Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 25
візитів сьогодні: 5549
візитів всього: 479420
Прогноз погоди
Про доступ до публічної інформації

 

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», Указом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» з метою забезпечення прозорості та відкритості районної влади, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, виконавчий комітет Богунської районної в місті Житомирі ради надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.

 

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

 

Відповідно до розпорядження голови районної ради № 63 від 21.06.11 р. «Про організацію роботи апарату ради і виконкому та виконавчих органів районної ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», для оформлення інформаційного запиту Ви можете звернутись до загального відділу апарату ради та виконкому, який відповідає за реєстрацію, облік, систематизацію, контроль та надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради та її виконавчих органів, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

 

   –  для фізичних, юридичних осіб та об’єднань громадян – загальний відділ апарату ради та виконкому (10003,  м. Житомир, вул. Перемоги,  55,  каб. № 310, тел. 42-49-86, факс. 42-50-03, електронна пошта bogunskarada@ukrpost.ua)

   

      Скопіювати офіційні документи, які містять публічну інформацію, можна на 3-му поверсі адмінбудинку районної ради у каб. № 310 за адресою:

         вул. Перемоги, 55

 

 

Форми для подання інформаційного запиту у письмовому виді:

 

 ·        Від фізичної особи (Завантажити)

 

 ·        Від юридичної особи (Завантажити)

 

 ·        Від об’єднань громадян (Завантажити)

       

Запит від особи на отримання інформації можна подати у довільній формі. При цьому необхідно обов’язково вказати:

 

 1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

 2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

 3) підпис і дату.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare