Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 819
візитів сьогодні: 32
візитів всього: 60601
Прогноз погоди
Інформація управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради для голів ОСББ
Інформація для голів ОСББ
 
Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" від 10.12.2015 № 888-V-ІІІ до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад віднесені повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб.
 
На сесії міської ради 24 лютого 2016 року прийнято рішення "Про утворення Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради"
Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" від 02.03.2016 № 207 затверджено правила реєстрації місця проживання, які визначають механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні, а також встановлюють форми необхідних для цього документів.
 
Довідки про склад сім"ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб в м. Житомирі видаються відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради "Про затвердження змісту довідок та переліку документів, на підставі яких вони видаються комунальними виробничими житловими ремонтно- експлуатаційними підприємствами громадянам міста для призначення пенсії, різних видів допомоги".
 
Також, виконавчим комітетом Житомирської міської ради 15 червня 2016 року прийнято рішення №520 "Про делегування повноважень" доручити відповідним посадовим особам  КП "ВЖРЕП № 1, 5, 6, 9, 11, 13, 14, 15, 16"  Житомирської міської ради, ТОВ "КК "КомЕнерго-Житомир", ПП "ВЖРЕП №4",  ПП "КВЖРЕП №8", ПП "АММОНН", виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирних будинків (гуртожитків), об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, управителів багатоквартирних будинків та інших форм власності в установленому законодавством порядку:
оформлювати документи проживання/перебування  громадян з подальшою передачею їх до Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання /перебування особи;
видавати довідки про склад сім"ї або зареєстрованих у
квартирі/будинку, акти та інші відомості, які передбачені чинним законодавством України або затверджені рішеннями виконавчого комітету Житомирської міської ради.
 
Відповідно до Інструкції про порядок ведення картотечного обліку прописуваного населення 1973 року поквартирні картки заповнюються працівниками житлово-експлуатаційних організацій відповідно до даних паспортів громадян або інших поданих ними документів.
Поквартирні картки форми Б заводяться на кожну сім'ю за ознаками наявності фінансового особового рахунку по розрахунках квартирної плати і комунальних послуг. Вони складаються одночасно із заповненням карток прописки (форма А).
Картки прописки і поквартирні картки зберігаються у житлово-експлуатаційних конторах у картотеках в порядку, що забезпечує їх повну схоронність.
Картотечні шафи та папки (портфелі) виготовляються (купуються) за рахунок житлово-експлуатаційних організацій.
У випадку ліквідації житлово-експлуатаційної організації картки прописки а також домові книги здаються на зберігання в державний архів міськрайвиконкому по територіальності.
Ведення картотек покладається на осіб, відповідальних за прописку та виписку (паспортист).
Паспортист підпорядкований начальнику КП "ВЖРЕП" міської ради, голові правління ЖБК.
З начальником КП "ВЖРЕП" міської ради укладена угода (контракт) з міським головою.
Оплата послуг паспортиста закладена в тариф  з обслуговування житлового будинку та прибудинкової території.
        
Паспортистами підприємств, що надають послуги з утримання житлових будинків, споруд та прибудинкових територій,  мешканцям видаються наступні довідки:
  • про склад сім'ї;
  • про склад зареєстрованих;
  • на отримання субсидії;
  • на оформлення спадщини;
  • архівні довідки;
  • на приватизацію житла (враховуються мешканці, що мають право на приватизацію квартири але не зареєстровані);
  • про склад сім'ї призовника;
  • в управління соціального захисту населення;
  • по запитах комунальних  та правоохоронних служб;
  • на вимогу територіального центру, прокуратури, судів, адвокатів, нотаріусів та інш.;
  • мешканцям приватного сектору (згідно домових книг);
  • на отримання твердого палива (приватний сектор);
  • для постановки на квартоблік (Ф-3);
  • про утримання дітей –інвалідів;
  • про втрату годувальника;
  • про народження і виховання дитини до 8-ми річного віку;
  • про фактичне проживання;
  • непрацюючим;
  • багатодітним;
  • про те, що дружина знаходилась на утриманні чоловіка;
  • на Укртелеком.
Також посадовими особами:
 
  • складаються акти щодо не проживання мешканців (вихід на місце) та акти про проживання (без реєстрації), згідно письмових заяв сусідів;
  • готуються списки дітей від 5-ти до 18–ти років для управління освіти міської ради (щорічно);
  • складаються акти обстеження житлових умов;
  • надаються у військкомат списки юнаків допризивного віку;
  • уточнюються списки реєстру виборців;
  • видаються характеристики за запитами;
  • готуються документи для переоформлення особових рахунків не приватизованого житла;
  • оформляються документи для службового житла;
  • ведеться контроль (реєстрація, заселення, виселення) за тимчасовим фондом для проживання громадян (вул. Східна, 69,70,73, вул. Маяковського, 8, вул. Вітрука,10, 57);
  • по формі Б ведеться реєстраційний облік неповнолітніх дітей.
Окремі  довідки готуються спільно з даними бухгалтерії підприємств.

         

 
Головам ОСББ (Інформація станом на 05.01.2017)
 
Відповідно до Постанови №207 від 2 березня 2016 року Кабінету Міністрів України згідно з п.23, тільки працівники органу реєстрації в день Звернення особи або її працівника мають право приймати рішення про реєстрацію та зняття з реєстрації або відмову у реєстрації місця проживання особи, вносити відомості  про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, оформляти та надавати довідку про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, за формами згідно з додатками  №13, №14, №16.
 
Управління ведення реєстру територіальної громади 
Житомирської міської ради                                                         


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове