Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 280
візитів сьогодні: 177
візитів всього: 87191
Прогноз погоди
12.06.2017 -  Про внесення змін до Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 16.10.2013 № 491
УКРАЇНА
   ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
  ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 РІШЕННЯ
 
 
від ____________№ __________
        м. Житомир
      
Про внесення змін до Положення
про порядок встановлення режиму
роботи об’єктів торгівлі, закладів
ресторанного господарства та сфери
послуг на території м. Житомира,
затвердженого рішенням виконавчого
комітету Житомирської міської
ради від 16.10.2013 № 491
 
З метою забезпечення громадського правопорядку та недопущення порушення звукового режиму закладами торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Внести зміни до пункту 2.1 Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира (далі – Положення), затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 16.10.2013 № 491, та викласти його в новій редакції:
«Суб’єкт господарювання (або уповноважена ним особа), який має намір встановити режим роботи об’єкта в денний час, подає до виконавчого комітету Житомирської міської ради в двох примірниках інформаційний лист-заяву щодо встановлення режиму роботи об’єкта торгівлі, закладу ресторанного господарства та сфери послуг у денний час. Інформаційний лист-заява щодо встановлення режиму роботи об’єкта торгівлі, закладу ресторанного господарства та сфери послуг у денний час – документ встановленого зразка, форма якого визначена в додатку 1 до Положення».
2. Внести зміни в додаток до Положення згідно з додатком 1 до цього рішення.
3. Внести зміни до пункту 2.3 Положення, та викласти його в новій редакції:
«Заява реєструється у Центрі надання адміністративних послуг міської ради та направляється до департаменту економічного розвитку міської ради. Департамент економічного розвитку міської ради опрацьовує заяву та передає на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Після підпису заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради один примірник заяви повертається заявнику. Термін розгляду заяви не повинен перевищувати 5 робочих днів з дати її реєстрації»
4. Внести зміни до пункту 3.2 Положення та викласти його в новій редакції:
«Для встановлення режиму роботи об’єкта в нічний час суб’єкт господарювання (уповноважена особа) подає до виконавчого комітету Житомирської міської ради інформаційний лист-заяву щодо встановлення режиму роботи об’єкта торгівлі, закладу ресторанного господарства та сфери послуг у нічний час. Інформаційний лист-заява щодо встановлення режиму роботи об’єкта торгівлі, закладу ресторанного господарства та сфери послуг у нічний час – документ встановленого зразка, форма якого визначена в додатку 2 до Положення».
5. Затвердити форму інформаційного листа-заяви щодо встановлення режиму роботи об’єкта торгівлі, закладу ресторанного господарства та сфери послуг в нічний час згідно з додатком 2 до цього рішення.
6. Внести зміни до пунктів 3.2, 3.3 Положення, та викласти їх в новій редакції:
«3.2. Для встановлення режиму роботи в нічний час суб’єкт господарювання (уповноважена особа) подає заяву до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.
3.3. Після реєстрації заява направляється до департаменту економічного розвитку міської ради, який упродовж 30-ти днів забезпечує розгляд заяви, готує проект рішення виконавчого комітету міської ради про встановлення режиму роботи в нічний час або про відмову, з подальшим внесенням на розгляд виконавчого комітету міської ради».
7. Доповнити пункт 4.1 розділу 4 Положення підпунктом 4.1.4, а саме:
«4.1.4. У разі відмови привести стан об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг, яким встановлено режим роботи в нічний час, до умов Положення на вимогу виконавчого комітету Житомирської міської ради».
8. Надати суб’єктам підприємництва, яким встановлено режим роботи об’єкта в нічний час, шестимісячний строк на встановлення камер відеоспостереження та надання департаменту економічного розвитку міської ради:
інформації про особу (ПІБ, посада, номер телефону), яка, у разі необхідності, відповідатиме за доступ упродовж години до відеоматеріалів та збереження упродовж 30 днів архівного документа з камер відеоспостереження;
гарантійного листа щодо зберігання відеоматеріалів упродовж 30 днів, у разі не підключення до системи «Безпечне місто» (а в подальшому – можливість підключення до вищевказаної системи)». 
9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
Міський голова                                                                           С.І. Сухомлин
30.08.2017 - Внесено зміни у додаток 2


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове