., що на 6,3 млн. грн., або на 1,2% менше, ніж за 2012 рік.

 

 

Введено в дію 31,3 тис.кв.м  загальної площі житла, що на 20,6% менше відповідного періоду торік. Це склало 32,4% обласного обсягу. 55,8% площі житла введено в одноквартирних будинках садибного типу та 44,2% - у багатоквартирному будинку. У розрахунку на 10 тис. населення прийнято в експлуатацію 1159,1 кв.м загальної площі житла, що на 399,2 кв.м більше середньообласного показника.

У виробничій сфері прийнято в експлуатацію цехи з виробництва м'яких покрівельних матеріалів на 951 тис.кв.м у рік, облицювальних матеріалів з природного каменю на 15,0 тис.кв.м у рік та з виробництва взуття на 5,5 тис. пар у рік.

Мережа торгівлі поповнилась магазинами торговою площею 1921 кв.м, оптовими складами на 17,4 тис.куб.м, станціями технічного обслуговування легкових автомобілів на 1,6 тис. обслуговувань у рік. Введено в дію чотири будівлі для адміністративних цілей. ВАТ "Житомиробленерго" введено трансформаторну підстанцію по вул. Маршала Рибалка, прокладено 27,6 км ліній електропередач та 1,3 км трубопроводу для транспортування газу.

У звітному році від замовників будівництва до бюджету розвитку міста надійшло 3,1 млн. грн. на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

Обсяг роздрібного товарообороту юридичних осіб за січень-листопад 2013 року у порівняльних цінах склав 3,8 млрд. грн., прогнозний показник звітного року – 4,1 млрд. грн.  На одного мешканця міста реалізовано товарів на 14053 грн., що на 436 грн. або на 3,2% більше  відповідного періоду минулого року.

Зовнішньоторговельні операції здійснювались з партнерами із 89 країн світу. Експортні поставки у порівнянні з відповідним періодом 2012 року збільшились на 5,1% та склали 111,6 млн.дол.США, імпортні поставки зменшились на 1,8% та склали 114,5 млн.дол.США. Негативне сальдо зовнішньої торгівлі товарами зменшилось на 8,5 млн.дол.США та склало 2,9 млн.дол.США.

В економіку міста за 9 місяців 2013 року вкладено 13,6 млн.дол.США прямих іноземних інвестицій, що в 5 разів більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Загальний обсяг з початку інвестування склав 108,9 млн. дол. США або 29,1% усіх іноземних коштів області. Інвестиції надійшли з 37 країн світу.

Зберігалась позитивна тенденція скорочення кількості безробітних. Станом на 1 січня 2014 року на обліку в міському центрі зайнятості перебувало 1629 безробітних, що на 21% або на 444 особи менше, ніж на 1 січня 2013 року та налічувалось 420 вакансій.  Упродовж звітного року роботу знайдено для 8228 осіб, що на 9,9%  або на 743 особи більше, ніж у 2012 році.Заборгованість із виплати заробітної плати економічно-активних підприємств  міста зменшилась упродовж звітного року з 5,8 млн. грн. до 2,7 млн. грн.  або в 2 рази.

Повністю ліквідовано заборгованість на 9 підприємствах, з них: КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" (2800,0 тис.грн.), Управління начальника робіт – 643 Міноборони України  (146,7 тис.грн.),  ДП "Житомирський військовий лісгосп" (116,5 тис.грн.), ПАТ "Соколівський кар'єр" (123,4 тис.грн.), ВАТ "Вібросепаратор" (74,0 тис.грн.)та іншіх.

Станом на 01.01.14р. заборгованість мали 5 економічно-активних підприємств на загальну суму  925 тис. грн., з них 83%  або 767,4 тис. грн. належить підприємствам державного сектору економіки, а саме: ДП "Поліське державне підприємство геодезії, картографії та кадастру", що перебуває в управлінні Державного агентства земельних ресурсів України (664,1 тис.грн.) та Державно-кооперативний проектно-вишукувальний інститут "Житомирагропроект" (103,3 тис. грн.).

Сума боргу із виплати заробітної плати на підприємствах – банкрутах упродовж року залишалась незмінною на рівні 1,8 млн. грн., з них ВАТ "Льонотекс" - 1,1 млн. грн. та ВАТ "Крошенський цегельний завод"-  655 тис. грн.

Міська робоча група з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення у звітному році виявила  841 випадок використання праці найманих працівників без укладання трудових угод. За результатами проведеної роботи укладено 820 трудових угод з найманими працівниками, 195 підприємств та 151 підприємець, які виплачували заробітну плату працівникам у розмірах нижче законодавчо встановленого рівня переглянули її розмір.

Середньомісячна заробітна плата по місту зросла на 9,3%  та на 1 жовтня 2013 року складала 2744 грн., у відповідному періоді  2012 року зростання складало 6,4%. Зростання заробітної плати відбулося за всіма видами економічної діяльності. Її розмір майже у 2,4 рази перевищив законодавчо встановлений мінімальний рівень.

Разом із позитивними досягненнями  у 2013 році відбулось погіршення ситуації за окремими показниками економічного і соціального розвитку.

Залишається непростою ситуація на міському ринку праці. Офіційний статус безробітних станом на 1 січня 2014 року мали 1629 осіб. (на 01.01.2013р. – 2073 особи). Однією з найгостріших проблем залишається молодіжне безробіття та безробіття жінок.  Частка молоді в віці до 35 років у загальній структурі безробітних упродовж  звітного року знизилась на  2,4 в.п. , але є досить високою та на 1 січня 2014 року складала 54,3% (на початок року  56,7%). Частка безробітних жінок зросла з 55,5% до 60,3%.

Майже на рівні минулого року залишається виробництво підприємств   легкої промисловості, що є залежними від державних замовлень та замовлень іноземних постачальників сировини -  виробництво одягу, виробів із шкіри, взуття.

Зросла у порівнянні з початком року  на 9,6 % заборгованість населення міста за спожиті житлово-комунальні послуги. Ріст інвестицій в реальний сектор економіки не є  достатнім.

 

Підприємництво та регуляторна політика

Розвиток підприємництва у місті є невід’ємною частиною його соціально-економічного розвитку. Підприємництво робить значний внесок у збільшення обсягів реалізованої продукції та роздрібного товарообороту, наповнення бюджетів всіх рівнів, виконує соціальну функцію, створюючи робочі місця.

В місті працює 2405 підприємств, при цьому більшість з них складають малі в кількості – 2263, середні - 136, великі – 6. Також підприємницькою діяльністю займаються близько 22 тисяч фізичних осіб – підприємців.

З метою реформування системи надання адміністративних послуг та покращення якості їх надання в місті працює Центр надання адміністративних послуг, послугами якого користуються  як підприємці міста, так і його громадяни.

Через дозвільний центр, що працює в структурі Центру надання адміністративних послуг, суб’єктам господарювання видається 46 видів документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності та виключно через державних адміністраторів.

Для зручності підприємців та громадян працює електронна система управління чергою, що допомагає уникнути скупчення людей і організувати прийом відвідувачів за допомогою сучасних інформаційних технологій.

Впродовж звітного року більше 11 тисяч суб’єктів підприємницької діяльності отримали консультації щодо порядку видачі документів дозвільного характеру,  4960 підприємців отримали дозвільні документи.

З метою підвищення обізнаності платників податків щодо змін податкового законодавства Житомирською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів проведено 129 семінарів, 30 засідань «круглого столу»,  надано більше 7 тисяч консультацій, підготовлено 510 радіопередач на міських радіостанціях та 96 телепередач.  Для спрощення процедури подачі податкової звітності у приміщенні  Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів працює Центр обслуговування платників податків.

Міським центром зайнятості проводилася робота із залучення до підприємницької діяльності безробітних громадян.  Безробітним, які виявили бажання займатися підприємницькою діяльністю надавалися довідково-інформаційні та методичні консультації. Проведено 27 семінарів з питань започаткування та ведення підприємницької діяльності та 1004 семінари для роботодавців, в яких прийняли участь 266 та  9038 осіб відповідно. Проходили навчання з основ підприємництва на курсах "Підприємець початківець" 44 безробітні.  43 безробітним надана фінансова підтримка для організації власної справи у вигляді одноразової допомоги по безробіттю на загальну суму 566,1 тис. грн.

Реалізація регуляторної діяльності  виконавчими органами  міської ради здійснювалась системно відповідно до норм Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Регуляторні акти приймалися після проходження процедури підготовки та прийняття, визначеної законом.

Для дотримання принципу передбачуваності регуляторної діяльності було затверджено та оприлюднено план діяльності виконавчих органів міської ради з підготовки проектів регуляторних актів та проводилося його коригування.  У звітному році було заплановано підготовку семи регуляторних актів, розроблено п'ять проектів регуляторних актів, з них три прийняті, два проекти не розроблялися у зв’язку із внесенням змін до чинного законодавства.

До розроблених проектів регуляторних актів підготовлені відповідні аналізи регуляторного впливу та проведені базові відстеження результативності їх дії.

З метою одержання пропозицій та зауважень від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань проекти регуляторних актів разом з відповідними аналізами регуляторного впливу були оприлюднені на офіційному сайті Житомирської міської ради.

Проведені громадські обговорення проектів регуляторних актів, що регулюють питання у сфері містобудування та архітектури, земельних відносин, оренди майна комунальної власності. До громадських обговорень залученні суб’єкти господарської діяльності, представники громадських організацій підприємців, працівники виконавчих органів міської ради, депутати міської ради та всі зацікавлені особи. Обґрунтовані зауваження і пропозиції, що надійшли у ході проведення громадських обговорень, були проаналізовані і враховані. Участь громадськості в обговореннях проектів регуляторних актів сприяла підвищенню ефективності їх дії.

Прийняті регуляторні акти оприлюднені шляхом розміщення на офіційному сайті міської ради в розділі "Регуляторна діяльність". Також інформацію про їх прийняття  опубліковано в газеті "Місто".

Станом на 1 січня 2014 року в місті діє 24 регуляторні акти Житомирської міської ради та її виконавчого комітету. З метою визначення їх ефективності та доцільності у звітному році проведено 9 відстежень результативності їх дії, з них 5 повторних та 4 періодичних. Аналіз повторних та періодичних відстежень результативності свідчить про те, що діючими регуляторними актами досягнуто визначених цілей та їх реалізація має позитивні результати.

Інформація щодо здійснення державної регуляторної політики Житомирською міською радою та її виконавчими органами постійно розміщується на її офіційному сайті  в розділі "Регуляторна діяльність". 

 

Управління об’єктами комунальної власності міста

З метою забезпечення майнових прав територіальної громади міста виготовлено 103 правовстановлюючих документи на об’єкти нерухомого майна.

Надано дозвіл на укладання договорів оренди приміщень комунальної власності загальною площею 3408,16 кв.м 28 суб'єктам господарської діяльності. Переукладено договори оренди приміщень площею 20775,76 кв.м з 152 суб'єктами підприємницької діяльності. Також в оренду передано споруду дамби.  До міського бюджету від оренди комунального майна надійшло 8,2 млн. грн.

Укладено 14 договорів купівлі-продажу нежитлових приміщень комунальної власності міста загальною площею 1257,7 кв.м. Від приватизації комунального майна до міського бюджету надійшло 4737,1 тис. грн.

 

Управління земельними ресурсами міста

Суб'єктам господарської діяльності передано в оренду 44 земельні ділянки загальною площею 15,9 га, поновлено  45 договорів оренди земельних ділянок загальною площею 17,1 га. Продано 8 земельних ділянок загальною площею 3,3 га, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна заявників. Від продажу земельних ділянок до міського бюджету надійшло 2,4 млн.грн., від оренди -27,9 млн. грн.

Проведено державну реєстрацію прав територіальної громади міста 14 земельних ділянок на яких розміщені об’єкти  комунальної власності.

У зв’язку із закінченням строку дії нормативної грошової оцінки земель          міста, що затверджена у 2008 році, проведено роботу по її оновленню. Проінвентаризовано 63,5% земель міста та розпочато роботи по інвентаризації прибережної захисної смуги річки Кам’янка.

Роботи щодо супроводу та обслуговування автоматизованої бази даних міського кадастру, оновлення планово-картографічних матеріалів, виготовлення проектів із землеустрою з приводу встановлення та зміни меж міста заплановано на 2014 рік.

 

Містобудівна політика

Затверджено комплексну схему розміщення та архітектурні типи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. Виконано значний обсяг робіт по виготовленню топографічного плану масштабу 1:2000.

В зв'язку з актуалізацією генерального плану міста, не розпочато роботи по розробці плану зонування територій міста, коригуванню плану червоних ліній, придбанню програмного забезпечення по веденню містобудівного кадастру, проведенню державної експертизи містобудівної документації та розробці детальних планів територій кварталів міста. Зазначені роботи заплановані до виконання у 2014 році.

 

Житлово-комунальне господарство

У звітному році проведено різноманітні роботи, спрямовані на створення комфортного середовища в місті.

Комунальними службами міста виконано капітальний ремонт 12 вулиць, поточний ремонт 18 вулиць, забезпечено щебеневе покриття на 4 провулках. Відремонтовано міст по вул. Малікова з облаштуванням близько 3 тис.кв.м асфальтно-бетонного покриття, встановленням двох дорожніх інформаційних знаків та повним відновленням острівка безпеки розподільчої смуги. 

Для ефективного прибирання вулиць міста у будь-яку пору року придбано три сучасні і потужні вакуумно-прибиральні машини, а також комплект зимового обладнання для прибиральної машини «Джонсон».

В системі зовнішнього освітлення проведено заміну на вулицях та провулках міста близько 1400 ламп освітлення та встановлено 142 світлодіодні ліхтарі в рамках реалізації проекту Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) "Підвищення енергоефективності об’єктів комунальної та бюджетної сфери міста Житомира". Упродовж 2012-2013 років  всього замінено 1769 ліхтарів, у тому числі у 2012 році – 1627.

В результаті впровадження енергозберігаючих технологій  споживання електроенергії зменшено на 543,3 мВт/рік або на 170,5 тис. грн., витрати на утримання мереж зовнішнього освітлення зменшено на 394,7 тис. грн., підвищено надійність роботи мереж, поліпшено якість зовнішнього освітлення міста. 

Парк спеціалізованої техніки КП «Міськсвітло» поповнився автогідропідіймачем, що оснащений сучасною електронікою.

З метою забезпечення комфортних умов для культурного відпочинку житомирян та гостей міста, належного естетичного вигляду зелених зон реалізовано наступні заходи:

створено новий сквер по вул. Старовільській та відроджено занедбаний сквер на розі вулиць Котовського - Шелушкова;

оновлено зелений фонд міста шляхом висадження 470 дерев, 429 кущів;

проведено  кронування 956 дерев, упорядковано 993 кущі троянд та 189 тис. кв. м квітників, також зрізано 312 аварійних дерев.

Особлива увага приділялася реформуванню енергетичної сфери. У тепловому господарстві виконано значний обсяг робіт з реалізації енергозберігаючих заходів.

Замінено 1,46 км мереж гарячого водопостачання з використанням попередньо ізольованих труб, завершено автоматизацію подачі холодної води підвищувальними насосами на 37 централізованих теплових пунктах, встановлено шляхом заміни 6 сучасних енергоефективних насосів на районних котельнях, проведено технічне переоснащення котельні по вул. Максютова, капітальний ремонт котельні по вул. Гоголівська, 3, реконструкцію вузлів обліку газу в котельнях по вул. Київській, 82 та по вул. Шевченка, 103, заміну пальникових пристроїв на РК -7 по вул. Крошенській, 28 та встановлено сучасний пальник на котельні по вул. Офіцерська, 9. Також капітально відремонтовано 4,8 км аварійних теплових мереж.

Значною подією 2013 року стало проведення Тижня сталої енергетики, що був націлений на популяризацію відновлювальних джерел та скорочення споживання енергії.

Для підтримання в належному технічному стані житлового фонду у звітному році капітально відремонтовано: шиферні дахи 4 житлових будинків, дахи з м’якою покрівлею 12 житлових будинків, інженерні мережі в підвальних приміщеннях 10 житлових будинків, 165 ліфтів шляхом заміни вузлів та деталей, що вийшли з ладу; проведено експертне обстеження технічного стану 138 ліфтів, завершено утеплення фасаду з впровадженням енергозберігаючих технологій будинку по вул. Київська, 73.

Вперше демонтовано два аварійні житлові будинки №7 та №28 по вулиці Старовільська.

Відремонтовано асфальтне покриття 17 прибудинкових територій житлових будинків за адресами: вул. Мануїльського, 89, 98, 100, 100-а, вул. Київська, 69, 71, 73,  провулок Деревообробний, 2 та інші.

Однією з невирішених проблем залишається перебування на вулицях міста значної кількості безпритульних собак. З метою створення притулку для тварин придбано приміщення по вул. Баранова, 87, загальною площею 1127 кв. м., в якому діятиме вольєр та ветеринарна клініка. Ремонтні роботи та облаштування притулку здійснюватиметься у 2014 році.

 

Транспортна інфраструктура

Порівняно з минулорічним періодом обсяги перевезень трамваями та тролейбусами  зменшились відповідно на 3,8% та 19,2%.

Для збільшення обсягів перевезень пасажирів трамваями і тролейбусами власними силами комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" проведено ремонт 9 тролейбусів та 2 трамваїв. Замінено 34 аварійні опори контактних мереж та змонтовано більше 3 тисяч метрів контактного проводу на вулицях В.Бердичівська, Театральна, Щорса, Київська. Придбано та замінено автозапчастини на тролейбусах та трамваях.

У звітному році також придбано трамвайні рейки для проведення подальшої заміни трамвайної колії по вул. Східна - Бориса Тена.

З метою покращення транспортного сполучення, упорядкування роботи міських автобусних маршрутів внесено зміни до діючої автобусної мережі. Зокрема, змінено схеми руху частини автобусних маршрутів та забезпечено пряме транспортне сполучення вул. Малинська – вул. Червоноармійська, вул. Баранова – площа  Польова, райони  Малікова і Корбутівки та інші.

Проведено монтаж та відновлення 9 елементів примусового зниження швидкості «лежачий поліцейський».

Продовжується пілотний проект по впровадженню системи                            GPS-моніторингу та контролю за міським громадським транспортом, так всі автобуси обладнані GPS-трекерами. У 2014 році заплановано придбати та встановити GPS-трекери на пасажирський електротранспорт.

 

Певних здобутків досягнуто у соціальній та гуманітарній сферах.

 

Соціальний захист населення

Для підвищення ефективності соціальної підтримки малозабезпечених громадян міста впроваджено проект "Соціальна картка житомирянина". В рамках соціального проекту житомирянам надано соціальних послуг на загальну суму більше 1,0 млн.грн., в тому числі 725 осіб отримали матеріальну допомогу, 609 осіб - допомогу на придбання ліків, 426 осіб - гаряче харчування, 355 осіб -  допомогу на придбання продуктів харчування.

Міським територіальним центром забезпечено соціальним обслуговуванням та різноманітними послугами понад 4405 громадян.

Центром соціальної реабілітації дітей – інвалідів надано реабілітаційні послуги 59 дітям-інвалідам. На його функціонування спрямовано понад               700,0 тис. грн. з міського бюджету.

Для перевезення людей з особливими потребами  Житомир отримав  від німецького представництва Червоного хреста автомобіль, що повністю укомплектований всім необхідним приладдям.

 

Охорона здоров'я

В сфері охорони здоров’я робота спрямовувалась на покращення якості та ефективності медичної допомоги, розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини, зміцнення матеріально-технічної бази медичних закладів.

З міського бюджету спрямовано понад 3,0 млн. грн. на придбання діагностичного  та лікувального обладнання. Придбано рентгендіагностичний комплекс та медичне обладнання для реанімації новонароджених (апарат штучної вентиляції легенів, 2 пульсоксиметра, 2 монітора нагляду за станом пацієнта, автоматичний зволожувач та 4 лампи фототерапії) для комунальної установи ЦМЛ №1;  флюорограф з цифровою обробкою зображення та  апарати ультразвукової діагностики для комунальних установ ЦМЛ № 2 та ЦДМЛ.  

Також комунальна установа ДДМЛ отримала рентгенівський комплекс з цифровою обробкою зображення вартістю 665,0 тис. грн. за рахунок централізованих поставок Міністерства охорони здоров'я. Отоларингологічне відділення центральної дитячої міської лікарні за рахунок спонсорських коштів отримало лікувально-діагностичну лор-установку, високочастотний електрокоагулятор та лор-крісло.

Виконані роботи з капітального ремонту приміщень терапевтичного відділення стаціонару ЦМЛ №2 та дитячої поліклініки по вул. 1-го Травня, 23.

 

Розвиток освіти

Проводиться системна робота по зміцненню матеріально-технічної бази закладів освіти. Продовжено впровадження енергозберігаючих заходів щодо заміни старих вікон на металопластикові склопакети. За рахунок коштів міського бюджету, батьків, спонсорів та депутатів міської ради замінено більше 1000 вікон на загальну суму 2,5 млн. грн. На ці заходи з міського бюджету виділено  майже 1,5 млн.  грн.

Розпочато реалізацію нових програм співфінансування щодо закупівлі навчально-комп’ютерних комплексів  та оновлення холодильно-технологічного обладнання в їдальнях закладів освіти. У звітному році облаштовано комп’ютерні класи в 11 школах, на що з міського бюджету виділено 330 тис. грн.  Оновлено холодильно-технологічне обладнання в їдальнях закладів освіти на загальну суму 408,6 тис. грн.: сума коштів міського бюджету складає 230,1 тис. грн.

За рахунок коштів міського бюджету кабінети фізики чотирьох навчальних закладів (ЗОШ № 5, ліцею № 25, ЗОШ № 28, міського ліцею) поповнилися новим лабораторним обладнанням на загальну суму 200 тис. грн.

З метою повного охоплення дошкільною освітою дітей молодшого віку у 6-ти дитячих садочках відновлено роботу 2-х груп, проведені ремонтні роботи та оновлено матеріально-технічну базу 6–ти груп, що дало 120 додаткових місць. На це з міського бюджету спрямовано 1,9 млн. грн. проти 823 тис. грн. торік.

Впроваджена електронна черга для влаштування дітей у дитячі садочки та школи, що значно спрощує процедуру запису дітей.

Виконано роботи з реконструкції системи опалення центру розвитку дитини № 41, ДНЗ № 26 корпусу навчально-виховного комплексу № 25, капітального ремонту басейну центру розвитку дитини № 68, ремонту покрівель загально-освітніх шкіл № 15, 30, ДНЗ № 29. Капітально відремонтовано спортивну залу ЗОШ № 26, майстерні та навчальні кабінети ЗОШ № 36, актовий зал та навчальні кабінети гімназії № 3, покрівлі в школах № 22, 25, приміщення ШХМ «Сонечко», актовий зал Центру творчості дітей і молоді, а також інженерні мережі в ЗОШ № 17, колегіумі та 5-ти дитячих садочках.

 

Розвиток культури

Впродовж року у місті проведено близько 270 загальноміських культурно-масових заходів.

Зміцнена матеріально-технічна база закладів культури, а саме придбано музичні інструменти для музичних шкіл, сценічні костюми для творчих колективів, комп’ютерну техніку, поповнено книгами бібліотечний фонд.

На капітальні та поточні ремонти закладів культури з міського бюджету спрямовано 1,7 млн. грн.

Проведено капітальні ремонти:

- системи опалення та переобладнано санвузли для  людей з особливими потребами в приміщенні міського Палацу культури;

- приміщень музичної школи № 2 імені Святослава Ріхтера;

- даху та утеплення фасаду приміщення музичної школі № 3;

- приміщень кінотеатру ім. І. Франка;

- приміщень художньої школи (переобладнано шкільні приміщення під навчальні класи);

- приміщення бібліотеки-філії № 10;

- даху та фасаду бібліотеки філії № 12.

Проведено поточні ремонти бібліотек-філій № 8 та №16.

 

Сімейна і молодіжна політика, фізичне виховання і спорт

Проведено значну роботу по літньому оздоровленню дітей, на це з міського бюджету було спрямовано 596,0 тис. грн. та додатково залучено              166 тис. грн. коштів батьків.

В місті працювало 17 пришкільних таборів з денним перебуванням 1137 учнів. Всіма формами оздоровлення охоплено 14,7 тис. дітей або 62,8 % всіх дітей шкільного віку.

Вчасно та якісно підготовлено до літнього періоду позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник". Упродовж літнього періоду в ньому оздоровлено 800 дітей, в т.ч. за рахунок міського бюджету – 226 дітей пільгових категорій, обласного – 249 дітей.

Для забезпечення ефективного тренувального процесу учнів освітніх та спортивних шкіл оновлено спортивний інвентар та обладнання на загальну суму 64,2 тис. грн.

Для розвитку фізичної культури і спорту та пропаганди здорового способу життя  проведено 136 спортивно-масових заходів за участі близько 13 тисяч осіб, 26 навчально-тренувальних зборів.

Щороку обдарована молодь підтримується та заохочується шляхом виплати стипендій міського голови. Так, у звітному році 115 учнів шкіл,              15 студентів вищих навчальних закладів та 107 спортсменів отримали стипендії міського голови на загальну суму 256,0 тис. грн.

За рахунок залучених інвестиційних коштів реконструйовано спортивні майданчики в п'яти загальноосвітніх школах (ЗОШ №7, 8, 19, 26, 32). Благодійною фундацією «Відкриті серця» біля «Мистецьких воріт» встановлено багатофункціональний майданчик для дозвілля.

У звітному році було докладено максимум зусиль для реалізації програмних завдань.  Певні завдання Програми економічного і соціального ровик міста Житомира  на 2013 рік, що не були виконані  з об'єктивних причин, увійшли до проекту Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира на 2014 рік.

 

 

Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира у 2013 році


 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове