Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 113
візитів сьогодні: 5521
візитів всього: 464661
Прогноз погоди
Житомирський дошкільний навчальний заклад №40

 

Назва закладу

Житомирський дошкільний навчальний заклад №40

Юридична адреса 

вул. Войкова, 17-а

Номер телефону

42-49-61

Керівник

Рудік Ірина Григорівна

Напрямки роботи

Удосконалювати роботу з фізичного розвитку та виховання дошкільників, забезпечення їх здоров’я,

безпеки життєдіяльності.

Продовжувати роботу з пошуку шляхів оптимізації освітнього процесу, спрямованих на успішну

реалізацію державної Базової Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

Впроваджувати в практичну діяльність наукові досягнення про логіко–математичну компетентність

дошкільника та нові концептуальні положення Базової програми розвитку дитини дошкільного віку

«Я у Світі» з логізації математичного змісту.

 

Житомирський дошкільний навчальний заклад № 40 знаходиться  в  підпорядкуванні  управління  освіти  Житомирської  міської  ради. Функціонує  заклад з  1969  року.  Розрахований на 181 дитину.                            Станом на 01.09. 2012року заклад відвідує 330 дітей.

Це двоповерхова будівля, яка має приміщення загальною площею    1752 кв.м,  в якому  обладнані 11 групових  та  ігрових  кімнат.

Особливе значення надається зовнішній естетичній культурі закладу. Будівля та земельна ділянка (0,83га) дошкільного навчального закладу №40 знаходиться у дворі між житловими будинками приватного сектора. Вона огороджена зеленою зоною та залізним парканом, на території розташовано 7 клумб, є газони (2322 м2), городи, насаджено різні дерева та кущі (4985м2).  На території дошкільного закладу ростуть фруктові дерева.

Ігрові майданчики закріплені за кожною віковою групою, обладнані відповідно віку та вимог Базової програми «Я у Світі» так, щоб забезпечити умови вирішення завдань різних ліній розвитку. Територія майданчиків достатня для проведення прогулянок та ігор на відкритому повітрі протягом всього року. У належному стані знаходяться спортивний та ігрові майданчики.

Головною метою педагогічного колективу Житомирського дошкільного навчального закладу  № 40  є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дітьми дошкільної освіти у зручній для них формі. Задоволення потреб у вихованні дітей раннього та дошкільного віку, їх догляді,  оздоровленні,  фізичному, розумовому, і духовному розвитку.

В  закладі  працює  11 груп:  2 групи   раннього віку (третього року життя);  3 групи  молодшого дошкільного віку (четвертого року життя); 2 групи  молодшого дошкільного віку (п’ятого року життя);   3- старшого дошкільного віку (шостого року життя); 1 група – різновікова санаторна (діти з латентною туберкульозною інфекцією).

Кількість дітей у ДНЗ – 330.

Дошкільний навчальний заклад працює:

 за 10, 5 годинним режимом ( 7 груп);

за 12 годинним режимом ( 4 групи).

Діяльність закладу забезпечують 62 працівника.

Заклад укомплектований педагогічними та технічними кадрами у повному обсязі відповідно до штатного розпису, затвердженого управлінням освіти Житомирської міської ради.

завідувач;

вихователь-методист;

22  вихователі;

2  музичні керівники;

інструктор з фізкультури;

практичний психолог.                                     

Всього 28 педагогів.

Керує роботою Житомирського дошкільного навчального закладу №40 відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту  ДНЗ завідувач  Рудік І. Г., яка забезпечує:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради,   загальні збори членів трудового колективу;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах  і громадських  організаціях;

Методичний кабінет ДНЗ є центром методичної допомоги педагогам, поширення психолого - педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.

Методичну роботу в ДНЗ  здійснює Кудревич Світлана Станіславівна   –  вихователь – методист, спеціаліст І категорії .

Методична робота  відповідає сучасному соціальному замовленню суспільства та держави, має  творчий характер, базується на принципах науковості, системності, послідовності, наступності, конкретності, будується на діагностичній основі, проводиться диференційовано.

Основною метою ДНЗ є   зміна ціннісних орієнтацій педагога та стимулювання в педагогічному колективі пошуку нових засобів навчання і виховання дітей, творчого підходу, активності педагогів, прагнення їх до самоосвіти.

Психологічну службу Житомирського дошкільного навчального закладу № 40 очолює практичний психолог, спеціаліст І категорії Філімончук Алла Віталіївна.

Всі види роботи практичного психолога спрямовані на покращення психологічного клімату в колективі, на організацію взаємодії дорослих і дітей, на створення сприятливого емоційного оточення для кожної дитини з метою всебічного та ефективного розвитку особистості.

Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі здійснюється старшими медичними сестрами: Кошовою Л. А. та Ізосіною О. В.

Медичне обслуговування ді­тей у дошкільному навчальному закладі включає: проведення обов'язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеп­лень, згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організація заходів для госпіталізації (за наявності показань) та інформування про це ба­тьків.

В дошкільному закладі ведеться постійний  контроль  за станом здоров'я дітей шляхом щоденного обходу груп медичним працівником. Особлива ува­га звертається на дітей, які повернулися у дошкільний заклад після хвороби, відпустки батьків чи оздоровлення.

Для повноцінного розв’язання оздоровчих, освітніх та виховних завдань в дошкільному закладі комплексно використовуються традиційні форми, методи фізичного виховання.

Традиційними формами з фізичного виховання в дитячому садку є заняття з фізичної культури, які проводяться двічі в тиждень в кожній віковій групі; фізкультурно – оздоровчі заходи  ( ранкова гімнастика, гімнастика після сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, загартувальні процедури); різні форми організації рухової активності в повсякденні ( фізичні вправи на прогулянках, фізкультурні свята та розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання.

Під керівництвом інструктора з фізкультури Зімінович Катерини Миколаївни  організовуються та проводяться фізкультурно-масові заходи:

фізкультурні розваги – щомісяця, тематика яких поєднується зі змістом роботи вихователя (тематичним блоком);

фізкультурні свята – щоквартально.

З метою оновлення змісту, забезпечення дітей якісною освітою, досягнення якісно нового рівня взаємодії науки і практики педагогічні працівники  дошкільного навчального закладу систематично працюють над запровадженням нових форм і методів навчання, в своїй професійні діяльності широко використовують інноваційні технології для виховання всебічно розвиненої соціально адаптованої до сучасного життя особистості, яка має відповідну сукупність знань, вмінь, навичок із усіх сфер життєдіяльності.

Педагогічний колектив в роботі з дітьми  активно впроваджує як надбання власного досвіду, так і досвіду вітчизняних педагогів. 

Головна мета  дошкільного навчального закладу – створити належні умови для повноцінної реалізації кожною дитиною свого природного потенціалу, прояву своїх сутнісних сил, індивідуального, своєрідного начала, виховання зрілої особистості, в  якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.

Учасниками навчально-виховного процесу в ДНЗ є: діти, педагоги, їх помічники, батьки.

Навчально – виховний процес у дошкільному навчальному закладі  базується на основі загальних положень дошкільної дидактики, організовується за  Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» і спрямовується на забезпечення балансу: прагнень дитини до самореалізації та самозбереження, її фондів « можу» і  « хочу»,  проявів компетентності у різних сферах життєдіяльності; напрямів виховної діяльності; форм організації життєдіяльності; виховних та навчальних технологій; форм організації педагогічної роботи (групових та індивідуальних) залежно від змісту, завдань, складності, особливостей життєвої ситуації, об’єктивної потреби.

Заняття (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні) проводяться, починаючи з третього року життя. Тривалість занять для дітей молодшого дошкільного віку становить 15-20 хвилин; середнього віку - 20-25 хвилин; старшого віку 25-30 хвилин (загальна тривалість занять старшого віку 1 – 1, 5 год.); час орієнтовний, розподіл часу може змінюватись  залежно від завдань, їх актуальності, складності, бажання та спроможності дітей. Заняття проводяться переважно в першій половині дня, в окремих випадках -  в другу половину дня. Елементи навчальної діяльності педагоги включають в ігри, самостійну діяльність, індивідуальну роботу, спостереження, чергування.

Зміст дошкільної освіти передбачає гармонійний та різнобічний розвиток дошкільника, формування його особистості, створення в умовах дошкільного  навчального закладу розвивального життєвого простору.

Організовуючи навчально – виховний процес з дітьми, педагоги враховують досягнення психологічних та педагогічних наук, сучасні інноваційні психологічні технології, орієнтуються на індивідуальну історію життя кожної дитини, індивідуальні особливості зростаючої особистості, статевих здібностей дітей.

        Організація предметного середовища  в дошкільному навчальному закладі № 40 відповідає завданням фізичного і психологічного благополуччя дошкільника.

Навчально-ігрові кімнати забезпечені необхідним обладнанням. Предметне середовище  в групах облаштоване  згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»  і відповідає основним вимогам: різноманітне, варіативне, доступне  дітям для ознайомлення та використання іграшок, предметів.

З дітьми старших груп організовується гурткова робота в другій половині дня :

- гурток з англійської мови   «Перші сходинки », керівник Поліщук Л. П.;

- гурток з художньої праці «Азбука  паперової пластики»,  керівники  Довбиш Т. П.,   Пономарьова О.Ю;

- гурток з аеробіки «Аеробіка – гра, вона дітей розвива»,                              керівник  Зімінович К. М;

- гурток  з ліплення «Чарівний світ солоного тіста» керівник,  Трибель Г.В.

Дошкільний навчальний заклад тісно співпрацює з сім’єю. Батьки  вихованців є активними учасниками  життя дошкільного навчального закладу. Об’єднання зусиль педагогів та батьків допомогло створити широкий розвивальний простір, сприятливий для повноцінного буття дитини в сім’ї та дошкільному закладі, розкриттю нею своїх сутнісних сил, становленню як активного суб’єкта індивідуальної та колективної діяльності. Взаємодія з батьками проходить на основі довіри, партнерства, взаємопідтримки, взаємопроникнення.

Зміст співпраці спрямований на ознайомлення родин з основними завданнями дошкільного навчального закладу, шляхів та засобів виховання й навчання дітей, методів  та формами формування у них різних форм активності, базових якостей особистості, розкриття важливості матері, батька, кожного члена родини у вихованні дитини.

Дошкільний навчальний заклад з часу  його функціонування забезпечує взаємодію в освітній роботі із ЗОШ № 6  ім. В.  Г Короленка,  реалізовуючи принцип неперервності освіти і забезпечуючи наступність між першими її сходинками – дошкільною і початковою ланками. Забезпечення наступності та взаємодії між ДНЗ та початковою освітою ЗОШ № 6 утворює простір для реалізації в педагогічному процесі єдиної, динамічної, та перспективної системи, спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове