Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 1018
візитів сьогодні: 0
візитів всього: 86949
Прогноз погоди
Перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки на квартирний облік

Перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки 

на квартирний облік:

Заява на ім’я міського  голови:

- в заяві зазначається: прізвище, ім’я та по батькові заявника та всіх членів сім’ї які беруться на квартирний облік, його адреса та телефон (при наявності), дата народження, наявність пільги. Заява обов’язково підписується заявником та всіма повнолітніми членами сім’ї.

До заяви додаються такі документи:

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію, видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку, або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (частину будинку), квартиру (форма-3);

- довідка членів сім’ї про перебування на квартирному   обліку за місцем роботи;

- копія документу, що підтверджує пільгу;

- акт обстеження житлових умов;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності у м. Житомирі на всіх членів сім’ї;

- копія паспортів (1,2,11 стор.);,

- копія ідентифікаційних номерів;

- інші документи перелік яких встановлюється безпосередньо на прийомі в залежності від умов проживання.

 

Перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки на кооперативний облік:

Заява на ім’я міського  голови:

- в заяві зазначається: прізвище, ім’я та по батькові заявника та всіх членів сім’ї які беруться на квартирний облік, його адреса та телефон (при наявності), дата народження, наявність пільги. Заява обов’язково підписується заявником та всіма повнолітніми членами сім’ї.

До заяви додаються такі документи:

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію, видана організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку, або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (частину будинку), квартиру (форма-3);

- довідка членів сім’ї про перебування на квартирному   обліку за місцем роботи;

- копія документу, що підтверджує пільгу;

- акт обстеження житлових умов;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності у м. Житомирі на всіх членів сім’ї;

- копія паспортів (1,2,11 стор.);,

- копія ідентифікаційних номерів;

- інші документи перелік яких встановлюється безпосередньо на прийомі в залежності від умов проживання.

 

Надання житлових приміщень:

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

- довідка членів сім’ї з місця роботи;

- довідка про перебування на квартирному обліку;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності;

- протокол спільного засідання адміністрації та профкому;

- відомість на черговика;

- список черговиків, які перебувають на квартирному обліку міськвиконкому та на відповідному підприємстві, установі, організації або контрольні списки черговиків;

- список категорій працівників, яким може бути надано службове житло;

- заява громадянина та всіх членів сім’ї на одержання службового жилого приміщення.

 

Виключення жилих приміщень з числа службових:

- Заява на ім’я міського голови (довільної форми).

До заяви додаються такі документи:

- клопотання підприємства, установи, організації за яким закріплено службове приміщення;

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

- довідка з місця роботи;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності;

- технічний паспорт;

- копія трудової книжки;

- копія ордеру;

- витяг з рішення органів місцевого самоврядування про надання статусу службового відповідному житлу;

- довідка про квартирний облік;

- довідка про сплату комунальних послуг.

                                                 

Виключення жилих приміщень з числа гуртожитків:

- Заява на ім’я  міського голови (довільної форми).

В заяві зазначається:

До заяви додаються такі документи:

- клопотання підприємства, установи, організації за яким закріплений гуртожиток;

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

- довідка з місця роботи;

- довідка про квартирний облік ;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності;

- копія трудової книжки;

- копія ордеру;

- витяг з рішення органів місцевого самоврядування про надання статусу гуртожитку відповідному житлу;

- технічний паспорт;

- акт міжвідомчої комісії, що квартира відповідає санітарно-технічним нормам

 

Збереження житлових приміщень за тимчасово відсутніми громадянами:

- дозвіл служби у справах дітей міської ради;

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

- рішення про позбавлення батьківських прав;

- копія свідоцтва про народження;

- копія свідоцтва про розірвання шлюбу;

- довідка з місця перебування дитини.

 

Обмін житла:

- Заява на ім”я  міського голови (довільної форми)

До заяви додаються такі документи:

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

- витяг з рішення органів місцевого самоврядування про надання жилого приміщення;

- дозвіл органу опіки на неповнолітніх дітей;

- копії паспортів;

- копії свідоцтв про народження;

- довідки про сплату комунальних послуг;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності;

- копія особового рахунку.

 

Надання житлової площі у фонді житла для тимчасового проживання громадян:

- Заява на ім’я  міського голови з підписами усіх повнолітніх членів сім’ї (довільної форми)

До заяви додаються такі документи:

- довідка виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію;

-  копії паспортів;

- копії свідоцтв про народження;

- довідка з БТІ про відсутність або наявність власності;

- копія документів про підтвердження набуття першочергового права на забезпечення житловим приміщенням з фондів житла для тимчасового проживання;

- довідки про дохід усіх членів сім’ї



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове