Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 74
візитів сьогодні: 5516
візитів всього: 464536
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 20 грудня 2016 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

        

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   20 грудня 2016 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

       (кім. 320)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир

 

Про підсумки виконання завдань

цивільного захисту району у 2016

році та основні завдання на 2017 рік

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відділу з питань надзви-чайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради Яновича О.О. про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2016 році та основні завдання на 2017 рік виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради, спеціалізованими службами цивільного захисту району, підприємствами, організаціями, установами та закладами, розташованими на території Корольовського району, проведена значна робота щодо виконання вимог законодавства України, нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.

Основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2016 рік, та план основних заходів з підготовки цивільного захисту виконані.

Питання реалізації державної політики у сфері цивільного захисту розглядалися на зборах та нарадах керівного складу цивільного захисту району, а також перевірялися під час комплексної перевірки реалізації державної політики у сфері цивільного захисту та організації роботи з питань техногенної і пожежної безпеки у Житомирській області.

        Ефективніше виконували ці завдання: відділ з питань НС та ЦЗН районної ради, спеціалізована медична служба ЦЗ району (КУ “ЦМЛ №1”), КУ “ДЦМЛ”, Обласна клінічна лікарня ім. Гербачевського, Житомирський кооперативний  коледж бізнесу і права, ДПТНЗ “Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну”, підприємства: ПАТ „Житомирський маслозавод”, ДП “Житомирський лікеро-горілчаний завод”, ДП «Старокостянтинівський молочний завод» виробничий підрозділ в місті Житомирі,  ТзОВ “Обіо”, ДП “Євроголд Індестріз ЛТД”, Житомирське ДЕПОП, КП “ВЖРЕП № 9”.

       Разом з тим, окремі завдання цивільного захисту вирішувалися повільно або не в повному обсязі, зокрема на таких підприємствах, як  ПО “Житомирський  кооперативний ринок”, ПАТ “Житомирський комбінат силікатних виробів”.

Виходячи із завдань, визначених начальником цивільного захисту України, головою Житомирської обласної державної адміністрації, виконкомом міської  ради на 2017 рік щодо удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту (ЄДС ЦЗ), відповідно до статей 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2016 році та основні завдання на 2017 рік взяти до відома.

2. Затвердити:

2.1. Основні завдання у сфері цивільного захисту Корольовського району міста Житомира на 2017 рік згідно з додатком 1.

2.2. План основних заходів з підготовки цивільного захисту Корольовського району міста Житомира на 2017 рік згідно з додатком 2.

2.3. Організаційно-методичні вказівки щодо навчання населення Корольов-ського району міста Житомира з підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях на 2017 рік згідно з додатком 3.

2.4. План комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області слухачами з функціонального навчання у сфері цивільного захисту об’єктів Корольовського району міста Житомира  на 2017 рік згідно з додатком 4.

3.   Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради (завідувач Янович О.О.):

        3.1. Продовжувати роботу щодо реалізації в районі державної політики у сфері захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та в умовах особливого періоду, виконання вимог чинного законо-давства з цих питань.

      3.2. Проводити роз’яснювальну роботу щодо змін та доповнень, які внесені до законодавства України, інших нормативно-правових актів у сфері цивільного захисту та звертати увагу керівників окремих підприємств, організацій, установ, закладів, де не виконуються вимоги законодавства у зазначеній сфері.

4. Начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту району, керівникам   підприємств, організацій,  установ  та  закладів, розташованих на території  Корольовського району:

4.1.  Проаналізувати до 31 січня 2017 року виконання завдань цивільного захисту в 2016 році та своїми наказами визначити завдання на 2017 рік, заохотити кращих працівників.

4.2. Надати до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради до 10 лютого 2017 року копії планів підготовки цивільного захисту спеціалізованих служб цивільного захисту району,  підприємств, установ, організацій та закладів для узагальнення і контролю за їх виконанням. 

4.3. Про хід виконання даного рішення щоквартально до 30 числа останнього місяця кварталу інформувати райвиконком через відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.

4.4. Пропозиції стосовно завдань та планування заходів у сфері цивільного захисту на 2018 рік подати до 28 жовтня 2017 року відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.

5. Рішення райвиконкому від 15.12.15 № 100 “Про підсумки виконання завдань цивільного захисту  району в 2015 році та основні завдання на 2016 рік” з контролю зняти, як таке, що виконане. 

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М.

 

Голова ради                                                                                  О.В. Соя

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир


 Про відшкодування витрат
 виконавчому комітету Корольовської
 районної ради за надані  комунальні
 та інші послуги користувачами,  що

 розташовані в адмінбудинку

 за адресою пл. Польова, 8

 

 

 

                В зв’язку із закінченням терміну дії договорів на  відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги установами та фізичними особами -підприємцями, що орендують приміщення  в адмінбудинку за адресою площа Польова 8 та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити перелік виконавчих органів Корольовської районної ради,     установ та фізичних осіб підприємців-користувачів, які орендують приміщення в адмінбудинку за адресою площа Польова, 8, та відшкодовуватимуть витрати за надані комунальні та інші послуги, згідно з додатками  1,2.

 

 2. Укласти договори на відшкодування витрат за надані комунальні та інші послуги між виконавчим комітетом Корольовської районної ради  та користувачами: Житомирським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в  Житомирської області,   фізичними особами –  підприємцями: Морозюк А.Л.,  Самиловою С.Р., Заболоцьким О.Г.  та зобов’язати  своєчасно відшкодовувати витрати за надані послуги.

 

         3. Відділу бухгалтерського обліку та звітності районної ради                   (Мнухіна С.О.) здійснювати контроль за своєчасним надходженням коштів від користувачів за надані комунальні та інші послуги.

        

         4. Загальному відділу районної ради (Сидорчук Н.Д.) здійснювати контроль за якістю надання комунальних та інших послуг.

 

               5. Рішення  виконавчого   комітету  районної  ради  від  15.12.15  № 112                   «

 
 

 Про відшкодування  витрат  виконавчому  комітету  Корольовської  районної  ради за надані  комунальні та інші послуги користувачами,  що розташовані в адмінбудинку за адресою пл. Польова, 8», від 19.04.16 № 36 «Про внесення змін в додатки 1,2,3,4 до  рішення райвиконкому від 15.12.15 № 1142», від 19.07.16 № 59 «Про внесення змін в додатки 1,2,4 до рішення райвиконкому від 19.04.16 № 36»  вважати такими, що втратили чинність.

        

         6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

 

 

         Голова ради                                                                                     О.В.Соя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир

 

 

Про затвердження положення про районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів

 

На виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», та у зв’язку із змінами в Законах України «Про металобрухт», «Про ліцензування видів господарської діяльності», втрати чинності наказів Міністерства економічного розвитку України від 31.10.2011 №183 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів», від 16.12.2011 № 350 «Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити положення про районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів згідно з додатком.

2. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної ради від 18.09.12 №85 «Про затвердження положення про районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

Голова ради                                                                   О.В. Соя

 

 


 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради

м. Житомира

 

від ________________ № ______

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів (далі - Комісія) утворена на виконання делегованих Житомирською міською радою повноважень, відповідно до Закону України „Про металобрухт” від 05.05.1999р. №619-ХІV (із змінами та доповненнями) і є постійно діючим органом.

1.2.  Комісія здійснює свою діяльність відповідно до цього Положення.

1.3. Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира.

1.4. Комісія очолюється заступником голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.5. Комісія є відповідальною перед виконавчим комітетом Корольовської районної ради і підзвітна йому.

1.6. У своїй діяльності Комісія керується:

1.6.1. Законом України «Про металобрухт» від 05.05.1999р. №619-ХІV.

1.6.2.  Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007р. №877-V.

1.6.3. постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1104 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)».

1.6.4. наказом Мінекономрозвитку від 03.11.2011 №191 «Про затвердження форм актів обстеження суб’єктів господарювання».

1.6.5. наказом Мінекономрозвитку від 29.03.2016 №524 «Про затвердження Переліку обладнання та устаткування, які необхідно мати спеціалізованому підприємству та його приймальним пунктам або спеціалізованому металургійному переробному підприємству».

1.6.7. іншими нормативно-правовими атами, що регламентують діяльність на ринку металобрухту.

 

 

 

2

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КОМІСІЇ

 

Основними завданнями Комісії є:

2.1. Обстежувати та складати акти обстеження спеціалізованих, спеціалізованих металургійних переробних підприємств та їх приймальних пунктів для отримання права здійснювати операцій з брухтом кольорових та чорних металів (здійснюється робочою групою);

2.2. Здійснювати контроль за додержанням спеціалізованими або спеціалізованими металургійними переробними підприємствами та їх приймальними пунктами встановлених умов та правил проведення операцій з металобрухтом, у тому числі шляхом проведення планових та позапланових перевірок (здійснюється робочою групою);

2.3. Виявляти порушення вимог Закону України „Про металобрухт” спеціалізованими або спеціалізованими металургійними переробними підприємствами та їх приймальними пунктами на території району, про що повідомляти Житомирську обласну державну адміністрацію;

2.4. Готувати та аналізувати інформацію про результати господарської діяльності суб’єктів підприємництва, що здійснюють діяльність з металобрухтом;

2.5. У разі виявлення фактів, що містять ознаки незаконної діяльності суб’єктів підприємництва з металобрухтом, Комісія передає такі матеріали до відповідних правоохоронних органів;

2.6. Організовувати заходи щодо попередження та припинення незаконних операцій з брухтом кольорових та чорних металів;

2.7. Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо діяльності господарюючих суб’єктів на ринку металобрухту.

 

  1. ПРАВА КОМІСІЇ

 

3.1.Комісія має право:

3.1.1. Одержувати від спеціалізованих підприємств та їх приймальних пунктів необхідні дані про додержання вимог нормативно-правових актів під час заготівлі, переробки, металургійної переробки та продажу брухту кольорових та чорних металів;

3.1.2. Звертатись до інших контролюючих органів щодо перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з металобрухтом, у разі виявлення фактів порушення ними інших сфер законодавства України;

3.1.3. Залучати спеціалістів інших відомств, установ та організацій до розгляду питань, які належать до їх компетенції;

3.1.4. Висвітлювати в засобах масової інформації свою діяльність, проблеми в галузі заготівлі та переробки металобрухту, звертатись до населення.

3.2. Члени Комісії мають право широкого та вільного обміну думками, ознайомлюватися з усіма матеріалами, що обговорюються, висловлювати свою точку зору щодо рішень Робочої групи та брати участь в голосуванні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

  1. РОБОЧА ГРУПА ДЛЯ ОБСТЕЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ

 

4.1. З метою збільшення оперативності надання актів обстеження спеціалізованих підприємств та їх приймальних пунктів на право здійснення операцій з металобрухтом та проведення перевірок господарюючих суб’єктів, які вже працюють, створена районна робоча група для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів (далі – Робоча група)

4.2. Робоча група здійснює свою діяльність відповідно до цього Положення.

4.3. Склад Робочої групи затверджується рішенням виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира. Робоча група очолюється головою Комісії.

4.4. Робоча група є відповідальною перед виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира і підзвітна йому.

4.5. Основними завданнями Робочої групи є:

4.5.1. Обстеження та складання актів обстеження спеціалізованих, спеціалізованих металургійних переробних підприємств та їх приймальних пунктів для продовження або отримання права на здійснення операцій з брухтом кольорових та чорних металів;

4.5.2. Проведення планових та позапланових перевірок відповідності спеціалізованих підприємств та їх приймальних пунктів вимогам Закону України «Про металобрухт» та Переліку обладнання та устаткування, які необхідно мати спеціалізованому підприємству та його приймальним пунктам або спеціалізованому металургійному переробному підприємству.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ

5.1. Основною формою роботи Комісії є засідання, яке є правочинним за наявності більше половини членів Комісії.

5.2. Засідання Комісії проводяться за рішенням її голови у разі потреби.

5.3. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів відкритим голосуванням. У разі рівності голосів голос голови Комісії є вирішальним.

5.4. Рішення Комісії оформлюються протоколом у триденний термін. Протокол підписується головою і секретарем Комісії.

5.5. Голова комісії:

5.5.1. Скликає і проводить засідання Комісії, розподіляє обов’язки між членами Комісії, сприяє у забезпеченні їх необхідними матеріалами й документами;

5.5.2. Організовує і проводить обстеження Робочою групою;

5.5.3. Запрошує до участі в роботі Комісії та Робочої групи представників контролюючих органів, громадськості, фахівців інших відомств, установ, організацій;

5.5.4. Підписує протокол засідання Комісії, акти обстежень та перевірок Робочою групою;

5.5.5.   Надає пропозиції щодо складу  Комісії та Робочої групи;

 

 

 

 

 

4

5.5.6.   Доповідає виконавчому комітету і голові районної ради про роботу Комісії та Робочої групи.

5.6. Секретар Комісії забезпечує підготовку документів на засідання Комісії, повідомляє членів Комісії про час її засідання, підписує протокол.

5.7. Члени Комісії повинні бути присутніми на її засіданнях, брати активну участь в обговоренні питань, що розглядаються, сприяти у виконанні рішень Комісії, якісно і вчасно виконувати доручення щодо вивчення й підготовки питань для обговорення на засіданнях, подавати свої пропозиції.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РОБОЧОЇ ГРУПИ

 

6.1. Формою роботи Робочої групи є:

6.1.1. Обстеження, які проводяться у разі подачі відповідної заяви спеціалізованого або спеціалізованого металургійного переробного підприємства, приймального пункту;

6.1.2. Планові перевірки, які проводяться згідно річних або квартальних планів, затверджених відповідним рішенням виконавчого комітету Корольовської районної ради;

6.1.3. Позапланові перевірки, які проводяться на підставах, передбачених ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

6.2. Обстеження або перевірка Робочою групою вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як половина членів Робочої групи.

6.3. Рішення Робочої групи приймається одноголосно членами Робочої групи, присутніми на обстеженні.

6.4. Рішення Робочої групи оформляється актом обстеження або перевірки встановленої форми, який підписують всі члени Робочої групи, присутні на обстеженні, та завіряється печаткою виконкому Корольовської районної ради м. Житомира.

 

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ

 

7.1. Разом із зверненням щодо проведення обстеження для продовження або отримання права здійснення операцій з металобрухтом суб’єкти підприємницької діяльності надають для вивчення Робочою групою документи згідно переліку:

  • акт обстеження головного підприємства (в разі відкриття приймального пункту);
  • статут підприємства;
  • установчий договір підприємства (у разі необхідності);
  • свідоцтво про державну реєстрацію (з копією реєстраційної картки на створення відокремленого підрозділу юридичної особи);
  • рішення про створення підрозділу та положення про нього;

 

 

 

 

 

 

5

  • довідка про включення до ЄДРПОУ (із зазначенням серед видів діяльності за КВЕД «оброблення металевих відходів та брухту»);
  • документ про взяття суб’єкта підприємництва на облік платника податків;
  • свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ;
  • дозволи (погодження) державних органів влади з питань: охорони навколишнього природного середовища, додержання санітарних норм і правил, умов та охорони праці, пожежного нагляду;
  • документи, що підтверджують наявність: території, складських приміщень, брухтопереробного обладнання, вагового  господарства, вантажопідйомних механізмів, приладів дозиметричного контролю, устаткування для металургійної переробки та лабораторії;
  • відомості щодо останнього технічного огляду вантажопідйомних механізмів, повірки  вагового  господарства, приладів дозиметричного контролю, атестації лабораторії;
  • штатний розпис та документи, які підтверджують кваліфікацію посадових осіб, відповідальних за охорону праці, пожежну, вибухову, екологічну та радіаційну безпеку.

7.2. Робоча група протягом 15 календарних днів з дня подачі заяви складає акт обстеження спеціалізованого, спеціалізованого металургійного переробного підприємства або приймального пункту або, у разі виявлення невідповідності суб'єкта господарювання Закону України „Про металобрухт” та Переліку обладнання та устаткування, які необхідно мати спеціалізованому підприємству та його приймальним пунктам або спеціалізованому металургійному переробному підприємству, повідомляє про це голову районної ради для надання вмотивованої відмови в наданні акту обстеження.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМІСІЇ

 

За невиконання вимог законодавства, а також завдання неправомірними діями збитків суб’єкту господарювання Комісія, її члени несуть відповідальність згідно із законом

 

 

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                                 П.М. Чеховський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир

 

 

  Про затвердження нового складу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів

 

 

У зв’язку з вибуттям окремих членів районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів та відповідно до ст. 12 Закону України «Про металобрухт», на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити районну комісію для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів у складі:

 

Орлова

Олена Георгіївна

 

заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії

 

 

 

Мовчан

Ганна Вікторівна

 

головний спеціаліст апарату виконкому районної ради, секретар комісії

 

 

 

Члени комісії:

 

 

 

Барановська

Валентина Василівна

 

головний спеціаліст сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

Вітюк

Віктор Олександрович

 

заступник головного інженера Житомирського району електричних мереж (за згодою)

 

 

 

Кручинський

Віктор Анатолійович

 

начальник вибухотехнічного сектору ГУ Національної поліції в Житомирській області, майор поліції (за згодою)

 

 

 

Петелюк

Олег Олександрович

 

начальник відділення Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області, капітан поліції (за згодою)

 

 

 

Підгаєць

Максим Петрович

 

начальник відділу нагляду в машинобудуванні та енергетиці Управління Держпраці в Житомирській області (за згодою)

 

 

 

Степанченко

Ганна Василівна

 

головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

 

 

 

Толочко

Анатолій Антонович

 

депутат Корольовської районної ради м. Житомира (за згодою)

 

 

 

Трунін

Ярослав Миколайович

 

начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Житомирській області (за згодою)

 

 

 

 2. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.08.12 №69 «Про затвердження нового складу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

Голова ради                                                        О.В. Соя

 

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир

  Про затвердження нового складу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів

 

 

 

У зв’язку з вибуттям окремих членів районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів та відповідно до ст. 12 Закону України «Про металобрухт», на виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити районну робочу групу для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів у складі:

 

Орлова

Олена Георгіївна

 

заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, голова робочої групи

 

 

 

Члени робочої групи :

 

 

 

Барановська

Валентина Василівна

 

головний спеціаліст сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

 

Мовчан

Ганна Вікторівна

 

головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

 

 

 

Кручинський

Віктор Анатолійович

 

начальник вибухотехнічного сектору ГУ Національної поліції в Житомирській області, майор поліції (за згодою)

 

 

 

Петелюк

Олег Олександрович

 

начальник відділення Житомирського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирській області, капітан поліції (за згодою)

 

 

 

Підгаєць

Максим Петрович

 

начальник відділу нагляду в машинобудуванні та енергетиці Управління Держпраці в Житомирській області (за згодою)

 

 

 

Степанченко

Ганна Василівна

 

головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

 

 

 

Трунін

Ярослав Миколайович

 

начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Житомирській області (за згодою)

 

 

 

 2. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.08.12 №68 «  Про затвердження нового складу районної робочої групи для обстеження підприємств, що здійснюють заготівлю, переробку та продаж брухту кольорових і чорних металів».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

 

                   Голова ради                                                        О.В. Соя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир


 Про  затвердження Інструкції
                  м.Житомир                                                                                           

 з діловодства у Корольовській

 районній раді м. Житомира

 та її виконавчих органах

 

 

          

З метою вдосконалення роботи  з ведення діловодства у Корольовській районній раді   та її виконавчих  органах,  у зв’язку з набранням   постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 «Про затвердження Типової  інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»” (зі змінами), виконавчий комітет районної ради

 

         ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити Інструкцію з діловодства в Корольовській районній раді               м. Житомира та її виконавчих органах (далі- Інструкція) згідно з додатком.

 

         2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів забезпечити вивчення та неухильне дотримання працівниками апарату ради та виконкому, виконавчих органів ради положень Інструкції.

 

         3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету районної ради  від 16.07.08   № 65 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчих органах Корольовської районної ради».

         4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами  виконкому Чеховського П.М.

 

 

 

            Голова ради                                                                        О.В.Соя

 

 

 


                                                                                    

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

                                                                

 

Від _____________ № ______

          м. Житомир

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на І квартал

2017 року

        

 

          Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на І квартал 2017 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови  ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  19.09.15  № 75 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІУ квартал 2016 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                    О.В.Соя

 

 

 

 

 

 

                     Додаток

                                                                                      до рішення виконавчого комітету

                                                                                      Корольовської районної ради

                                                                                      м.Житомира

                                                                                      від ___________ № ________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на І  квартал  2017 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

№  пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі мате-ріалів

 

Доповідач

 

 

1.

17  січня  2017 року

 

Про забезпечення мешканців Корольовського району м.Житомира садово-городніми ділянками

 

 

 

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

 

 

 

 

16.12.16

 

 

11.01.17

 

Степанченко  Г.В. – головний спеціаліст апарату виконкому

 

 

1.

21 лютого  2017 року

 

Про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах ради

 

 

 

Чеховський П.М. –

керуючий справами виконкому

 

 

 

23.01.17

 

 

15.02.17

 

 

 

 

Сидорчук Н.Д. – завідувач загального відділу районної ради

 

2.

Про виконання районного бюджету за 2016 рік

 

Орлова О.Г. – заступник голови ради

23.01.17.

10.02.17

Когут А.В. – начальник фінансового відділу

 

 

 

1.

 

21 березня  2017 року

 

Про гарантії соціального захисту інвалідів

 

 

 

 

Чеховський П.М. –

керуючий справами виконкому

 

 

 

 

20.02.17.

 

 

 

15.03.17

 

 

 

 

 

 

Шемчук А.С. – заступник начальника управління – начальник відділу по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів УПСЗН

1.

Про забезпечення мешканців Корольовського району м.Житомира садово-городніми ділянками

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

 

16.02.15

09.03.16

Степанченко Г.В. – головний спеціаліст апарату виконкому районної ради

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

         2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

Організаційний відділ районної ради

 

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.

 

Організаційний відділ, управління праці

та соціального захисту населення районної ради

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

 

  1. Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

 

  1. Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)

 

 

 

“-“-“-

  1. Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів   (щомісячно)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Проведення Дня відкритого листа  (за окремим планом щоквартально)

 

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

 

  1. Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

  1. Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

 

 

Загальний відділ районної ради

  • адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

  • комісії по земельних питаннях (по потребі)

 

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

 

  • комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)

 

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  • комісії по призначенню житлових   субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

 

Заступник голови ради, УПСЗН

  • координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції

 

  •  президії   організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)

 

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

-    комісії з питань реструктуризації          заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

 

  • ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення

     (щоквартально)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

 

  • комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

(щомісячно)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

(по потребі)

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

  • комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • опікунської ради

     (щомісяця)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  1. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів   (щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника      голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району (за окремим планом)

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11.  Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят

 

Голова ради, заступник голови ради

 

 

 

Керуючий справами

виконкому                                                                                      П.М.Чеховський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове