Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 29
візитів сьогодні: 5545
візитів всього: 464520
Прогноз погоди
Звіт про результати відстеження рішення Житомирської міської ради від 30.11.06 № 127 “Про затвердження Типового договору оренди нерухомого майна комунальної власності міста Житомира”

Звіт

про результати відстеження регуляторного акта

 

17.06.2011 р.                                                                          м. Житомир

 

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення Житомирської міської ради від 30.11.06 № 127 “Про затвердження Типового договору оренди нерухомого майна комунальної власності міста Житомира”.

 

Назва виконавця заходів з відстеження: комунальне підприємство “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради.

 

Цілі прийняття рішення міської ради

Ø                     Врегулювання орендних відносин.

Ø                     Врахування інтересів орендаря, орендодавця та балансоутримувача.

Ø                     Врахування змін діючого законодавства у сфері оренди.

Ø                     Забезпечення інтересів комунальної громади міста.

 

Строк виконання заходів з відстеження: 13-17 червня 2011 року

 

Тип відстеження: періодичне.

 

Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

- сума надходжень орендної плати до міського  бюджету та на рахунки бюджетних установ та комунальних підприємств;

- кількість договорів оренди укладених з суб’єктами підприємницької діяльності;

- загальна площа об'єктів оренди

Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності  використовувалась обробка та аналіз офіційної інформації, що надавалась підприємствами, установами та організаціями міської комунальної власності. Спосіб одержання інформації: усний; щомісячно по телефону.

 

 

 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта

 

Показники результативності по роках

2009

2010

5 місяців 2011 року

Надходження до міського бюджету плати за оренду майна млн. грн.

11,65

11,11

3,9

Загальна площа тис кв.м.

72,68

62,4

52,1

Кількість діючих договорів

468

424

390

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

 

В результаті проведеного відстеження результативності регуляторного акта встановлено, що у Типовому договорі чітко прописано, що проведення оцінки майна, яке передається в оренду є незалежним, а також конкретизується призначення авансового платежу, який сплачується орендарем в день підписання договору оренди.

Стягнення з орендаря заборгованості по орендній платі передбачається  проводити в безспірному порядку не лише на підставі виконавчого напису нотаріуса, а й відповідного рішення господарського суду. Крім того, визначено, що поліпшення об’єкта оренди, здійснені за рахунок амортизаційних відрахувань є комунальною власністю територіальної громади міста Житомира.

Розмежовано повноваження орендодавця і власника в частині надання погодження та дозволу на проведення реконструкції, технічного переобладнання та поліпшення об’єкту оренди.

Також встановлена вимога до орендаря щодо укладання протягом 5-ти днів з моменту підписання договору оренди, у разі необхідності відповідного договору з балансоутримувачем на сплату експлуатаційних витрат за комунальні послуги, включаючи електроенергію, опалення, газ, воду, каналізацію, вивезення сміття тощо та забезпечення безперешкодного доступу представників інженерних служб, балансоутримувача до орендованих приміщень і надання на першу вимогу всієї необхідної інформації і документів відповідним особам щодо об’єкта оренди з метою контролю за використанням об’єкта оренди за цільовим призначенням. Наведене вище зобов’язує орендаря своєчасно та у повному обсязі сплачувати експлуатаційні та інші витрати балансоутримувачу, підвищує контроль за використанням об’єкту та забезпечує безперебійну роботу та відновлення технічних мереж (обладнання) житлових будинків та інших об’єктів, що знаходяться поряд з об’єктом оренди.

Крім того регуляторним актом передбачено, що орендодавець діє не лише на основі Положення про оренду, методику розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності м. Житомира, а й власного статуту, що має значно підвищити його відповідальність, а також зобов’язати ознайомлювати на вимогу орендарів із зазначеним статутом.

Висновок: Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень є ефективною. Регуляторний акт в зв’язку із змінами в чинному законодавстві потребує внесення змін та доповнень.

 

 

 

Директор КП «Агентство

з управління майном»

Житомирської міської ради                                                 В.Ф. Загурський



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове