Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 94
візитів сьогодні: 5540
візитів всього: 481128
Прогноз погоди
Житомирський дошкільний заклад №43

 

Назва закладу

Житомирський дошкільний заклад №43

Юридична адреса 

10012  м. Житомир, Корольовський р-н, вулиця І-а Партизанська, буд. 12-а

Номер телефону

47-39-82

Керівник

Бобер Валентина Михайлівна, Відмінник освіти України

Напрямки роботи

Продовжувати активний пошук шляхів оптимізації освітнього процесу спрямованих на забезпечення якості

дошкільної освіти, зміст якої передбачає гармонійний та різнобічний розвиток дітей, в тому числі корекцію

мовленнєвого розвитку у  дітей з особливими освітніми потребами.

Забезпечувати потребово-мотиваційний розвиток дітей дошкільного віку,

який включає в себе провідні потреби та мотиви їх діяльності:

мотиви виконання моральних норм; наявність конструктивних мотивів до пізнання довкілля,

до спілкування і праці.

Удосконалювати роботу щодо модернізації та оновлення предметно-ігрового розвивального та

здоров’язберігаючого середовища з метою формування у  дітей активної життєвої позиції,

накопичення ними знань, умінь і навичок про здоровий спосіб життя та  основи безпеки життєдіяльності.

Оновлювати стратегію й тактику взаємодії педагогічного колективу з родинами вихованців,

спрямовану на розширення і поглиблення  їх уявлень  про сучасні освітні завдання

з формування соціальної компетентності дитини.

 

 

Вихователь – методист  Житомирського  дошкільного навчального  закладу № 43 : Кучинська Лілія Фотіївна, педагогічне звання “вихователь – методист”

В  ЖДНЗ № 43:

 Виховується - 265 дітей

функціонує 11 груп:

1 група раннього віку,

1 групи – молодшого  дошкільного віку (4-й рік життя),

2 групи – молодшого дошкільного віку (5-й рік життя),

1 група – старшого дошкільного віку(6-й рік життя)

5 логопедичних груп,

1 група - для дітей із затримкою психічного розвитку.

З них 7 груп з  режимом перебування дітей – 10,5 годин та  4 групи  з 12-годинним режимом роботи

Кадрове забезпечення:

Кількісний склад - 65 працівників

Якісний склад: 35 педагогічних працівників.

Творче кредо педагогічного колективу :

 «Завжди поважати вихованця як неповторну індивідуальність і піклуватися про нього, його здоров’я і благополуччя тоді, коли батьки доручили нам турботу про нього!»

Команда педагогічних  працівників у нас міцна,

 Щасливими дітей ростить, навчає і виховує вона.

 І вихованці знають, що  наш садок найкраще місце для діток.

 Навчають тут свій край, свою сім’ю  любити,

 дружити , мислити , творити й  у   злагоді з довкіллям жити.

 Малята і батьки нам дякують за це , і кожен у садочок з радістю іде ,

 Бо знають, що чекають всіх їх тут, шанують , люблять,  бережуть.

Пріоритетні  завдання  ЖДНЗ №43 на  2012-2013 н. р.

1.    Продовжувати активний пошук шляхів оптимізації освітнього процесу спрямованих на  успішну реалізацію Базової програми «Я у Світі»  та оновленого Базового компонента дошкільної освіти, зміст яких передбачає гармонійний  та різнобічний розвиток дітей дошкільного віку, в тому числі дітей з особливими потребами.

2.  Забезпечувати в дошкільному навчальному закладі сприятливі умови для оптимізації  та гармонізації освітньо - виховного  процесу спрямованого на соціально-моральний розвиток  дошкільника , розвиток його соціальних потреб та формування соціальних умінь і навичок, моральних  цінностей.

3. Сприяти  максимальному використанню в освітньому процесі ефективних засобів та  сучасних  технологій у формуванні мовленнєвої компетентності дітей загального розвитку та дітей з особливими потребами.

4. Підвищувати рівень психолого-педагогічних  знань батьків через  формування у них свідомого розуміння власної активної позиції у вихованні своїх дітей та  залучати до створення належних умов для успішної життєдіяльності і розвитку дітей  у сім’ї  та   дошкільному навчальному закладі.

У ЖДНЗ №43  для дошкільників створено на належному рівні  предметно - ігрове  розвивальне  та здоров’язберігаюче  середовище.  Воно значно   осучаснене,   художньо   та   естетично оформлене,    поновлене,     наповнене     новим     змістом  та відповідає  завданням фізичного і психічного благополуч­чя дошкільника  з урахуванням  його вікових особливостей.  

Одним  із важливих  завдань є корекційно-відновлювальна робота в спеціальних групах спрямована на: виправлення дефектів мовлення, розвиток фонетико-фонематичного сприймання; розвиток психічних процесів;  на попередження дисграфії та дисфлексії під час навчання в школі у дітей з особливими потребами. Своєчасне виявлення і виправлення порушень мовленнєвого та психічного  розвитку у дошкільників є важливим завданням всіх учителів-логопедів та учителя- дефектолога  дошкільної установи.  

Формування , збереження  та зміцнення здоров’я вихованців, створення здоров’язбережувального середовища також є головним  завданням  діяльності нашого закладу. 

В  Житомирському дошкільному навчальному закладі № 43 відповідно ст. 11 Закону України «Про дошкільну освіту» та з метою забезпечення різнобічних запитів і потреб вихованців надаються додаткові освітні послуги. Вони  зорієнтовані  на запити сім’ї по здійсненню якісного розвитку, виховання та навчання  дошкільнят. За бажанням батьків та дітей організована гурткова робота, спрямована на розвиток творчих здібно­стей та обдарованості дошкільників , а саме функціонує:

- гурток англійської мови (керівник вихователь  Сівовалова Людмила Євгеніївна). Завдання діяльності гуртка є  формування у дітей первиних навичок володіння англійською мовою. Підгрупові заняття  проводяться 2 рази на тиждень. Вони  насичені вправами та іграми, які дають змогу урізноманітнити діяльність дітей через гру, рух та мимовільне  запам’ятовування і досягти сформованих навичок елементарного англомовлення. Такий підхід в роботі дав позитивний результат: діти проявляють інтерес до вивчення англійської мови;  розуміють слова у вивчених лексично-граматичних структурах; здатні відрекомендувати себе, повідомити про свій вік, місце проживання, назвати членів родини; англійською мовою виконують пісеньки, віршики, лічилки.

- Гурток вокального співу (керівник музичний керівник Агафонова Людмила Олександрівна) метою якого є виявлення музично-обдарованих дітей та подальший розвиток їх  музичних здібностей.

- Хореографічний гурток ( керівник музичний керівник Лещинська Н.Є.) метою якого є  розвиток музичних  та танцювальних здібностей дітей.

Соціально-психологічний супровід дітей як загального розвитку так і  з особливими освітніми потребами,  який здійснює в ЖДНЗ № 43 практичний психолог Костриця Ольга Яківна враховує  наступні напрямки:

- психодіагностичний – дослідження процесу адаптації дітей, нервово-психічного розвитку дітей раннього віку, пізнавальної сфери дітей середнього та старшого дошкільного віку, особистісно-емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку, готовності до школи, творчих здібностей, інтересів, нахилів;

-  корекційний – робота з проблемами дітей в особистісній та пізнавальній сферах діяльності, підготовки дітей до навчання у школі, обдарованими дітьми;

- розвивальний – розвиток пізнавальних процесів та здібностей відповідно до вікових можливостей дітей, сенсомоторних здібностей, сприйняття, спостережливості, памяті, активізація творчої уяви, мислення, мовлення, навичок поведінки, формування елементів саморегуляції, компонентів шкільної зрілості: психофізичного, розумового, комунікативного, мотиваційного, емоційно-вольового;

- профілактичний – психологічна допомога в адаптації дітей раннього, молодшого дошкільного віку та новеньких вихованців старшого віку до умов дошкільного закладу, забезпечення сприятливого, доброго психологічного мікроклімату, набуття дитиною позитивного досвіду взаємодії.

Дошкільний навчальний  заклад №43 тісно співпрацює з сім’єю. 

Метою такої співпраці є :

§        оновлення стратегії й тактики взаємодії  педагогів з батьками через призму модернізації дошкільної освіти;

§        просвітницька робота дошкільного закладу, спрямована на розширення   і поглиблення уявлень  членів родини про сучасні освітні завдання  дошкільної освіти: роль вікових та індивідуальних особливостей  дитини в її особистісному становленні, сутність компетентності як інтегрованої якості особистості;

§        підвищення  рівня психологічної та педагогічної грамотності батьків щодо надання корекційно-відновлюваної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

 З батьками вихованців в закладі проводяться різні форми роботи: батьківські збори, Дні відкритих дверей, святкові ранки, круглі столи,  спільні тематичні виставки робіт батьків та дітей



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare