Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 439
візитів сьогодні: 12
візитів всього: 115803
Прогноз погоди
01.02.2017 - Про роботу Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
  від ____________  №______
          м. Житомир
 
Про роботу Центру надання
адміністративних послуг
Житомирської міської ради
 
Заслухавши та обговоривши інформацію про роботу Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради (далі – ЦНАП) за  2016 рік, виконавчий комітет міської ради зазначає, що проведена значна робота з організації видачі документів дозвільного характеру та організації надання адміністративних послуг.
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», угоди між обласною державною адміністрацією та міською радою щодо тимчасової видачі документів дозвільного характеру регіональними дозвільними органами через ЦНАП міської ради адміністраторами налагоджено взаємодію з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг.
 
Загальна кількість звернень за звітний період до центру становить більше 60000 звернень: реєстрація документів, їх отримання, консультації уповноважених представників суб’єктів надання адміністративних послуг, в т.ч. виконавчих органів міської ради,  адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг суб’єктам господарювання та адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг громадянам.
Упродовж 2016 року до адміністраторів ЦНАП надійшло та зареєстровано 27870 звернень щодо отримання адміністративних послуг, в т.ч. документів дозвільного характеру. За аналізований період видано більше 24000 оформлених результатів та зареєстрованих декларацій та близько 3000 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій.
 
На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» через ЦНАП здійснюється реєстрація декларацій, віднесених до компетенції Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Житомирській області та Управління Держпраці у Житомирській області.
 
 
У ЦНАП здійснюється прийом уповноваженими представниками департаменту реєстрації міської ради (відділ державної реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно), а також державним кадастровим реєстратором Управління Держгеокадастру у Житомирському районі Житомирської області.
Найбільшу кількість звернень до центру за 2016 рік становили звернення щодо оформлення паспортних документів громадян України, реєстрації декларацій щодо виконання будівельних робіт та готовності об’єктів до експлуатації, оформлення земельних питань, оформлення документів дозвільного характеру та ін.
Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів, адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки, на сайті міської ради в рубриці «Центр надання адміністративних послуг» постійно висвітлюється та оновлюється інформація щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та отримання адміністративних послуг.
Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого впорядкування видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Інформацію про роботу Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради взяти до відома та визнати роботу Центру задовільною.
2. Адміністраторам центру:
2.1.    здійснювати постійний контроль за строками видачі документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг;
2.2. розміщувати інформацію щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг, забезпечити постійне її оновлення на інформаційних стендах та офіційному веб-сайті Житомирської міської ради;
2.3.   брати участь у навчальних семінарах з питань дозвільної системи та адміністративних послуг;
2.4.   залучати до роботи  центру представників суб’єктів надання адміністративних послуг та сприяти збільшенню кількості послуг, що будуть надаватись в Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
Міський голова                                                                                 С.І. Сухомлин


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове