Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 182
візитів сьогодні: 5543
візитів всього: 464487
Прогноз погоди
Житомирський дошкільний навчальний заклад №33

 

Назва закладу

Житомирський дошкільний навчальний заклад №33

Юридична адреса 

м.Житомир, вул.Л.Толстого, 4-а

Номер телефону

(0412)34-05-28, (0412)34-34-00

Керівник

Тишковська Світлана Володимирівна

Напрямки роботи

Пошук шляхів оптимізації освітнього процесу спрямованих на забезпечення якості дошкільної освіти

через активне використання ефективних методів в роботі з дошкільниками

(метод символічної синектики, ейдетики тощо).

Створення необхідних умов для збереження та зміцнення здоров’я дошкільнят шляхом поєднання

фізкультурно-оздоровчої роботи, загартовуючих процедур та повноцінного збалансованого

харчування у дошкільному закладі. 

Здійснення художньо-естетичного розвитку дітей засобами образотворчої діяльності.

Використання нетрадиційних технік в малюванні та аплікації.

 

 

Дошкільний навчальний заклад розпочав своє функціонування з 1964 року.

Вихователь-методист:

Ринчковська Тетяна Валентинівна

Спеціаліст вищої категорії,  «Старший вихователь»

·  Створення необхідних умов для фізичного, психічного та духовного здоров’я дошкільників.

Завдання:

·  Забезпечення результативної діяльності груп компенсуючого типу в створенні необхідних умов для розвитку особистості кожного вихованця.

·  Створення в дошкільному закладі середовища, спрямованого на відкритість інноваціям, інформаційну обізнаність, удосконалення професійної творчості, самоосвіти відповідно до власного потенціалу кожного педагога, ввести у практику роботи закладу метод проектної діяльності.

В садочку виховується – 135 дітей.

Функціонує 6 вікових груп.  З них:

    1 ясельна група;

    1 молодша група;

    1 середня група;

    1 старша група;

1 група для дітей із затримкою психічного розвитку, в якій робота з дітьми набуває розвиваючого та корекційного навантаження.

1 група для дітей з вадами слуху, де традиційні форми виховання та навчання дітей набувають корекційної направленості, а також доповнюються новими специфічними формами роботи з дітьми, що мають вади слуху;

В даній групі перебуває 10 дітей -інвалідів. Вони приймаються у групу при наявності витягу з протоколу Житомирської обласної психолого-медико-педагогічної консультації. З ними працюють:

- вчитель-дефектолог Рогоза Наталія Василівна,

- вихователі: Ринчковська Тетяна Валентинівна,

Павлюк Романіна Мечиславівна,

Соловйова Наталія Григорівна,

- помічник вихователя Троян Ніна Володимирівна,

- практичний психолог Віцінська Людмила Ігорівна,

- музичний керівник  Чепурняк Юлія  Іванівна,

- інструктор з фізичного виховання Мітусова Світлана Вікторівна

Навчання дітей в цій групі побудовано з урахуванням особливостей даної категорії дітей і орієнтовано насамперед на рівень розвитку слухового сприймання, вимови, мови і мовлення. Тому під час занять педагоги групи особливу увагу приділяють різним формам спілкування.

Співпраця дорослих і дітей відбувається постійно, в усі режимні моменти, а не лише на фронтальних, підгрупових та індивідуальних заняттях. Так вивчений мовний матеріал педагоги групи закріплюють на протязі всього дня і в різних видах діяльності.

Специфічним у роботі з дітьми, що відвідують групу з вадами слуху є робота з розвитку слухового сприймання, формування звуковимови, фонетичної ритміки. Засвоєння вмінь у сприйманні на слух мови і немовних звуків, оволодіння звуковимовою вчитель-дефектолог будує у відповідності до віку та можливостей дитини. Це пов´язано з тим, що динаміка формування вимови та слухового сприймання залежить від індивідуального рівня мовного розвитку кожної дитини, її кінестетичних особливостей, рівня залишку слуху, характеру слухопротезування тощо. Разом з тим такі напрямки діяльності, як розвиток мовного дихання, голосу (сили, тембру), робота над потоковою усною мовою, формування навичок зчитування з губ (для глухих дітей) педагоги розширюють і ускладнюють протягом усього періоду перебування дітей у дитячому садку.

Під час роботи, пов'язаної з розвитком слухового сприймання та формування вимови, діти групи з вадами слуху користуються звукопідсилюючою апаратурою спеціального типу та індивідуальними слуховими апаратами починаючи з першого року перебування у дошкільному закладі.

В дошкільному закладі функціонує 3 гуртки:

«Веселі нотки» (з метою сприяння розвитку музичних здібностей дітей, розвитку основ музичної культури, збагачення музичного досвіду дітей,     виховування у дітей культури співу, залучення їх до самостійного складання пісень) - 15 дітей  (відвідують безкоштовно). Керівник гуртка: Мітусова С.В.;

«Початкового технічного моделювання» (з метою стимулювання у дітей творчої ініціативи, фантазії, винахідливості, практичного експериментування пошукового  характеру,  бажання  вдосконалювати  уже  готові конструкції) - 29 дітей (відвідують безкоштовно). Керівник гуртка: Селюченко Н.М.;

«Чарівні фарби та талановиті пальчики» (з метою розвитку креативних здібностей, ознайомлення з нетрадиційними техніками малювання) - 28 дітей (відвідують безкоштовно). Керівник гуртка: Вербило О.О.

Вихованню та розвитку дітей сприяють створені нашим  колективом гарні умови.

Кінцева мета нашої роботи – розвиток різнобічно розвиненої особистості. Діти вивчають малюють, ліплять, танцюють, співають, приймають участь в роботі гуртків.

  • Заняття у ДНЗ №33
  • Будівля ДНЗ №33
  • Тишковська Світлана Володимирівна


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове