Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 477292
Прогноз погоди
Рішення 16 сесії VІ скликання Корольовської районної ради м.Житомира

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. Житомира

Р І Ш Е Н Н Я

(Шістнадцята сесія VI скликання)

Від 28.05.13 № 109

 

Про дотримання конституційного права

на  працю  громадян  Корольовського

району  м. Житомира

 

Заслухавши і обговоривши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлової О.Г. про дотримання конституційного права на працю громадян Корольовського району м. Житомира, районна рада відмічає, що виконавчими органами ради постійно вивчається на підприємствах району питання дотримання вимог законодавства про працю, створення безпечних та нешкідливих умов праці та забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці.

Тільки  впродовж 2012 року та з початку поточного року на засіданнях виконкому районної ради розглянуто 2 питання з оплати праці та 2 питання щодо забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці. Прийнятими рішеннями зобов’язано 19 керівників підприємств усунути порушення в оплаті праці, 5 – покращити рівень безпеки та гігієни праці, 3 – провести атестацію робочих місць за умовами праці та забезпечити права працівників, зайнятих в шкідливих умовах праці, на пільги та компенсації згідно чинного законодавства. Також, рекомендовано 9 керівникам розпочати роботу щодо укладання колективних договорів.

За звітний період на 5 засіданнях виконкому районної ради заслухано звіти про хід виконання раніше прийнятих рішень. Завдяки втручанню виконкому районної ради погашена заборгованість із заробітної плати на 7 підприємствах – найбільших боржниках району, на окремих підприємствах значно підвищився рівень оплати праці, на 6 підприємствах завершено технічне переоснащення виробництв, на 4 - проведена атестація робочих місць за умовами праці і за її результатами 96 працівників отримали право на певні пільги та компенсації.

Постійно працює районна комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На 15 її засіданнях впродовж 2012 року та з початку поточного року заслухано керівників 81 підприємства, що заборгували працівникам із заробітної плати. За результатами проведеної роботи районна комісія домоглася, що 31 підприємство повністю розрахувалося з працівниками із заробітної плати на загальну суму понад 2,5 млн.грн.

Спеціалістами управління праці та соціального захисту населення районної ради приймалась участь у рейдах-перевірках міської робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, за результатами роботи якої з 274 найманими працівниками укладені трудові договори та зареєстровані в міському центрі зайнятості.

Проте ще не всі керівники в повній мірі дотримуються вимог чинного законодавства з питань оплати та охорони праці. Про це свідчать обстеження підприємств, що проводились спеціалістами виконавчих органів ради впродовж 2012 року та з початку поточного року. В ході 93 обстежень виявлено 191 порушення керівниками підприємств законодавства з питань оплати праці та 146 порушень з питань охорони праці. Це  - несвоєчасна виплата заробітної плати, не здійснення остаточного розрахунку із звільненими працівниками, не проведення індексації грошових доходів, компенсації на втрачену частину заробітної плати у зв'язку з несвоєчасною її виплатою, оплати за роботу в шкідливих умовах праці, роботу в нічний та надурочний час, у святкові та неробочі дні.

Відповідно до статей 34 та 41 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлової О.Г. про дотримання конституційного права на  працю  громадян  Корольовського району  м. Житомира  взяти до відома.

2. Районній комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат:

2.1. Здійснювати комплекс заходів щодо подолання негативної тенденції утворення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району.

2.2. Посилити співпрацю з контролюючими і правоохоронними органами щодо здійснення дієвого контролю за дотриманням законодавства про працю суб’єктами господарювання всіх форм власності.

2.3. Ініціювати перед власниками підприємств розірвання контрактів з керівниками, які не забезпечують умови контрактів в частині своєчасної виплати заробітної плати.

3. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):

3.1. Забезпечити в межах своїх повноважень вивчення питання щодо дотримання на підприємствах району законодавства про працю та своєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці. 

3.2. Здійснювати оперативне реагування на звернення громадян щодо несвоєчасної виплати заробітної плати та інших порушень чинного законодавства з праці.

3.3. Проводити постійну роз’яснювальну роботу з питань трудових відносин,  укладання колективних договорів та їх повідомної реєстрації, оплати праці, дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, атестації робочих місць за умовами праці та інших норм трудового законодавства.

4. Визнати такими, що втратили чинність, рішення сесій Корольовської районної ради м.Житомира від 17.12.02 р. №28 і від 18.09.07 р. №65 «Про виконання законодавства про працю суб’єктами підприємництва в районі» та від 24.12.09 р. №170 «Про дотримання законодавства про працю окремими суб’єктами підприємництва, розташованими на території району».

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г. та на постійні комісії з питань промисловості, будівництва, транспорту та підприємництва (голова - Федорченко А.І). і з питань соціального захисту населення (голова - Максимчук С.С.).

 

 

Голова ради                                                                                                             О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

Р І Ш Е Н Н Я

( Шістнадцята сесія VІ скликання)

 

Від  28.05.13 № 110

Про затвердження звіту

про виконання  районного 

бюджету за  І квартал 2013 року

 

Відповідно до пункту 4  статті 80 Бюджетного кодексу України, статті 41  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та  враховуючи рекомендації постійних комісій, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Затвердити звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2013 року з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду в сумі 30 129 607  гривень 14 копійок,  по видатках загального фонду в сумі 30 088 865 гривень 88 копійок, згідно з додатком.

 

 

Голова ради                                                          О. В. Соя

 

                                                                                                                                                                                     Додаток 
                                                                                                                                                            до  рішення районної ради
                                                                                                                                                           від____________ № ______ від 28.05.13   № 110
                                                З В І Т
                     про виконання районного бюджету за І квартал  2013 рік                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                   грн.                                                                                                                                                              
Код        
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 5
Д О Х О Д И               
20000000 Неподаткові надходження 1852,00 0,00 1852,00
21081100 Надходження адміністративних штрафів, що накладаються  виконавчими органами відповідних рад, або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями 1852,00   1852,00
24060300 Інші неподаткові надходження     0,00
25010300 Власні надходження бюджетних установ     0,00
40000000 Офіційні трансферти 30127755,14 0,00 30127755,14
41035000 Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою 1373947,42   1373947,42
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям  з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям  20833266,56   20833266,56
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот 7764009,54   7764009,54
41030900 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян     0,00
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 1761,19   1761,19
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"    154770,43   154770,43
  ВСЬОГО ДОХОДІВ: 30129607,14 0,00 30129607,14
1 2 3 4 5
ВИДАТКИ
010116 Органи місцевого самоврядуваня 1177723,23   1177723,23
070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім’ї)  154770,43   154770,43
090201 Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій  або є пенсіонерами на житлово- комунальні послуги 4355210,82   4355210,82
090202 Пільги ветеранам війни, дітям війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають  особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу 0,00   0,00
090203 Інші пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" особам, які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які  мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами     0,00
090204 „Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів державної пожежної охорони та ветеранів Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки України, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, пенсіонерам з числа слідчих прокуратури, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби, батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які загинули (померли), пропали безвісті або стали інвалідами при проходженні служби, на житлово-комунальні послуги”; 860616,09   860616,09
090207 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на житлово- комунальні послуги 664418,97   664418,97
090208 Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,  на придбання твердого палива 0,00   0,00
090215 Пільги багатодітним сім'ям на житлово-комунальні послуги 303679,58   303679,58
090302 Допомога у зв’язку з вагітністю і пологами 147626,65   147626,65
090303 Допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років  3505748,08   3505748,08
090304 Одноразова допомога при народженні дитини 9836121,22   9836121,22
090305 Допомога на дітей, які перебувають під опікою 621253,30   621253,30
090306 Допомога на дітей одиноким матерям 1858665,92   1858665,92
090307 Тимчасова державна допомога дітям 256024,16   256024,16
090308 Допомога при усиновлені дитини 15214,98   15214,98
090401 Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім‘ям 615260,87   615260,87
090405 Додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату ЖКП 1580084,08   1580084,08
090406 Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкогопічного побутового палива і скрапленого газу 0,00   0,00
090412 Інші видатки на соціальний захист населення 0,00   0,00
090414 Компенсація особам,які згідно із статтями 43 і 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення 1761,19   1761,19
091205 Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  96560,44   96560,44
091207 Пільги інвалідам по зору 60774,49   60774,49
091209 Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів 0,00   0,00
091300 Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 3977351,38   3977351,38
  РАЗОМ ВИДАТКІВ 30088865,88 0,00 30088865,88
         
Заступник голови ради                                                                                       М. М. Гриценко                                                 

 

 

                                                 УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

( Шістнадцята  сесія VІ скликання)

 

Від  28.05.13 № 111

 

Про преміювання  голови

Корольовської  районної

ради  Сої  О.В.

за січень-квітень 2013 року

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.06 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями), рішення  Житомирської міської ради від 27.12.12  № 479 «Про міський бюджет на 2013 рік», рішення Корольовської районної ради від 28.12.12 № 93 «Про районний бюджет на 2013 рік», розпорядження голови районної ради від 23.05.13 № 58-к «Про скасування окремих підпунктів розпоряджень голови районної ради в частині його преміювання у січні-квітні 2013року» та враховуючи рекомендації постійної  комісії з питань планування, бюджету і фінансів Корольовської  районної ради, районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Преміювати голову Корольовської районної ради Сою О.В.

за січень 2013 року - 45% фонду оплати праці, пропорційно відпрацьованому часу, в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів фонду оплати праці;

за лютий 2013 року - 55% фонду оплати праці, пропорційно відпрацьованому часу, в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів фонду оплати праці;

за березень 2013 року - 55% фонду оплати праці, пропорційно відпрацьованому часу, в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів фонду оплати праці;

за квітень 2013 року - 40% фонду оплати праці, пропорційно відпрацьованому часу, в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів фонду оплати праці.

2. Виконавчому  комітету  районної ради провести  нарахування та виплату відповідно до пункту 1 цього рішення та штатного розпису.

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Корольовської районної ради  з питань планування, бюджету і фінансів ( голова - Заполовський С.А.).

 

 

Голова ради                                                                          О. В. Соя

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare